• Het tweede topic alweer! Het is ook tijd voor de speech van het schoolhoofd, en dan het feestmaal. @Dooddoenervo, aan jou de taak om de namen van de eerstejaars op te lezen voor de sorteerhoed :Y) Ga je gang.



    Het is 21 jaar later nadat Harry Potter Voldermort heeft verslagen. Iedereen leeft weer vredig. Zo krijgen Harry en Ginny drie kinderen, Albus, James en Lily. Deze gaan ook naar Hogwarts, samen met hun 9 neefjes en nichtjes. Het jaar lijkt rustig te verlopen, toch heeft iedereen zijn eigen problemen. Albus baalt er nog steeds ontzettend van dat hij in Zwadderich zit en dat hij maar niet beter word met zwerkbal.
    Er ontstaan liefdes, vriendschappen en vijanden. En natuurlijk is er weer een zwerkbalcompititie!

    Ik had een jaar geleden ook zo'n RPG, die helaas al vrij snel dood ging. Dus ik besloot om hem te vernieuwen.

    Rollen:

    Eerste jaar
    Hugo Wemel // -
    Lily Potter // Fortunatis
    Alexander Olgar Trädgårdsmästare // xBoselfje
    Cato Summerfield // Squirrelpaw
    -


    Tweede jaar
    Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Fred Wemel // Wunjo
    Alys Joëlle Iftan // Levicorpus12
    Quinten Stan Accupacco // Levicorpus12
    -


    Derde jaar
    Albus Potter // Wunjo
    Roos Wemel // xBoselfje
    Scorpius Malfidus // -
    Milan Robbert Wood // Porseleintje
    Maerwynn Sarah Dacre // BarnOwl
    -


    Vierde jaar
    James Potter // JamesPotter
    Roxanne Wemel // Wunjo
    Mason Joe Stafler // Wunjo
    Eloise Clarette Dubois // Rider
    Emma Anna Wood // Porseleintje


    Vijfde jaar
    Louis Wemel // -
    Molly Wemel // -
    Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Owl Margen // DePoepertjes
    Jared Colin Rhine // Lugano
    Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness


    Zesde jaar
    Domenique Wemel // DreamEater
    Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Drew Jay Quinn // Faisean
    Dawnelle Jay Quinn // Faisean
    Sadara Severus Sneep // Pwettyness


    Zevende jaar
    Victoire Wemel // Inside
    Teddy Lupos // Aurae
    Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss
    Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss

    Nieuwe rollen mogen altijd! Vul dit even in en je krijgt van ons een samenvatting.


    Klassenoudste:
    Griffoendor
    Jongen:
    Meisje:

    Ravenklauw
    Jongen:
    Meisje: Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness

    Zwadderich
    Jongen: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Meisje:

    Huffelpuf
    Jongen: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Meisje: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss


    Kleuren:
    Rood = Griffoendor
    Groen = Zwadderich
    Blauw = Ravenklauw
    Roze = Huffelpuf (omdat je geel niet zo goed kan zien.)


    Zelfbedachte personages mogen ook!

    Sorry dat de leeftijden in verhouding soms niet kloppen, maar zo zit iedereen te gelijk op Hogwarts

    Leraren
    Schoolhoofd: Embrico Portomeulis Stafler // Wunjo
    Toverdranken: Monarde Silliva Masquere // Pwettyness Afdelingshoofd Griffoendor
    Bezweringen: Arissa Howard // BarnOwl Afdelingshoofd Ravenklauw
    Gedaanteverwisseling: Gereserveerd // Ideas
    Verzorging van fabeldieren:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de toverkunst: Cuthbert Kist // -
    Kruidenkunde: Marcel Lubbermans // -
    Leer der oude runen:
    Verweer tegen de zwarte kunsten // -
    Voorspellend rekenen:
    Waarzeggerij:
    Congiërge: Aris Plaetbek // xBoselfje
    Ziekenzaal: James Mikealson // Benzema


    Zwerkbalteams:
    Griffoendor
    Aanvoerder: James Potter // JamesPotter

    Wachter: Mason Joe Stafler // Wunjo
    Zoeker: Eloise Clarette Dubois // Rider
    Jager: Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Jager: James Potter // JamesPotter
    Jager: Emma Anna Wood // Porseleintje
    Drijver: Domenique Wemel // DreamEater
    Drijver: Alys Joëlle Iftan // Levicorpus12


    Zwadderich
    Aanvoerder: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema

    Wachter: Gereserveerd // Faisean
    Zoeker: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Jager: Scorpius Malfidus // -
    Jager: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Jager:
    Drijver: Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Drijver: Gereserveerd // Faisean


    Ravenklauw
    Aanvoerder: Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss

    Wachter:
    Zoeker: Fred Wemel // Wunjo
    Jager: Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss
    Jager: Victoire Wemel // Inside
    Jager: Quinten Stan Accupacco Levicorpus12
    Drijver: Jared Colin Rhine // Lugano
    Drijver:


    Huffelpuf
    Aanvoerder: Roxanne Wemel // Wunjo

    Wachter: Milan Robbert Wood // Porseleintje
    Zoeker: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Jager: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss
    Jager:
    Jager:
    Drijver: Roxanne Wemel // Wunjo
    Drijver:

    Zo bepaal ik wie er wint:
    Ik kies van de twee teams die tegen elkaar spelen 1 of 2 mensen uit de online zijn, dan neem ik een getal in mijn hoofd onder de 10, en die mogen ze dan omstebeurt gaan raden in het praattopic.

    Wedstrijden:
    Griffoendor - Ravenklauw
    Zwadderich - Huffelpuf
    Griffoendor - Zwadderich
    Ravenklauw - Huffelpuf
    Ravenklauw - Zwadderich
    Huffelpuf - Griffoendor

    Om de twee topics word een wedstrijd gehouden.



    Stamboom:


    Als je het niet goed kan lezen druk dan op ctrl+ + om in te zoomen.

    En anders:
    Harry + Ginny= James, Albus en Lily.
    Hermelien + Ron= Roos en Hugo.
    Bill + Fleur= Victoire, Domenique en Louis.
    Percy + Audrey= Molly en Lucy.
    George + Angelique= Fred en Roxanne.
    Draco + Asteria = Scorpius.
    Tops + Remus= Teddy (woont/woonde bij de potters.)


    Regels
    * Maximaal 3 bekende personages per persoon. Zelfbedachte mag je zoveel je wilt als je ze maar niet verwaarloost.
    * Minimaal 90 woorden regels per post.
    * Alleen je eigen personage('s) besturen.
    * OOC tussen haakjes () [] {}
    * Schelden mag in IC maar hou het netjes.
    * Naamveranderingen graag doorgeven.
    * Reserveringen blijven 48 uur staan.
    * Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk wel.
    * 16 + mag, maar hou het netjes.
    * Geen Mary sue's of Gary sue's.
    * Zorg dat de leerlingen een beetje over de afdelingen verspreid worden, dus niet iedereen in Zwadderich.
    * Hou het realitisch.
    * Samenvattingen geven als daar om gevraagd word.
    * En de belangrijkste; heb plezier.


    Invullijstje


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beste vakken:
    Slechtste vakken:
    Functie in het Zwerkbalteam (hoeft niet):
    Klassenoudste(ja of nee):
    Huisdier:
    Extra:


    Veel Plezier!

    Samenvatting:
    Iedereen is met zweinsteinexpres naar de koetsen gegaan. De koetsen zijn ondertussen aangekomen en iedereen zit nu te eten. Teddy en Victoire hebben ondertussen een diner met zijn tweeën in de kamer van hoge nood.


    praattopic
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 14:23 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    James Sirius Potter

    'Dan zeg je nee James. Moet ik het voor doen?' Zegt Mason. Voordat hij er iets tegen in kan brengen, loopt Mason al weg. Ik vervloek dat joch nog eens... Ik bestudeer Laurens woedende gezicht even. 'James gaat niet met je naar het bal. James is namelijk homo.' Hoor ik Mason zeggen en ik zucht. Zo wilt hij het dus spelen. Ach, dan speel ik toch lekker mee?
    'Dat is geregeld.' Zegt Mason als hij aan komt lopen. 'Laten we nu naar nog zo'n plek gaan die op de kaart staat. En in Ravenklauw zitten trouwens de knapste meisjes, dus misschien moeten we één van hun vragen.'
    Ik kijk hem aan. 'Ik was net van plan jou mee te vragen naar het bal. Jij ben sexier als die meisjes van Ravenklauw. Dus Mason, wil je met me naar het bal? We moeten trouwens zo ook naar de try-outs, want die zijn over een half uur.' Zeg ik en ik grijns. Ja Mason, je krijgt hem terug.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Eloise "Lois" Clarette Dubois || Gryffindor || Vierde jaar

    Er kwam een zucht uit de mond van Emma en ik merkte meteen dat mijn woorden niet het juiste effect hadden gehad. 'Ik ga niet meer. Ik wíl gewoon niet meer! Ik heb mijn beste vriend gekwetst. En ik praat de hele tijd tegen hem hoe ik James zou gaan vragen. Niet dat dat nu nog een optie is, want Lauren is me vast al voor geweest,' zei ze meteen daarna ook en ik keek haar droog aan. Serieus? Had ik haar eindelijk overgehaald om die jongen te vragen, gebeurde dit en begon ze vervolgens wéér over Lauren.
    'Als iek James was, zou iek nog eerder rondbazuinen dat iek Gay was, dan met Lauren naar een bal gaan,' mompelde ik dan ook. Echt, ik zou never ever met haar naar een bal willen gaan. Ze was dan vast zo'n stom prinsesje de hele avond dat bediend wilde worden. Bleg! Daarbij mocht ik haar al na één dag niet dus zou het hem sowieso niet worden.
    'Kunnen we ons dan nu alsjeblieft concentreren op zwerkbal? Want ik moet het team halen!' Haar stem klonk een stuk enthousiaster, waarop ik met mijn ogen rolde. Eroverheen praten, dat kon ze zeer goed. Ik wilde net kippengeluidjes maken en zeggen dat ze echt een bange kipjes afdeling moest oprichten, aangezien Gryffindor duidelijk niks voor haar was -gewoon om haar te triggeren James als nog te vragen hoor, ik was niet zó gemeen- toen ze opeens weer naar Jared ging. Ik haalde mijn schouders op en nam maar weer eens een hap van mijn eten. Als ze niet wilde, kon ik haar ook niet dwingen. En trouwens, als die Jared echt zo slim was als zijn afdeling liet denken, dan zou hij haar wel zeggen met James te gaan. Zij was immers niet alleen zijn beste vriendin, hij was ook haar beste vriend. Dan zou hij toch ook wel zien dat ze nu echt iets moest ondernemen, wilde ze ooit nog iets kunnen met het feit dat ze James leuk vond?


    Happy Birthday my Potter!

    Inside schreef:
    -Lol, hoezo spontane actie. En Vicky stond er ook nog, hea? -

    O oeps overheen gelezen haha ik voel me nu echt een zware noob -_-


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Maerwynn Dacre
    'Ik ga even naar de leerlingenkamer.' zegt Albus en ik kijk even naar Scorpius, we praten even over de leraren, de lessen over de aankomende bal, en de andere leerlingen.
    Ik kijk even bedenkelijk en besluit dat ik nu misschien wel stiekem naar die lieve hippogrief kan sluipen en hem een appel kan aanbieden, ik pak snel een appel van tafel.
    'Ik ben zo terug.' En ik loop de grote zaal uit, ik ren over het veld door richting Hagrid huisje maar voordat ik in het zicht van hem zou kunnen zijn ren ik wat anders en ren ik richting de plek waar Hagrid de Hippogrieven had staan.


    Lucy Wemel
    Ik grinnik even. 'Mijn eerste les was leuk ja, ik had eerst bezweringen wat opzicht wel interessant en leuk was, maar verzorging van Fabeldieren dat ik daarna had was veel leuker en interessanter echt waar!'
    Ik kijk even rond de andere afdelingstafels .
    'Heb jij trouwens al iemand voor de bal?' vraag ik en ik kijk hem nieuwsgierig aan terwijl ik dan even een appel pak.

    Arissa Howard
    'Dat geeft niet, Arissa.' zegt hij 'Ongelukken gebeuren. Ik was net deze post aan het doorkijken, het ministerie is weer vreselijk aan het zeuren.' 'Maar ik heb nu wel honger. Loopt u mee naar de grote zaal?'
    Ík kijk hem even glimlachend aan. 'De ministerie ook altijd, kan nooit eens ophouden met zeuren.' zeg ik grinnikend.
    Ik begin nou wat aardig honger te krijgen en het is inderdaad veel gezelliger als je met iemand samen loopt naar de grote zaal ook al is het nog maar een klein stukje dan alleen.
    'Natuurlijk, loop ik met u mee.''

    Alys Joëlle Iftan / tweedejaars / Griffoendor

    'Probeer jij het eens,' zeg ik. Hij wijst met zijn stok op de kikker. 'Vera verto,' zegt hij dan, en ineens heeft de kikker geen poten meer maar een standaard, maar voor de rest blijft het een kikker. Hij zucht. De bel gaat. 'Lunch!' roep ik opgelucht uit. Ik loop het lokaal uit en ga de Grote Zaal binnen. Ik plof neer aan de tafel van Griffoendor, naast een paar vierdejaars, die discussiëren over het bal. Ik grijp twee broodjes en begin ze met boter te besmeren. Ik pak nog een appel en ga naar buiten. De zon schijnt en het is warm. Ik ga op de drempel zitten tot de bel gaat, en dan ga ik op weg naar Geschiedenis der Toverkunst. Een hoop gezwam, zoals altijd. Gelukkig kan Quinten wakker blijven, want volgens mij ben ik halverwege in slaap gevallen. In ieder geval ging de bel opvallend snel.

    [hij wordt nog langer]

    [ bericht aangepast op 10 okt 2013 - 10:26 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    We maken een sprongetje naar avond. De gesprekken kunnen gewoon doorgaan, alleen verandert lunch in avond eten.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [fine with me. We mogen toch gwn zelf beslissen wie wie vraagt?]

    [ bericht aangepast op 10 okt 2013 - 15:25 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Quinten Stan Accupacco

    Ik zit aan tafel naast een kleine eerstejaars en twee vijfdejaars. Ik eet wat ik lekker vind, bijna niemand eet netjes met zijn bestek tijdens het avondeten. Niet dat ze allemaal met hun hele hand in hun bord zitten te graven, maar bijvoorbeeld kippenpootjes en spareribs, dat is toch onmogelijk om met bestek te eten? Ik zit nog steeds in over dat bal. Ik heb niet echt speciale vriendinnen ofzo. Ik ben wel benieuwd wat het thema zal zijn. Dat het niet zoals vorig jaar was, zeg maar. Dan herinner ik me Zwerkbal. Ik wil dit jaar in het team komen, dus misschien moet ik wat gaan oefenen. Zoeker zou natuurlijk vet zijn, maar ik ga maar voor Jager proberen. Ik schrik weer even op uit mijn gedachten en kijk even rond. Ik bedenk me even dat het misschien een goed idee is om Alys mee te vragen. Dat doe ik dan morgen wel. Ik sta op en ga op weg naar de Ravenklauw-toren.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2013 - 15:49 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    [Ok fufufu ik zet dit bericht er later nog eens in (dat wat hiereerst stond, ik heb t aangepast)]

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 13:42 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    BarnOwl schreef:
    Maerwynn Dacre
    'Ik ga even naar de leerlingenkamer.' zegt Albus en ik kijk even naar Scorpius, we praten even over de leraren, de lessen over de aankomende bal, en de andere leerlingen.
    Ik kijk even bedenkelijk en besluit dat ik nu misschien wel stiekem naar die lieve hippogrief kan sluipen en hem een appel kan aanbieden, ik pak snel een appel van tafel.
    'Ik ben zo terug.' En ik loop de grote zaal uit, ik ren over het veld door richting Hagrid huisje maar voordat ik in het zicht van hem zou kunnen zijn ren ik wat anders en ren ik richting de plek waar Hagrid de Hippogrieven had staan.


    Lucy Wemel
    Ik grinnik even. 'Mijn eerste les was leuk ja, ik had eerst bezweringen wat opzicht wel interessant en leuk was, maar verzorging van Fabeldieren dat ik daarna had was veel leuker en interessanter echt waar!'
    Ik kijk even rond de andere afdelingstafels .
    'Heb jij trouwens al iemand voor de bal?' vraag ik en ik kijk hem nieuwsgierig aan terwijl ik dan even een appel pak.

    Arissa Howard
    'Dat geeft niet, Arissa.' zegt hij 'Ongelukken gebeuren. Ik was net deze post aan het doorkijken, het ministerie is weer vreselijk aan het zeuren.' 'Maar ik heb nu wel honger. Loopt u mee naar de grote zaal?'
    Ík kijk hem even glimlachend aan. 'De ministerie ook altijd, kan nooit eens ophouden met zeuren.' zeg ik grinnikend.
    Ik begin nou wat aardig honger te krijgen en het is inderdaad veel gezelliger als je met iemand samen loopt naar de grote zaal ook al is het nog maar een klein stukje dan alleen.
    'Natuurlijk, loop ik met u mee.''


    Ik wil niet heel betweterig overkomen maar Hippogriefen is met een f ;)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Levicorpus12 schreef:
    Alys Joëlle Iftan

    Ik zit te eten aan de Griffoendor tafel. Ik vind dat altijd gezellig. Het is druk, en overal klinken stemmen en gelach. Wat ik nog leuker vind is dat we straks allemaal naar buiten gaan voor de Zwerkbal try-outs. Ik ga maar voor de positie van Drijver, het past wel bij me. Ik hoor twee oudere meisjes naast me ook praten over Zwerkbal. 'Hebben jullie er ook zo'n zin in?' vraag ik. Het meisje naast mij knikt. 'Maar natuurlijk!' zegt ze. Het meisje naast haar lacht. 'Voor welke positie ga je?' vraagt ze. 'Drijver,' zeg ik. Ze knikt goedkeurend. 'Ik...' Dan horen we een stem. 'Alle Zwerkbalteamkandidaten verzamelen? De try-outs gaan beginnen!' Ik sta op. 'Ik zie jullie straks op het veld wel,' zeg ik en draai me om naar de deur.

    [sorry voor de personen van James, Emma en Eloise. Is dit eigenlijk wel toegestaan? Ja toch?]


    [Het is niet toegestaan personages van andere mensen te besturen nee. Je moet wachten tot Femke (JamesPotter) met James reageert en aankondigd dat de try outs beginnen.]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Levicorpus12 schreef:
    (...)

    Ik wil niet heel betweterig overkomen maar Hippogriefen is met een f ;)



    Hooo ;p haha had niet eens in de gaten dat ik hippogiefen met twee f schreef :$

    Wunjo schreef:
    (...)

    [Het is niet toegestaan personages van andere mensen te besturen nee. Je moet wachten tot Femke (JamesPotter) met James reageert en aankondigd dat de try outs beginnen.]


    (Idd, dat probeerde ik je ook al uit te leggen in het praattopic, gezien je het personage van BarnOwl liet knipogen en voor haar besloot daar jouw personage haar favo was, maar je begreep het niet en ik had geen zin/tijd om het verder uiteen te zetten)


    Happy Birthday my Potter!

    [O bedoelde je dat zo! Ik dacht dat je Lucy bedoelde. Ik dacht er eigenlijk niet aan dat de leraren ook gespeeld werden dus eerst had ik Banning neergezet (moet je nagaan) ik heb niet zo veel ervaring met rollentopics. OMG IK VOEL ME ZO STOM!!! Maar je mag toch wel een gesprekje aanknopen met iemand anders zonder afgesproken?]

    [ bericht aangepast op 10 okt 2013 - 20:33 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Hij glimlachte en veranderde zijn uiterlijk naar die van hemzelf. "Tuurlijk." Een deur achter hem opende en Victoires stem was te horen. "Cat? Teddy?" Ik schrok toen in de deur hoorde dichtvallen. "Teddy? " vroeg ik toen zijn blik zag. "Je wilde háár mee vragen, hé?"


    I like my choices. I hope she likes hers.