• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?










    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOran

    '' Ja ik heb hem belooft dat hij me straks mag helpen met eten maken'' Ik glimlach even . '' Ik kan niet wachten tot dat we de kinderen in Afrika mogen bezoeken'' Ik knik 'Ik vond het in Ghana ook zo gaaf om daar hun zo bilj zien te maken daarom donneer ik nog steeds geld.. Wat gaan jij en James maken of is dat verassing?" gniffel ik en kjk omhoog teriwjl mijn hoofd op zijn borst blijft liggen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Omdat we vandaag iets te vieren hebben heb ik besloten om vandaag een buffet te maken'' grinnik ik . '' Je kunt kiezen uit patat, hamburger, sla , saté, Spaghetti , gehakt bal en nog wat andere dingen. En als toetje krijgen jij en ik een sorbet'' glimlach ik en ik geef hem een kus. '' Of wil je wat anders eten want we hebben genoeg in huis'' glimlach ik weer


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Omdat we vandaag iets te vieren hebben heb ik besloten om vandaag een buffet te maken''Ik gniffel zachtjes tegen zijn borst die op en neer ging . '' Je kunt kiezen uit patat, hamburger, sla , saté, Spaghetti , gehakt bal en nog wat andere dingen. En als toetje krijgen jij en ik een sorbet''Ik begin al half te kwijlen bij de gedachte. '' Of wil je wat anders eten want we hebben genoeg in huis' 'Nope ik zit hier al half te kwijlen bij de gedachte van veel eten' gniffel ikweer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Hahaha t was niet mijn idee maar die van James'' grinnik ik en ik ga met mijn hand door zijn haar. '' En weet je wat wij 2 vanavond gaan doen? We gaan een leuke film kijken'' giechel ik . Niall en ik hebben nog maar 2 films gezien in die tijd dat we nu samen zijn. Ik vind het best wel kut maar door zijn werk is het nou eenmaal niet anders


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOran

    Glimlachend knik ik. 'Dat lijkt me leuk, Ik moet morgen van twee tot half vier gaan we het nieuws vrijgeven dus dan moeten we naar eenpersconferance dan daarna heb ik nog een dagje vrij voor de belactie. Dan vlieg ik met James naar Ierland waar ik de tweede dag terug vlieg. Dan gaan we vijf dagen naar Africa en dan heb ik 2 dagen om bij te komen en dan 3 dagen telefoon en tussendoor nog wat fotoshoots enzo'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begin te lachen door zijn agenda die hij zo even opnoemt. Maar mijn agenda is nu ook voor het eerst zijn agenda. '' Weet je Niall ? Ik heb eens zitten denken. Ik vind het best wel leuk om met kinderen om te gaan enzo.. En ik dacht dus bij mezelf . Wat nou als ik elke week naar het kinderziekenhuis ga en ik elke week wat leuks met ze ga doen. Bijvoorbeeld naar de dierentuin of een leuke film kijken.. '' zeg ik en ik kijk hem aan


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOran

    Ik dacht na 'Ik denk dat elke week niet lukt, maar je kunt wel elke week langs gaan en het een keer per maand doen want het ziekenhuis zal dat niet goed vinden mben ik bang' zg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    ''Ja dat bedoel ik ook. Maar Niall ik ben elke week vrij ik doe namelijk niks. Ik heb geen baan omdat ik voor James moet zorgen. Ow shit dat is waar ook... '' zeg ik . '' Hmm nee dan moet ik het maar niet doen.. '' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan
    Ik grinnik even 'Je kunt het wel elke maand doen, ik heb echt wel eens een dagje vrij en anders mag hij gewoon met mij mee of we regelen iets met onze ouders. En je school eigenlijk' grinnik ik. 'Kun je niet thuis studeren op eigen tempo'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan'

    Ik begin te blozen als hij over school begint.. '' Jaa uhh school... Daar uh heb ik al zo'n laten we zeggen 1 jaar niet meer aan gedacht'' grinnik ik . '' Sinds ik mijn diploma heb ben ik er niet meer heen geweest'' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOrn

    Ik begin te lachen 'Ik was vergeten dat je je diploma al had, dan is het goed, zolang je maar een begin diploma hebt' gniffel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik grinnik . '' Ach als James op school zit dan open ik mijn eigen ontspanningssalon. '' giechel ik . Ik ben het al helemaal gaan uitwerken enzo. Maar we moeten eerst beslissen als we er nog wel een kindje bij willen. '' Niall ik moet het nu echt weten.. Wil jij nu een broertje of zusje voor James of niet ?'' vraag ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horna

    Ik knik. 'ik zou best graag nog een dochter willen. Voorlopig is het nog zeker dat we niet een mega lange tour gaan doen dus dat kan wel. Wel eens in een paar landen maar dat is dan ook alngere tijd. ' zge ik zachtjes.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik . '' Ik wil ook wel. Graag zelfs. Maar ik ben bang dat James het niet leuk gaat vinden want nu krijgt hij minder aandacht... '' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    'zullen we het hem vanavond vragen?? We kunnen misschien samen met hem vertellen wat voor en nadelen zijn'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan