• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?










    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [dat hij heel veel van hem houd en met hem graag een dochter wilt en allemaal roman shit.

    Niall Horan
    Ik glimlach breed en kijk afwachtend aan. In het kaartje stond een korte uitleg van de ring. Ik hield van hem en ik wist dat hij sieraden wel erg leuk vond dus ik dacht met een mooie betekenis. Zelf wou ik iets van een ring met hun namen erin gegraveerd hebben maar dat kwam wel als we nog een meisje hadden.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Lieve Jim, deze ring is voor jou. Ik heb hem al best wel lang en ik wilde hem geven na de geboorte van onze eerste baby. Maar ik vond het een mooier gebaar om hem te geven na de 1e verjaardag. Deze ring staat voor onze liefde en voor James. Ik hou veel van je en ik zou graag nog een dochtertje met je willen x Niall ow ik bedoel Jouw Niall . Tranen schieten mij in de ogen en ik omhels hem . '' Dankje Niall. '' snik ik met een glimlach en ik geef hem een zoen. Ik zet direct de rozen in een vaas en ik laat Niall de ring om mijn vinger schuiven. '' Alsof je me net gevraagd hebt om te gaan trouwen hahahah'' giechel ik en ik ga weer zitten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOran

    Ik zie dat hij vol schiet en snel me naar hem toe en knuffelhem. Ik schuif de ring bij hem om en grinnik even. 'James hoe zou je het vinden om een zusje te krijgen?" James kijkt me even aan en klapt in zijn handjes. 'wie krijgt dikke buik?" niet begrijpend kijk ik hem aan en begin dan te lachen.'Dat zal wel Lou zijn. Nee papa's kunnen geen baby's krijgen maar wij gaan een baby van iemand anders nemen waar de mama niet voor kan zorgen net als bij jou. Met je zusje zul je lekker samen kunnen spelen en leuke dingen doen alleen moeten we de aandacht wel verdelen maar we blijven van jullie houden beide' beloof ik hem. 'Ik wil zusje' stemt James in. 'Dan gaan we daarvoor zorgen'ik knuffel James even. 'Het zal even allemaal gek zijn in het begin maar daarna worden jullie dikke vriendinnetjes net als jij en Lux' veretl ik hem vrolijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    ik grinnik . '' Zusje . James krijgt een zusje !!!'' roept James. Ik knik lachend en ik geef hem een kus. '' Ja James krijgt een zusje'' grinnik ik . '' Yup maar nu ga ik eerst opruimen'' giechel ik en ik begin op te ruimen. Tijdens het opruimen begin ik een heel album van One Direction te zingen. Als ik klaar ben ga ik lui op de bank zitten. James komt bij me zitten en ik til hem op schoot. '' NIALLER ! WE GAAN EEN FILM KIJKEN'' Roep ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik besloot even wat te slapen aangezien ik toch nog moe was en James speelde wat. Al snel sliep ik en word wakker van Jim. 'IK KOM" roep ik terug. En snel kom ik terug. Ik wa smet kleding in slaap gevallen maar dat maakt niets uit . IK ga ook bij Jim zitten en kijk naaar de tv 'welke film?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' We gaaaaaaan.. Zeg jij het maar James'' giechel ik . '' Jullie gaan the hunger spelen zien.. En ikuh slapen'' glimlacht James moe. Ik knik en ik breng hem naar bed. Ik geef hem snel een kusje en hij valt in slaap. Ik loop weer naar Niall en ik zet de film aan


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOran

    Vertederd geluidje verlaat mijn mond door James en geef hem een kus en kijk daarna geconcentreerd naar de film. Het was stiekem een best enge film maar dat iled ik niet merken. Ik kon heel slecht tegen spanning en met name Horror en darbij was ik een emotionele jankerd, dus ja gewoon te erg voor woorden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Wij gaan dus echt geen Hunger Games kijken'' grijns ik . '' Maar wij gaan mooooi naar een andere film kijken. Misschien ken je hem wel.. Uhmm het is een film waar in een mooie prinses in de echte wereld komt en ze de nieuwe dingen leert'' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOran

    IK zucht opgelucht. '
    Wat een film is dit dat zou echt neits voor mij zijn' mompel ik. 'IK vind het goed beter dan zo'n eng geval ' ratel ik van spanning


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Dat deed ik alleen maar zodat James niet bleef hangen .. We gaan Enchated kijken'' giechel ik en ik druk op Play. Ik nestel me tegen Niall aan en ik kijk naar de film


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik gniffel en kruip ook dichter tegen hem aan en leg mijn hoofd op zijn borst. 'Ik hou van je, als we een dochter hebben laat ik in je ring een roze diamantje er bij zetten Ik ga een ring laten maken met hun namen erin, maarja dan moeten we wel een mooie naam hebben' giechel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ik wil een sprookjesachtige naam... '' zeg ik . '' Maar het moet niet Doornroosje ofzo zijn. Het moet gewoon magisch zijn'' glimlach ik en ik kijk hem voorzichtig aan . '' En weetje wat ik ga doen? Ik ga voor jou en mij een ketting laten maken met een speciale boodschap'' giechel ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik glimlach 'Weet je wat wel een mooie naam is, Lilly dat is gewoon een echte meisjes naam die ik mooi vind maa rik weet niet wat jij mooi vind of Diana, maar daar kun je ook wee r Dana avn maken dat is ook weer wel erg mooi'giechel ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    zo nog ff op mobiel dan slapen. morgen fysio en school en fodlers alleen hij zou vandaag 2x komen omdat het teveel was maar hij is de 2de keer neit geweest-__-


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik denk even na.. Adriana.?... Nee verschrikkelijk. Zo zou ik hebben geheten als ik een meisje was. - ook in real- . Hmm '' Nee ik vind Diana zo'n stomme naam.. Sorry..'' zeg ik '' Wat vind je van Ashlyn ? Of uhmm Briar Rose? Maar we kunnen ze natuurlijk ook samen voegen . Lilly Ashlyn Briar Rose Horan'' giechel ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik