• Het tweede topic alweer! Het is ook tijd voor de speech van het schoolhoofd, en dan het feestmaal. @Dooddoenervo, aan jou de taak om de namen van de eerstejaars op te lezen voor de sorteerhoed :Y) Ga je gang.



    Het is 21 jaar later nadat Harry Potter Voldermort heeft verslagen. Iedereen leeft weer vredig. Zo krijgen Harry en Ginny drie kinderen, Albus, James en Lily. Deze gaan ook naar Hogwarts, samen met hun 9 neefjes en nichtjes. Het jaar lijkt rustig te verlopen, toch heeft iedereen zijn eigen problemen. Albus baalt er nog steeds ontzettend van dat hij in Zwadderich zit en dat hij maar niet beter word met zwerkbal.
    Er ontstaan liefdes, vriendschappen en vijanden. En natuurlijk is er weer een zwerkbalcompititie!

    Ik had een jaar geleden ook zo'n RPG, die helaas al vrij snel dood ging. Dus ik besloot om hem te vernieuwen.

    Rollen:

    Eerste jaar
    Hugo Wemel // -
    Lily Potter // Fortunatis
    Alexander Olgar Trädgårdsmästare // xBoselfje
    Cato Summerfield // Squirrelpaw
    -


    Tweede jaar
    Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Fred Wemel // Wunjo
    Alys Joëlle Iftan // Levicorpus12
    Quinten Stan Accupacco // Levicorpus12
    -


    Derde jaar
    Albus Potter // Wunjo
    Roos Wemel // xBoselfje
    Scorpius Malfidus // -
    Milan Robbert Wood // Porseleintje
    Maerwynn Sarah Dacre // BarnOwl
    -


    Vierde jaar
    James Potter // JamesPotter
    Roxanne Wemel // Wunjo
    Mason Joe Stafler // Wunjo
    Eloise Clarette Dubois // Rider
    Emma Anna Wood // Porseleintje


    Vijfde jaar
    Louis Wemel // -
    Molly Wemel // -
    Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Owl Margen // DePoepertjes
    Jared Colin Rhine // Lugano
    Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness


    Zesde jaar
    Domenique Wemel // DreamEater
    Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Drew Jay Quinn // Faisean
    Dawnelle Jay Quinn // Faisean
    Sadara Severus Sneep // Pwettyness


    Zevende jaar
    Victoire Wemel // Inside
    Teddy Lupos // Aurae
    Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss
    Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss

    Nieuwe rollen mogen altijd! Vul dit even in en je krijgt van ons een samenvatting.


    Klassenoudste:
    Griffoendor
    Jongen:
    Meisje:

    Ravenklauw
    Jongen:
    Meisje: Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness

    Zwadderich
    Jongen: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Meisje:

    Huffelpuf
    Jongen: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Meisje: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss


    Kleuren:
    Rood = Griffoendor
    Groen = Zwadderich
    Blauw = Ravenklauw
    Roze = Huffelpuf (omdat je geel niet zo goed kan zien.)


    Zelfbedachte personages mogen ook!

    Sorry dat de leeftijden in verhouding soms niet kloppen, maar zo zit iedereen te gelijk op Hogwarts

    Leraren
    Schoolhoofd: Embrico Portomeulis Stafler // Wunjo
    Toverdranken: Monarde Silliva Masquere // Pwettyness Afdelingshoofd Griffoendor
    Bezweringen: Arissa Howard // BarnOwl Afdelingshoofd Ravenklauw
    Gedaanteverwisseling: Gereserveerd // Ideas
    Verzorging van fabeldieren:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de toverkunst: Cuthbert Kist // -
    Kruidenkunde: Marcel Lubbermans // -
    Leer der oude runen:
    Verweer tegen de zwarte kunsten // -
    Voorspellend rekenen:
    Waarzeggerij:
    Congiërge: Aris Plaetbek // xBoselfje
    Ziekenzaal: James Mikealson // Benzema


    Zwerkbalteams:
    Griffoendor
    Aanvoerder: James Potter // JamesPotter

    Wachter: Mason Joe Stafler // Wunjo
    Zoeker: Eloise Clarette Dubois // Rider
    Jager: Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Jager: James Potter // JamesPotter
    Jager: Emma Anna Wood // Porseleintje
    Drijver: Domenique Wemel // DreamEater
    Drijver: Alys Joëlle Iftan // Levicorpus12


    Zwadderich
    Aanvoerder: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema

    Wachter: Gereserveerd // Faisean
    Zoeker: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Jager: Scorpius Malfidus // -
    Jager: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Jager:
    Drijver: Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Drijver: Gereserveerd // Faisean


    Ravenklauw
    Aanvoerder: Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss

    Wachter:
    Zoeker: Fred Wemel // Wunjo
    Jager: Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss
    Jager: Victoire Wemel // Inside
    Jager: Quinten Stan Accupacco Levicorpus12
    Drijver: Jared Colin Rhine // Lugano
    Drijver:


    Huffelpuf
    Aanvoerder: Roxanne Wemel // Wunjo

    Wachter: Milan Robbert Wood // Porseleintje
    Zoeker: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Jager: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss
    Jager:
    Jager:
    Drijver: Roxanne Wemel // Wunjo
    Drijver:

    Zo bepaal ik wie er wint:
    Ik kies van de twee teams die tegen elkaar spelen 1 of 2 mensen uit de online zijn, dan neem ik een getal in mijn hoofd onder de 10, en die mogen ze dan omstebeurt gaan raden in het praattopic.

    Wedstrijden:
    Griffoendor - Ravenklauw
    Zwadderich - Huffelpuf
    Griffoendor - Zwadderich
    Ravenklauw - Huffelpuf
    Ravenklauw - Zwadderich
    Huffelpuf - Griffoendor

    Om de twee topics word een wedstrijd gehouden.



    Stamboom:


    Als je het niet goed kan lezen druk dan op ctrl+ + om in te zoomen.

    En anders:
    Harry + Ginny= James, Albus en Lily.
    Hermelien + Ron= Roos en Hugo.
    Bill + Fleur= Victoire, Domenique en Louis.
    Percy + Audrey= Molly en Lucy.
    George + Angelique= Fred en Roxanne.
    Draco + Asteria = Scorpius.
    Tops + Remus= Teddy (woont/woonde bij de potters.)


    Regels
    * Maximaal 3 bekende personages per persoon. Zelfbedachte mag je zoveel je wilt als je ze maar niet verwaarloost.
    * Minimaal 90 woorden regels per post.
    * Alleen je eigen personage('s) besturen.
    * OOC tussen haakjes () [] {}
    * Schelden mag in IC maar hou het netjes.
    * Naamveranderingen graag doorgeven.
    * Reserveringen blijven 48 uur staan.
    * Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk wel.
    * 16 + mag, maar hou het netjes.
    * Geen Mary sue's of Gary sue's.
    * Zorg dat de leerlingen een beetje over de afdelingen verspreid worden, dus niet iedereen in Zwadderich.
    * Hou het realitisch.
    * Samenvattingen geven als daar om gevraagd word.
    * En de belangrijkste; heb plezier.


    Invullijstje


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beste vakken:
    Slechtste vakken:
    Functie in het Zwerkbalteam (hoeft niet):
    Klassenoudste(ja of nee):
    Huisdier:
    Extra:


    Veel Plezier!

    Samenvatting:
    Iedereen is met zweinsteinexpres naar de koetsen gegaan. De koetsen zijn ondertussen aangekomen en iedereen zit nu te eten. Teddy en Victoire hebben ondertussen een diner met zijn tweeën in de kamer van hoge nood.


    praattopic
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 14:23 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Emma Anna Wood
    Eloise draaide zich weer naar me toe. 'Ik weet niet of ik naar het bal wil, het is denk ik niet niets voor mij' zei ze en ging weer onhandig verder met de plant.
    'Waarom niet?' vroeg ik terwijl de bel ging. Ik stond op en vertelde Eloise dat we Geschiedenis van de Toverkunst hadden en we liepen samen naar het lokaal. Het verbaasde me niks dat Mason en James er niet waren, ze skipten de vorige jaren zo vaak deze lessen. Ik had dat ook wel eens gedaan, omdat Jared dan ook tussenuur had of ik met Lauren belangrijke dingen moest bespreken.
    'Zullen we hier zitten?' vroeg ik Eloise met lach. Ik was dit jaar echt veranderd, en ook nog eens positief. Ik was niet meer zo verlegen als voorgaande jaren en een stuk zelfverzekerder was geworden.


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    /Ik heb het gelezen xBoselfje uhm.. ik heb verder nog niet met Milan geschreven denk ik../


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    - Ik ben zo'n bitch, maar ik ga toch Scorpius niet doen. Idk, hij ligt me niet echt en ik ga 'm verwaarlozen en shit. So... sorreh. -


    kindness is never a burden.

    Teddy Lupin
    Teddy zag dat Victoire een wenkbrauw optrok en pruillipte. Maar zijn aandacht werd al snel naar Cat getrokken die hem vrolijk begroette en breed lachte: "Hii Teddy!" Hij vroeg of ze klaar waren voor Potions. Cat was alweer de eerste die reageerde. "Ja helemaal!" Ze begon te praten over nutteloze zaken. Teddy grinnikte en zijn blik kruiste die van de zijne. Met zijn blik vroeg hij Victoire: 'Wat scheelt er met haar?' Ze trok een wenkbrauw op en vroeg: "Zo Cat, waar ben jij ineens vrolijk van? Ik heb je nog nooit zo blij gezien om Potions." Teddy knikte instemmend, maar schrok door Cats antwoord. "Nou omdat ik er gewoon zin in heb," beet ze. Teddy fronste en nam plaats naast de meisjes. "Yo, Cat. Doe niet zo kattig." Pas toen de woorden zijn mond verlieten had Teddy door wat hij had gezegd. Meteen schoot hij in de platte lach, waarmee ook de stilte in het lokaal werd verbroken.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2013 - 19:20 ]


    kindness is never a burden.

    James Sirius Potter

    'Ik ben een drakenkeutel. Nou, hup, kietelen die peer.' Zegt Mason en ik grinnik even. 'Hee, Eh, weten jullie waar de Grote Zaal is?' Een klein jongetje komt naar ons toe en ik kijk hem aan. 'De grote zaal is hier recht boven. Hier links, de trap op, rechts en je ziet hem vanzelf.' Nu ik het zo uitleg, kom ik tot de conclusie dat hier de keuken wel moet zijn. 'Maar het ontbijt is al afgelopen hoor, je kan beter met ons mee deze peer kietelen want hier is waarschijnlijk de keuken.' Sinds wanneer ben ik zo aardig tegen jongere kinderen? Ik heb echt geen idee, maar dit jongetje kan volgens mij later goede grappen uithalen. Aan zijn uniform zie ik dat het een Ravenklauwer is, dus die weten meestal meer over gevaarlijke en minder gevaarlijke dingen. Ik kietel de peer en loop naar binnen. Honderden huiselven zijn bezig met van alles en nog wat. Er stormen er zo'n tien op mij af en bieden mij van alles aan. 'Wooww,' zeg ik blij. 'Dit is echt perfect!' Ik pak een ketelkoek en eet hem op. Ik kijk naar het jongetje. 'Ik ben James trouwens en dit is Mason.' Ik wijs even naar Mason en eet verder.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    speechlesss ~ Timelesss


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Mason
    'Dit is echt geweldig!' zeg ik enthousiast. Overal staan huiselfen te werken en te koken. Er komen gelijk een stuk of 10 naar me toe gerend. 'Ik heb wel zin in kippensoep,' zeg ik bedenkelijk. 'En doe er maar wat koekjes bij.' De huiselfen buigen en rennen naar het fornuis. Ik grinnik. De soep en de koekjes zijn al snel klaar. 'Goed werk.' Zeg ik vrolijk tegen de huiself die me de soep en koekjes aanrijkt. Ik neem een koekje en grijns. 'We kunnen toverdranken net zo goed ook overslaan.'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    -@Wunjo wil je ook nog effe mee Albus reageren? ;p-

    Alexander Olgar Trädgårdsmästare ~Ravenklauw ~ 1e jaars

    'De grote zaal is hier recht boven. Hier links, de trap op, rechts en je ziet hem vanzelf,' zegt de linker. Hij heeft zwart haar en zit in die afdeling met het rode embleem. Griffoendor. Ik maak al aanstalten om de gang uit te lopen, maar dan doet de jongen zijn mond weer open.
    'Maar het ontbijt is al afgelopen hoor, je kan beter met ons mee deze peer kietelen want hier is waarschijnlijk de keuken,' Ik knik en kijk toe hoe de jongen de peer kietelt, die in een groene deurknop verandert. De deur gaat open en vol verbazing stap ik de keukens in. Er staan tientallen kleine wezentjes te koken en er komen er een paar naar ons toe rennen. Ze hebben nogal grote ogen, vleermuisachtige flaporen en een lange neus. Ze bieden ons van alles aan en als ik vraag om een kaastosti komen ze die meteen brengen. Geweldig!
    'Ik ben James trouwens en dit is Mason,' mompelt de jongen die blijkbaar James heet. Ik knik en neem een hap van mijn tosti. Deze plek moet ik onthouden. Ik zie dat George een enorm stuk slagroomtaart naar binnen werkt en de andere drie zich ook vol proppen. Ik houd van deze school.
    'En iedereen weet dat hier de keukens zijn?' vraag ik. Ik vind het eigenlijk nogal vreemd dat we boven moeten eten en niet gewoon hier. Veel gezelliger.


    -

    BarnOwl schreef:
    Maerwynn Dacre
    Ik vind het jammer om weer afscheid te nemen van de hippogrief die ik aaide het was zo lief beestje, maar ja misschien dat ik vanavond stiekem het kasteel uit sluip om wat meer tijd met dat prachtdier door te brengen bedenk ik me terwijl we de kasteel weer binnen lopen.
    'Ik heb nu leer der oude runen. Hebben jullie dat ook gekozen?' vraagt Albus.
    'Ja dat heb ik gekozen.'


    [Ik voel me nu zo dom, ik had er overheen gelezen.]

    Albus
    'Ja dat heb ik gekozen.' Zegt Maerwynn. Scorpius schud helaas zijn hoofd. 'Ik niet. Ik heb nu een uur vrij.' zegt hij grijnzend. 'Oke, doei.' zeg ik tegen hem en hij loopt weg. Ik loop samen met Maerwynn leer der oude runen binnen en we gaan ergens achterin zitten. 'Dit lijkt me wel intressant.' zeg ik tegen haar. Ik heb zin in de les. Een oude vrouw begint ons dingen uit te leggen over de runen, en welke wat betekent. Fehu is dus F, en Wunjo is W. Ik schrijf alles keurig over. Na deze les hebben we lunch. Ik begin al honger te krijgen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Maerwynn Dacre
    Ik probeer alles op te schrijven wat ze zegt en welke runen ze opnoemt en welke wat betekent ik begrijp er alleen weinig van, maar ja dit is pas de eerste les dus misschien dat ik het later wel snap.
    ''Hoe vond jij de Hippogriefen?' vraag ik fluisterend aan Albus en ik luister weer even aandacht naar de oude vrouw en schrijf alles op voordat ik het dadelijk ben vergeten. gelukkig is de les zo afgelopen en gaan we lunchen.

    Milan Robbert Wood
    Ik lag half slapend op de tafel van Verweer tegen Zwarte Kunsten. Het lesuur was net begonnen en ik zat nog alleen op mijn vertrouwde plekje achterin. Dit uur hadden we samen met Giffoendor en ik zat dus dit uur alleen, jippie.. Of Roos moest naast me komen zitten, maar ze vond het vast leuker om naar iemand uit Giffoendor te zitten. Ik zag haar nog niet, Max, Liam en ik waren wat aan de vroege kant dus zo raar was dat niet.. Ik zuchtte en bladerde het boek alvast door. Max draaide zich om en keek me lachend aan. Ik keek hem niet-begrijpend aan, hij had vast door dat we dit uur met Roos hadden en dat vond hij blijkbaar heel grappig. Rare kerel..

    [ bericht aangepast op 2 okt 2013 - 20:54 ]


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Porseleintje schreef:
    Milan Robbert Wood
    Ik lag half slapend op de tafel van Verweer tegen Zwarte Kunsten. Het lesuur was net begonnen en ik zat nog alleen op mijn vertrouwde plekje achterin. Dit uur hadden we samen met Giffoendor, maar Roos en Albus waren nog nergens te bekennen.
    Max en Liam zaten voor me en hadden het over vanalles en nog wat.
    Ik steunde met mijn hoofd in mijn handen. 'Urgh' zuchtte ik en keek hoe de leerlingen met groepjes binnenstoomde. Mijn gedachtes zwakten af naar Zwerkbal, het Bal, en irritante leerlingen.


    [Albus zit in Zwadderich :] ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [ik heb het al aangepast! ]


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Arissa Howard
    Ik loop alvast naar de bezweringen lokaal om de spullen voor de les neer te leggen, na de lunch zou ik Griffoendor en Zwadderich derde jaars hebben.
    Als ik de lokaal binnenkom kijk ik even rond het is niks verandert sinds al die jaren en ik ben weer blij om terug te zijn, blij om weer les te geven.
    Alleen had ik veel liever Ravenklauw gehad de afdeling waar ik op heb gezeten, dan zijn de andere afdelingen natuurlijk ook niet verkeerd en mag ik de leerlingen graag zolang ze maar hun best doen en niet gaan vervelen. ik leg de spullen op mijn bureau neer en loop naar de grote zaal voor de lunch.