• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?










    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [ Ik koop de kaartjes straks pas als iemand anders ze heeft gekocht ik koop er namelijk een van haar]

    Jim Horan

    '' Zou ik de tas ook maar dragen dan ?'' grinnik ik en ik pak de sleutel van de fiets en ik fiets een klein stukje om de tuin.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [ahhhhhhhhh haha mn vriendin en ik samen en ik moet nog wel zeker een half uur wachten maar zij ook en anders kunnen we miss. slechte kaartjes kopen dusja

    Niall Horan

    Ik schud mijn hoofd 'NEe hoor een tas lukt wel denk ik' Al geheel onhandig stap ik op de fiets. En nu vraag ik me af waarom ik zei dat we gingen fietsen. Als een sukkel trap ik en val bijna om. Na een poosje heb ik het door. 'Het lukt me' roep ik blij uit en gniffel. 'Nukunnen we gaan'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Ze zeggen dat de zit plaatsen de mooiste uitzicht hebben]

    Jim Horan

    '' Nu lijk je net Dora of zo'' giechel ik '' Dola Dola tiedieDola'' zingt James terwijl we op de fiets zitten. Nee please laat dit niet weer een fase zijn. Al snel zijn we bij de boerderij en zet ik mijn fiets op slot. '' Konijnnn'' zegt James direct en hij rent er op af. '''Rustig James straks maak je ze nog bang''


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [daarvoor zit ik heir ook omgomgogm mijn rondje is op de helft dus de kans is klein dat ik ze heb

    Niall Horan

    Ik gniffel even en zo goed mogelijjk fiets ik achter Jim aan. James is helemaal jhyperactief naar een konijn die bang weg hopt. Ik pak voorzichtig een konijn die ik echt nutteloos vind want waar is zon beest goed voor, maar goed. En laat James die zacht aaien.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Bang loop ik een stukje weg van de geitjes. '' Ik haat die beesten.. '' zeg ik en ik loop maar snel naar de biggetjes waar ik een Ahww geluidje maak. '' Kom eens James'' glimlach ik. Hij komt er aan gehuppeld en hij kijkt naar de biggetjes. '' Schattig'' zegt hij en hij gaat op zijn knietjes zitten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    niall Horan

    ik grinnik zachtjes en haal ijsjes bij de ijscoman en geef er iedereen eentje.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik ga staan en ik geef Niall een kus. '' Je bent echt een held'' giechel ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik glimlach breed ' jij ook' blozend kijk ik hen aan en eet mijn ijsje op


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ahww thanks babe.. '' giechel ik . '' James kom hier je ijsje'' grinnik ik. Ik kijk om me heen maar ik zie James nergens. '' James ?'' vraag ik . Door de paniek laat ik mijn ijsje vallen en ren ik over de boerderij om James te zoeken


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall
    Ik kijk ook angstig rond en bgin ook te zoeken naar James.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Zoek jij een jongentje met blond haar?'' vraagt iemand. Ik knik. '' Ik zag hem net nog daar bij het winkeltje waar je dierenvoer haalt'' zegt ze. '' Bedankt'' glimlach ik en ik ren er naar toe. Ze heeft gelijk daar zit James. '' James Edward Horan! Kom jij eens onmiddellijk hier'' zeg ik streng. Hij loopt alsof er niks aan de hand is op me af. '' Jij mag niet zomaar weg lopen!'' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik hoor Jim en zucht opgelost als James er is. ' jemig James doe dat nooit meer we waren super ongerust'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' We gaan.. '' zeg ik . '' Waarom ??'' vraagt James. '' Omdat we alles gezien hebben en jij bent niet lief geweest. Want je bent weg gelopen'' zeg ik . Hij zucht eventjes. Ik loop naar onze fietsen en ik zet hem in zijn stoeltje


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik zie dat James verdrietig kijkt. ' James we zijn een beetje boos maar dat was omdat we je jwijtearen oke' leg ik hem uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Thuis gaan we wel wat doen okay?'' zeg ik en ik kijk James aan. Hij knikt en ik glimlach. Thuis ga ik lekker met James in de tuin spelen . We hebben daar genoeg dingen staan dus tjah


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik