• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?










    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    oke

    niall horan

    ik glimlach even door James. en duik onder water en vlak voor Jim kom ik weer boven. 'Boe' zeg ik en haal een hand door mijn harne


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begin hard te gillen en ik ren door het zwembad maar ik glij uit en ik vlieg het water in. '' KLOOTZAK !'' Grijns ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    niall

    lachend kijk ik toe en grinnik hard samen met James. 'dat was echt gewoon lomp'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Jij bent gemeen.. '' zeg ik en ik trek een pruil lipje. '' Dat word geen toetje voor jou vanavond !'' zeg ik tegen Niall en ik zwem naar hem toe


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik pruil even ' papa wel lief papa wel toetje' gaat James. ' jullie allemaal lief jullie allemaal toetje' ik glimlach breed. ' en James is ook lief en mag ook een toetje' zeg ik hem en ik glimlach


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Papa weet heel goed welk toetje ik bedoel'' giechel ik en ik loop uit het zwembad en ik droog me af. Ik loop naar de douches en ik was het gloor van mezelf eraf.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik fniffel even. Ik ga nog van de glijbaan en douche daarna met James. Ik geef hem een uberschattige One Piece zodat hij lijkt op een panda en trek zelf ook lekkere kleding aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Als ik mijn kleren aan heb getrokken loop ik op Niall af. '' Niall ... Ik denk dat we niet meer elke dag seks moeten hebben.. Anders is het niet meer speciaal... '' zeg ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik knik ' dat west ik maar dat was ook niey mijn idee maar het was gewoon blijkbaar hadden we de behoeftes. Zullen we zo wat eten en naar de kinderboederij fietsen?' stel ik voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    stressssssssssssss


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Inderdaad ik denk dat we allebei het gewoon druk hadden en nu ontspanning wouden '' grinnik ik . '' Fietsen damn dat heb ik al 2 jaar niet meer gedaan'' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    iki grinnik 'ik heb het eigenlijk ook bijna nooit gedaan, dus ik vraag je wil jij James achter op want tsja jij hebthet geleerd en ik niet echt zeg maar' giechel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begin te lachen. '' Is goed schat'' grinnik ik . Ik loop naar de keuken en ik ruim alles op. Gelukkig had ik me al aangekleed dus ik hoefde niet zo veel meer te doen. Ik keek naar Niall die bezig was met James. Het zag er zo sexy uit. Nou Niall is altijd al sexy maar dit maakt hem toch iets sexier


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik glimlach en vraag James wat hij mee wilt nemen, Hij wilt een koekje en drinken. Snel pak ik alles en doe de tas op mijn rug. Daarna loop ik naar de schuur en pak onze fietsen. 'Oke niet lachen want ik kan het amper' gniffel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    sta jij ook in de wachtrij voor kaartjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan