• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?










    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    ' hmm Briart zoj ik inderdaad als naam erbij doen. Ik blijf erbij dat Lilly een prachtige naam is meisjesachtig als een prinses' glimlach even. Maar zoals je dat net zei dat klonk prachtig' glimlah ik

    Ikke MauriceXD of zoals mn broer jeroen mn kinderen gaan Dana of Lilly en een jonhem Le LUcas of Tobias


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik giechel . '' Ik vind het een echte prinsessen naam '' grijns ik en ik zet de film stop. '' Wij gaan slapen schat ik kan aan je gezicht zien dat je moe bent'' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik bloos wat ' dan vind ik de namen helemaal perfect en gaan we onze dochter xoeken' grikns ok. Ik help met ipruimen en als snel lig ik in bed op zijn borst waar ik in slaap val


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik doe het licht uit en ik sluit alles af. Ik loop samen met hem naar boven en ik val zelf ook al snel in slaap. Voor mij was dit een zware dag. Eigenlijk is het elke dag voor mij een zware dag maar dat ga ik Niall niet vertellen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Kk droomdevover Lilly. Het was een blond meisje met blauwe ogen en zenwas echt knap. En daarbijnkon ze okk nog eens zingen en was ze heel vrolijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik droomde over James die later net zoals Niall wereld beroemd werd. Hij had duizenden jongens en meisjes achter hem aan die van hem houden. Niall was alleen maar trots op hem maar hij was ook trots op onze dochter Lilly


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Langzaam aan word ik wakker en besluit Jim te verassen. Ik haal James uit bed en hij mag mij helpen. Ik maak Jom wakker en geef hem het ontbijtje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik grinnik als hij me samen met James wakker maakt en ik geef Niall een kus. '' Bedankt lieverd. Maar waar heb ik dit toch allemaal aan verdiend ?'' giechel ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    ' jij geeft mij iok zo vaak een ontbijje" glimlach ikk vrolijk.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ik heb het niet alleen over het ontbijt Niall.. Ik heb het ook over de ring. '' zeg ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ikglimlach ' jou moeder zei dat je zoiets graag wilde en ik hou van je dus k dacht waarom niet zoiets'



    Folders


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ja mijn moeder zegt zoveel. Je moet niet naar mijn moeder luisteren Niall de helft van wat ze verteld is niet waar'' zeg ik serieus. '' Ik heb ooit alleen maar gezegd dat ik graag een ring wou hebben als ik getrouwd ben en een kind had. '' zeg ik .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik grinnik 'Maar ik vond het ook zelf mooi als gebaar omdat ik gewoon weet heoveel hij betekend voor je' glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Tranen schieten mij in de ogen . '' Sorry.. '' snik ik en ik laat mijn tranen de vrije loop gaan. '' Het is gewoon dat ik nu zo gelukkig met jullie ben. Ik verdien dit eigenlijk helemaal niet..'' zeg ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    'Heey'
    ik trek hem tegen me aan. 'Je mag ook gewoon zo heel gelukkig zijn, je hebt genoeg mee gemaakt om een fijne tijd te hebben en je verdient dit. En met het feit dat JIJ gelukkig bent, ben je niet alleen de beste papa en man van de wereld. Maar jij helpt andere gelukkig te worden. Zieke kindjes, ouderen en mensen in Africa. Jij maakt zij heel gelukkig en dat vind ik fijn aan je je wilt dat de rest ook gelukkig is.' sus ik hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan