• Hoi!

    ik heb een aantal ideeën voor stories, maar ik heb veel te weinig tijd om ze allemaal uit te werken! welke zou jij het liefste lezen?

    "Lethal Elements" |

    'Fantasy/science-fiction/16+' [de 'wezens' zijn met name onsterfelijken]
    Nadat de wereld haar strijd heeft geleverd in de Mythische Revolutie, die vooral Amerika trof, zijn de wetten en leefregels een stuk strenger en drastischer geworden en is de economie fors gedaald. De reden? Angst voor het onbekende. Er is een nieuwe maatschappij gecreëerd waarin Elementalen {mensen die een element beheersen] als bescherming dienen voor de mensheid en het verdrijven van de Antropomorfen [half-mensen]. Onsterfelijken zijn nog nooit zo gevaarlijk geweest.
    Het lijkt vredig en rustig op de straten, maar hoe escaleert de boel als er een nieuwe uitbraak Antropomorfen verscheidene mensen doodt? Wat is de volgende stap?
    En hoe gaat Lilis zichzelf en haar familie daartegen beschermen?


    Gekozen Ziel |||

    'Fantasy/romantiek/16+' [gaat over een soort engelen]
    Het leven neemt soms rare wendingen; iemand word ernstig ziek, je raakt in de problemen, word van school gestuurd. ga maar door. Allemaal doodnormale dingen. Maar dit,...dit had Reza Levinette nooit verwacht.
    Als Reza iets overkomt dat traumatiserende werkingen heeft en ze vervolgens terechtkomt in een nogal bovennatuurlijk wereldje, is het behoorlijk moeilijk om te begrijpen wat er gebeurt. Niets is zeker op Myone Academy, vooral voor nieuwelingen niet. Goed gaat het de verkozen ziel niet af en het word al helemaal lastig als een zekere mysterieuze jongen haar een tweede keus geeft. geen kans, een keuze.
    Maar dan? Welke keuze maakt Reza voor die tweede kans die ze al kreeg? Zwart of toch wit?


    idee 3 [dat nog geen titel heeft XD]

    'fantasy/romance/16+/ENGLISH/ [vampires/immortals]
    About a sixteen year-old girl named Aria and a mysterious young man Danezio and how they fall in love. When Ezio comes to live in Leaghton, a small town in Washington, things get shaken up. Aunt Giulia acts weird, people get killed in the most cruel ways and things take a nasty turn for Aria. And all this happens because of her remarkable past. a past that goes back more than three hundred years. And now, after her fifth death, Aunt Giulia decided to take her hands in time so that the ever fragile little Aria could take care of herself and break the curse.

    Danezio is een vampier, maar niet zomaar eentje. deze vampiers hebben 'masks' die als versiering op hun lichaam getatoeëerd lijken. Een kwade oude vampier probeert door middel van Aria het hef tin handen te nemen. Aria is in haar zesde leven geboren bij een mens en een vampier en vervolgens afgestaan. nou ja,...de rest moet zijn gangetje gaan. in mijn hoofd is het een super leuk idee, het lukt alleen nog niet helemaal om het uit te leggen...
    denk aan twilight, vampire diaries etc. en daar een complete mix van [het is gene fanfiction en ik schrijf ook niks na van genoemde bestaande verhalen!!]


    ik hoop dat het een beetje een beeld geeft! als je je afvraagt hoe mijn schrijfstijl is, zou je dit even kunnen lezen: mijn schrijfstijl

    uhm...nou ja als je zou kunnen stemmen? dan hou ik het bij en dan ga ik aan een van de drie schrijven.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 16:56 ]


    The Definition of Insanity

    Ze lijken alle drie echt leuk, maar Gekozen Ziel lijkt mij het leukste om te lezen.


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Gekozen Ziel. c:


    •*• Lululu •*•

    Delancy schreef:
    Gekozen Ziel. c:


    -

    Ik ga voor Lethal Elements.


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    slotje.


    The Definition of Insanity