• Daar ben ik naar op zoek. Omdat ik graag een lijntje met oogpotlood wil zetten op dat randje in mijn oog als het ware. Maar ik heb een beetje gevoelige ogen, dus ik ben bang dat ik last van mijn ogen ga krijgen als ik er een koop die van wat slechtere kwaliteit is.

    Dus weten jullie een goed oogpotlood die ik zou kunnen gebruiken voor in mijn ogen?


    Physics is awesome

    aan het begin doet het sowieso een beetje zeer. Maar het went vanzelf. Ik zelf gebruikte die van de Hema of kruidvat huismerk altijd.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mijn moeder heeft ook best gevoelige ogen en zij gebruikt gewoon een zwart oogpotlood van Essence en dat gaat gewoon goed (: En het is ook niet duur (:


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Sigil schreef:
    aan het begin doet het sowieso een beetje zeer. Maar het went vanzelf. Ik zelf gebruikte die van de Hema of kruidvat huismerk altijd.


    Doet het dan zeer omdat je oog het niet gewend is of heeft het een andere reden?


    Physics is awesome

    Musai schreef:
    (...)

    Doet het dan zeer omdat je oog het niet gewend is of heeft het een andere reden?


    Doordat je oog het nog niet gewend is. Maar dat went vanzelf.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2013 - 18:57 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik heb er een van Essence, "long lastig eye pencil", iets in die richting.
    Ik vind deze zelf ook ontzettend fijn omdat het niet echt een "potlood" is,
    maar van zachter materiaal.


    Ik gebruik altijd potloden en ander make-up vam het merk catrice. Ik vind dit persoonlijk een heel fijn merk. Volgens mij hadden ze potloden wat iets meer romig is en dus minder pijn doet.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Je waterlijn? Gewoon elk potloodje dat werkt, die van action is prima en niet op dieren getest én goedkoop (;
    En als je boven je wimperrand een lijtnje wilt (op je ooglid), dan zijn die van essence heel goed. Essence longlasting,
    die moet je uitdraaien en blijven de hele dag perfect zitten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Je waterlijn? Gewoon elk potloodje dat werkt, die van action is prima en niet op dieren getest én goedkoop (;
    En als je boven je wimperrand een lijtnje wilt (op je ooglid), dan zijn die van essence heel goed. Essence longlasting,
    die moet je uitdraaien en blijven de hele dag perfect zitten.


    Ja, die. Maar ik ben bang dat ik van degene van de action last van mijn ogen ga krijgen.


    Physics is awesome

    Musai schreef:
    (...)

    Ja, die. Maar ik ben bang dat ik van degene van de action last van mijn ogen ga krijgen.


    Haha, waarom zou je dat krijgen? Dat action spul is prima hoor, trust me. En je weet het nooit als je het niet eens probeert,
    voor die 79 cent is het, het proberen waard toch?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zet het lijntje daarom nooit op mijn waterlijn. Ook omdat ik dan mijn lenzen helemaal vervuil (:
    Verder gebruik ik nu die van NYC, nadat ik een ooglidontsteking heb gehad en die werkt prima. Ik weet alleen niet hoe goed hij op je waterlijn blijft zitten.


    From these ashes, I will rise

    --

    [ bericht aangepast op 26 nov 2013 - 19:12 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    Ik vind oogpotlood op de waterlijn eigenlijk alleen staan als je een hele dramatische oog-look doet met oogschaduw. Ik eigenlijk aanraden het boven te doen, als je het goed doet kan het je ogen veel groter laten lijken (;


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Haha, waarom zou je dat krijgen? Dat action spul is prima hoor, trust me. En je weet het nooit als je het niet eens probeert,
    voor die 79 cent is het, het proberen waard toch?


    Omdat ik met mijn mascara (van essence) soms ook last van mijn ogen heb. Heel soms zelfs zonder dat make-up op heb of heb gehad.

    En dat is wel waar, voor die 79 cent kan ik het wel proberen.


    Physics is awesome

    Deilia schreef:
    (...)


    Ik wil ook alleen wit of echt heel lichtroze gebruiken omdat ik kleine ogen heb en ik laatst las dat als je daar een lijntje zet dat je ogen wat groter lijken.


    Physics is awesome

    Musai schreef:
    (...)

    Omdat ik met mijn mascara (van essence) soms ook last van mijn ogen heb. Heel soms zelfs zonder dat make-up op heb of heb gehad.

    En dat is wel waar, voor die 79 cent kan ik het wel proberen.


    Oh dat is wel vervelend, maar dat zijn twee heel verschillende merken natuurlijk (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.