• Zoals jullie misschien wisten ging het al niet al te goed met mij, maar nu is het ook nog eens uitgegaan met m'n vriend. Ik weet serieus niet meer wat ik moet. Heeft iemand tips voor een gebroken hart?


    26 - 02 - '16

    Wat .__. Die zag ik echt niet aankomen... Ik wens je echt heel veel sterkte toe! Ik wou dat ik je advies kon geven, maar ik ben zelf ook geen expert op dit gebied.

    Draculea schreef:
    Wat .__. Die zag ik echt niet aankomen... Ik wens je echt heel veel sterkte toe! Ik wou dat ik je advies kon geven, maar ik ben zelf ook geen expert op dit gebied.


    Ik ook niet, of eigenlijk deels wel :c


    26 - 02 - '16

    Awh jeetje wat erg

    Er over praten -mn gb/pb staat open-
    Huilen, heel veel huilen
    toegeven aan je vreetbuien
    vooral niet binnen blijven zitten, leuke dingen blijven doen, dat lijd je af

    heel veel sterkte, mocht je willen praten kun je me altijd een berichtje sturen


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tonto schreef:
    Awh jeetje wat erg

    Er over praten -mn gb/pb staat open-
    Huilen, heel veel huilen
    toegeven aan je vreetbuien
    vooral niet binnen blijven zitten, leuke dingen blijven doen, dat lijd je af

    heel veel sterkte, mocht je willen praten kun je me altijd een berichtje sturen


    Don't judge a book on its cover

    Draculea schreef:
    Wat .__. Die zag ik echt niet aankomen... Ik wens je echt heel veel sterkte toe! Ik wou dat ik je advies kon geven, maar ik ben zelf ook geen expert op dit gebied.


    i put the fun in funeral

    Tonto schreef:
    Awh jeetje wat erg

    Er over praten -mn gb/pb staat open-
    Huilen, heel veel huilen
    toegeven aan je vreetbuien
    vooral niet binnen blijven zitten, leuke dingen blijven doen, dat lijd je af

    heel veel sterkte, mocht je willen praten kun je me altijd een berichtje sturen


    Lief van je dat ik je eventueel een bericht mag sturen. Maar ik ga niet toegeven aan mijn vreetbuien, want dan word ik rond. Heel erg bedankt voor je medeleven.


    26 - 02 - '16

    Zoidberg schreef:
    (...)

    Lief van je dat ik je eventueel een bericht mag sturen. Maar ik ga niet toegeven aan mijn vreetbuien, want dan word ik rond. Heel erg bedankt voor je medeleven.


    Een beetje toegeven kan wel :p Food is a womans best friend.
    Geen probleem meissie, daar ben ik voor ;)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Oh, lieve Erieka toch. Dit verdien je echt niet, meid. Mijn GB/PB staan altijd voor je open, dat weet je.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wow. Wat ontzettend erg voor je. Ik kan je helaas geen advies geven, want ik heb nog nooit een vriendje gehad. Maar heel veel sterkte!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ow schat D: Ik wil je nu echt omhelzen. *Geeft knuffel* Wat ik deed met Dylan was vooral niet nadenken over de relatie. Maak lol. Ga iets doen wat je leuk vind. Lees een boek. Glimlach, eet chocolade -dit deed ik niet :Y)- Zoek afleiding. Voor mijn part zaag je een boom om. Of als het echt erg is pak een blad en wat spullen. En maak hoe je je voelt. Wat ik maakte was eerst veel krassen en later verknipte ik het. Mijn GB EN PB staan altijd voor je open meid. Sterkte (K)(flower)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Awww :(
    Het is altijd vreselijk als het uitgaat.
    Wat ik deed toen het mij gebeurde, was veel muziek luisteren wat beschrijft wat je voelt, even je emoties los laten en vervolgens proberen zo optimistisch mogelijk te blijven denken. Soms lukt dat even niet en dat is helemaal niet erg, maar je moet blijven proberen. Zoek het optimistische in je leven en kijk naar series die je toch hoop geven op een betere toekomst. :)

    Ik hoop dat alles goed komt en dat je het een beetje weet te overleven.
    Veel succes en mijn gb/pb staat altijd open :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Tips? Films films en een heel potje gebleit )':


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ah, gosh! Dat zag ik ook echt niet aankomen. Veel sterkte en het komt wel weer goed. Ik weet het zeker, je bent een sterke meid. (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Quatorze schreef:
    Oh, lieve Erieka toch. Dit verdien je echt niet, meid. Mijn GB/PB staan altijd voor je open, dat weet je.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Jeetje, dat had ik nooit verwacht. Echt super klote dat het uit gegaan is! Tips: Er voor zorgen dat je alles uitgepraat hebt met je ex (als je dat nog niet gedaan hebt), dan je op andere dingen richten (zoals dingen die je leuk vind en dingen waar je goed in bent) en verder ijs eten voor een huilfilm.

    Heel veel sterkte.. Mijn gb/pb staat voor je open.


    You are beautiful, you are love.