• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?










    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    Ik knik . '' Goed idee babe'' glimlach ik en ik ruk een kus op zijn kruin. '' Hmm joun haar ruikt lekker '' giechel ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOran

    Ik giechel even zacht en ga kopje onder waarnaik met een berg schuim o pmijn hoofd weer boven kom. 'Boe' zeg ik droogjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Omgg de noordpool zit op je hoofd. Vandaar dat hij smelt...'' grinnik ik en ik ga zelf ook kopje onder. Perongeluk slik ik het water in en spuug ik het direct uit. '' Gadver damme'' hoest ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOran

    Ik begin hard te lachen door jim. 'Youre ok?" 'kom we gaan' glimlach ik. Ik trek de stop eruit en reik ons een handdoek aan

    douche


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik grinnik en ik droog mezelf af. Ik trek een schone boxer aan en ik trek weer mijn short en tanktop aan.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Al snel ben ik afgedroogd en trek wat simpele kleding aan. Een beige broek met een wit strak shirt. Daarna loop ik naar de kamer van James die nog aan het slapn was. Voorzichtig maak ik hem wakker en til hem op. Ik ga in de hoek in de schommelstoel zitten zodat hij wakker kan worden en zing zacht wat.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik leun tegen de deurpost aan en ik bloos. Ik pak mijn mobiel en ik maak een foto . @Jim_Horan daddy is singing to his son cuzz he has to wake up ahwww
    Ik loop naar beneden en ik begin met koken. Na 2 uur in die keuken te hebben gestaan ben ik klaar en dek ik de tafel


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik gniffel even om James. 'Kom we gaan kleertjes an doen' zeg ik hem en geef hem een hemd, donkere spijkerbroek en een mooie bloes. Ik help hem en doe zijn haartjes wat omhoog zetten. 'Kom we gaan lekker eten' glimlach ik vrolijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Zingend leg ik al een paar dingen op het bord van Niall en ik schenk voor hem wat bier in. Ierse bier om precies te zijn. Ik ga op een stoel zitten en ik wach om mijn 2 mannen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOrna

    Ik kijk glimlachend naar het eten en zet James in zijn stoel. Stukjes brood en hamburger leg ik op zijn bordje neer. 'Eetsmakkelijk' glimlach ik en proost met Jim en neem een flinke slot bier. 'Ohhhhh Iers Bier ' kir ik blij en grijns naar Jim. 'Schat die je ook bent' daarna val ik aan op het eten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik giechel en ik help James met het eten . '' Jammmmm '' zegt hij en ik hij maakt een gebaar dat hij het lekker vind. Ik grinnik en ik begin zelf ook te eten. '' Tis straks joun schuld als we heeeel dik zijn'' grinnik ik naar james en ik geef hem een tikje op zijn neus. Hij begint te lachen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Hora

    VOl plezier kijk ik toe hoe James geniet van zijn eten. Ik pak een broodje en een plak gesmolte kaas met een hamburger en alle shit erop. Vrolijk zet ik mijn tanden in het broodje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik giechel en nadat ik mijn laatste beetje van mijn bord op heb zit ik vol. '' Ik ga alvast de sorbets maken'' giechel ik en ik loop achter de bar waar ik het ijs uit de vriezer haal


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOrna

    Ik knik en help James verder. 'weet je wat je mag wel een paar hapjes van papa, want nog een broodje is een beetje teveel liefie' ik hap omstebeurd met James. 'Doe jij papa weg houden ik moet snel wat doen' fluister ik en James rent naar Jim toe en begint te praten en gek te doen. Ik had een ring gekocht voor ons samen zijn en ik had ooit opgevangen dat hij een herinnering aan zijn kinderen wou. Het was een zilveren ring met een blauw diamantje en als we nog een dochter namen kwam er ook een roze bij. Ik leg een bos rozen op zijn plek met de ring bij een kaartje. 'James kom je happen?" vraag ik hem en hj rent terug. 'Mooi' fluisterd hij en ik glimlach. 'shhhht'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Terwijl ik de sorbets maak ben ik ook bezig om een milkshake voor James te maken. Ik probeerde het met chocolade maar dat mislukte dus toen deed ik het maar met banaan. Ik nam zelf ook een slokje en ik vond het aardig goed gelukt. Ik giechel en ik pak een stukje chocolade en 2 aardbeien. Ik legde er 1 op die van Niall en 1 op die van mij. Ik pakte 2 lepeltjes en ik liep weer terug om de milkshake bij James neer te zetten. James zat vrolijk te babbelen tegen mij . Ik grinnik en ik geef hem nog snel een kusje als hij weer door Niall geroepen word. Ik pak de 2 sorbets en ik geef er een aan Niall. Ik ga zelf zitten op mijn plek maar opeens zie ik een bos rozen met een ring en een kaartje. Ik lees het kaartje

    [ wat staat er ?]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik