• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?










    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    '' Weltrusten'' glimlach ik en ik val ook in slaap . Ik word wakker door een zwaar gewicht op me. Ik zie dat James op me staat te springen . '' James doe is normaal !'' zeg ik chagrijnig. Ik ben nooit een ochtendmens geweest. James gaat droevig weer zitten en ik sluit mijn ogen . Als ik een paar snikken hoor kijk ik naar James. '' Solly... '' zegt hij . Ik knik . '' Het is al goed James'' glimlach ik en ik hou hem stevig in mijn armen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik voel wat gewiebel en hoor wat gepraat maar ik was echt moe. Gister was gewoon een uitgeput dagje geweest. Ik had gedacht dat de Pfeifferals ver over was maar blijkbaar was dat niet want ik was helemaal kapot van de fotoshoot en dan te bedenken dat we straks een interview hadden. Gelukkig zou Zayn me halen en brengen en ik hoopte dat ik niet veel hoefde te vertellen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Kom James dan gaan we een ontbijtje maken voor papa'' glimlach ik en ik loop samen met hem die trap af. Gelukkig viel ik er deze keer niet van af. '' Pak jij de eitjes ?'' vraag ik . Hij knikt en hij pakt de eitjes .. Maar perongeluk laat hij er eentje op de grond vallen en de traantjes komen in zijn oogjes. '' Hey niet huilen James.. Het was maar een ongelukje '' glimlach ik en ik knuffel hem . '' Sorry'' zegt hij zachtjes. Ik glimlach en na een tijdje zijn we klaar. Ik heb die ei op de grond natuurlijk wel weg gehaald en er veel deo op gespoten anders stinkt het. Samen met hem loop ik naar boven . '' Maak jij papa maar heeel voorzichtig wakker'' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOran

    'Papaaaaa, papaaaa'ik voel een kusje op mijn wang en langzaam knipper ik mijn ogen open en zie James . Ik begin te glimlachen 'heey lieverd' Ik draai me om en zie Jim met eten waardoor ik glimlach.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Goede morgen lieverd '' glimlach ik en ik zet het eten op zijn schoot. '' Eet smakelijk '' glimlach ik en ik geef hem een kus


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOran

    "nawhh waaraan heb ik dat verdiend.' zeg ik goedkeurend naar het ontbijtje. Vrolijk snij ik mijn ei en leg die op het broodje. 'Hmmmm dat is lekker wie heeft het gemaakt?" zeg ik goed keurend en neem nog een hap


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' James heeft dit gemaakt papa'' glimlach ik . Nou eigenlijk heb ik het gemaakt maar ik vind het zielig om te zeggen dat ik het heb gemaakt. '' Papa mij helpen daan '' zegt hij . Ik grinnik en ik ga naast hem zitten. '' En je hebt het verdiend omdat jij de beste vader en de beste man terwereld bent '' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOran

    Ik grijns breed. 'dat is erg lekker' complimenteer ik hem. 'dankjullie wel' grijns ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ow en je kunt zomenteen rustig aan doen want Zayn belde me net en zei dat jullie pas om 12 uur naar de dinges moeten '' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik zucht opgelucht. 'mooi zo het zal weer wel een interview zoals altijd worden, ze verzinnen nooit eens leuke nieuwe dingen' zucht ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ach zo erg is het toch niet ? kun je direct vertellen dat wij ons bed veilen '' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik gniffel 'het is wel bloed irritant en ja dat doe ik zeker' glimlach ik vrolijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik . '' Ach weet je ? Heel veel mensen kunnen hun droom niet waar maken omdat ze in de oorlog zitten Niall.. Duizenden kinderen sterven. Dus eigenlijk moet je blij zijn met je werk '' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOrna
    Ik glimlach 'Ik kan ze juist weer helpen omdat ik veel verdien pf fnog een uurtje' zucht ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Weet je Niall ? Ik heb gisteren een telefoontje gekregen van iemand van een goed doel ofzo. Ze maken over een paar weken een live programma waar aandacht word geschonken aan Kinderen in oorlog's landen. Ze vroegen als wij mee wouden doen en helpen door te achter zo'n telefoon ding te zitten . Ik heb ja gezegd maar ik weet niet als jij ook wil... '' zeg ik zachtjes. '' Hup douchen jij !'' grijns ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik