• Het tweede topic alweer! Het is ook tijd voor de speech van het schoolhoofd, en dan het feestmaal. @Dooddoenervo, aan jou de taak om de namen van de eerstejaars op te lezen voor de sorteerhoed :Y) Ga je gang.



    Het is 21 jaar later nadat Harry Potter Voldermort heeft verslagen. Iedereen leeft weer vredig. Zo krijgen Harry en Ginny drie kinderen, Albus, James en Lily. Deze gaan ook naar Hogwarts, samen met hun 9 neefjes en nichtjes. Het jaar lijkt rustig te verlopen, toch heeft iedereen zijn eigen problemen. Albus baalt er nog steeds ontzettend van dat hij in Zwadderich zit en dat hij maar niet beter word met zwerkbal.
    Er ontstaan liefdes, vriendschappen en vijanden. En natuurlijk is er weer een zwerkbalcompititie!

    Ik had een jaar geleden ook zo'n RPG, die helaas al vrij snel dood ging. Dus ik besloot om hem te vernieuwen.

    Rollen:

    Eerste jaar
    Hugo Wemel // -
    Lily Potter // Fortunatis
    Alexander Olgar Trädgårdsmästare // xBoselfje
    Cato Summerfield // Squirrelpaw
    -


    Tweede jaar
    Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Fred Wemel // Wunjo
    Alys Joëlle Iftan // Levicorpus12
    Quinten Stan Accupacco // Levicorpus12
    -


    Derde jaar
    Albus Potter // Wunjo
    Roos Wemel // xBoselfje
    Scorpius Malfidus // -
    Milan Robbert Wood // Porseleintje
    Maerwynn Sarah Dacre // BarnOwl
    -


    Vierde jaar
    James Potter // JamesPotter
    Roxanne Wemel // Wunjo
    Mason Joe Stafler // Wunjo
    Eloise Clarette Dubois // Rider
    Emma Anna Wood // Porseleintje


    Vijfde jaar
    Louis Wemel // -
    Molly Wemel // -
    Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Owl Margen // DePoepertjes
    Jared Colin Rhine // Lugano
    Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness


    Zesde jaar
    Domenique Wemel // DreamEater
    Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Drew Jay Quinn // Faisean
    Dawnelle Jay Quinn // Faisean
    Sadara Severus Sneep // Pwettyness


    Zevende jaar
    Victoire Wemel // Inside
    Teddy Lupos // Aurae
    Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss
    Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss

    Nieuwe rollen mogen altijd! Vul dit even in en je krijgt van ons een samenvatting.


    Klassenoudste:
    Griffoendor
    Jongen:
    Meisje:

    Ravenklauw
    Jongen:
    Meisje: Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness

    Zwadderich
    Jongen: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Meisje:

    Huffelpuf
    Jongen: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Meisje: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss


    Kleuren:
    Rood = Griffoendor
    Groen = Zwadderich
    Blauw = Ravenklauw
    Roze = Huffelpuf (omdat je geel niet zo goed kan zien.)


    Zelfbedachte personages mogen ook!

    Sorry dat de leeftijden in verhouding soms niet kloppen, maar zo zit iedereen te gelijk op Hogwarts

    Leraren
    Schoolhoofd: Embrico Portomeulis Stafler // Wunjo
    Toverdranken: Monarde Silliva Masquere // Pwettyness Afdelingshoofd Griffoendor
    Bezweringen: Arissa Howard // BarnOwl Afdelingshoofd Ravenklauw
    Gedaanteverwisseling: Gereserveerd // Ideas
    Verzorging van fabeldieren:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de toverkunst: Cuthbert Kist // -
    Kruidenkunde: Marcel Lubbermans // -
    Leer der oude runen:
    Verweer tegen de zwarte kunsten // -
    Voorspellend rekenen:
    Waarzeggerij:
    Congiërge: Aris Plaetbek // xBoselfje
    Ziekenzaal: James Mikealson // Benzema


    Zwerkbalteams:
    Griffoendor
    Aanvoerder: James Potter // JamesPotter

    Wachter: Mason Joe Stafler // Wunjo
    Zoeker: Eloise Clarette Dubois // Rider
    Jager: Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Jager: James Potter // JamesPotter
    Jager: Emma Anna Wood // Porseleintje
    Drijver: Domenique Wemel // DreamEater
    Drijver: Alys Joëlle Iftan // Levicorpus12


    Zwadderich
    Aanvoerder: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema

    Wachter: Gereserveerd // Faisean
    Zoeker: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Jager: Scorpius Malfidus // -
    Jager: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Jager:
    Drijver: Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Drijver: Gereserveerd // Faisean


    Ravenklauw
    Aanvoerder: Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss

    Wachter:
    Zoeker: Fred Wemel // Wunjo
    Jager: Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss
    Jager: Victoire Wemel // Inside
    Jager: Quinten Stan Accupacco Levicorpus12
    Drijver: Jared Colin Rhine // Lugano
    Drijver:


    Huffelpuf
    Aanvoerder: Roxanne Wemel // Wunjo

    Wachter: Milan Robbert Wood // Porseleintje
    Zoeker: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Jager: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss
    Jager:
    Jager:
    Drijver: Roxanne Wemel // Wunjo
    Drijver:

    Zo bepaal ik wie er wint:
    Ik kies van de twee teams die tegen elkaar spelen 1 of 2 mensen uit de online zijn, dan neem ik een getal in mijn hoofd onder de 10, en die mogen ze dan omstebeurt gaan raden in het praattopic.

    Wedstrijden:
    Griffoendor - Ravenklauw
    Zwadderich - Huffelpuf
    Griffoendor - Zwadderich
    Ravenklauw - Huffelpuf
    Ravenklauw - Zwadderich
    Huffelpuf - Griffoendor

    Om de twee topics word een wedstrijd gehouden.



    Stamboom:


    Als je het niet goed kan lezen druk dan op ctrl+ + om in te zoomen.

    En anders:
    Harry + Ginny= James, Albus en Lily.
    Hermelien + Ron= Roos en Hugo.
    Bill + Fleur= Victoire, Domenique en Louis.
    Percy + Audrey= Molly en Lucy.
    George + Angelique= Fred en Roxanne.
    Draco + Asteria = Scorpius.
    Tops + Remus= Teddy (woont/woonde bij de potters.)


    Regels
    * Maximaal 3 bekende personages per persoon. Zelfbedachte mag je zoveel je wilt als je ze maar niet verwaarloost.
    * Minimaal 90 woorden regels per post.
    * Alleen je eigen personage('s) besturen.
    * OOC tussen haakjes () [] {}
    * Schelden mag in IC maar hou het netjes.
    * Naamveranderingen graag doorgeven.
    * Reserveringen blijven 48 uur staan.
    * Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk wel.
    * 16 + mag, maar hou het netjes.
    * Geen Mary sue's of Gary sue's.
    * Zorg dat de leerlingen een beetje over de afdelingen verspreid worden, dus niet iedereen in Zwadderich.
    * Hou het realitisch.
    * Samenvattingen geven als daar om gevraagd word.
    * En de belangrijkste; heb plezier.


    Invullijstje


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beste vakken:
    Slechtste vakken:
    Functie in het Zwerkbalteam (hoeft niet):
    Klassenoudste(ja of nee):
    Huisdier:
    Extra:


    Veel Plezier!

    Samenvatting:
    Iedereen is met zweinsteinexpres naar de koetsen gegaan. De koetsen zijn ondertussen aangekomen en iedereen zit nu te eten. Teddy en Victoire hebben ondertussen een diner met zijn tweeën in de kamer van hoge nood.


    praattopic
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 14:23 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Schuifelend loop ik de grote zaal uit als ik Vitoire en Teddy zie staan "Hey Teddy." Victoire glimlachte naar hem. "Nog lekker gegeten?" Vroeg ze met een enorm overdreven knipoog. "Heey guys" glimlach ik "Waar waren jullie opeens? Ik heb op jullie staan wachten en ik had zelfs een koets... Oh sorry ik draai weer door he?"


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Emma Anna Wood
    Eloise kwam de slaapzaal binnen lopen. 'Aangenaam, het Franse meisje' zei ze met een fake glimlach tegen Lauren. Ik klemde mijn lippen op elkaar om niet in lachen uit te barsten. 'En bedankt Emma. Iek viend jou tot nu toe ook aardieg' Eloise liep naar het nog onbeslapen bed, waar ze haar pyjama er tussen uit viste en nog wat andere dingen en liep naar de badkamer.
    'Sorry hoor, dat ik jaloers ben op jouw Fransheid!' zei Lauren mokkend en sloeg haar armen over elkaar.
    Ik grinnikte zacht.
    Na een tijdje kwam Eloise terug en ging in haar hemelbed liggen. Het laatste wat ze zei voordat ze in slaap viel was: 'slaap lekker iedereen'
    'Zullen wij ook maar gaan slapen?' vroeg ik aan Lauren. Ze maakte een instemmend geluidje en ging onder de dekens liggen. 'Serieus, als ze snurkt heeft ze een probleem' zei Lauren en wierp een boze blik richting Eloise's bed.
    'Lauren, ben je ongesteld ofzo?' vroeg ik lachend, en uiteraard kreeg ik geen reactie.


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Maerwynn Dacre
    'Hopelijk hoeven we niet te lang te wachten.' vlak na Albus dat gezegd heeft komen er twee klasseoudsten met alle eerste jaars
    'Sisseltong,' zegt het klasseoudsten meisje en ze lopen de leerlingenkamer in waar Albus en ik ook snel erin gaan.
    'Ik ga slapen, welterusten.' Hij glimlacht en ik glimlach terug. 'Welterusten.' als hij verdwenen is in zijn slaapkamer kijk ik even de leerlingenkamer rond het is rustig vrijwel iedereen is naar bed. Ik loop naar mijn eigen leerlingenkamer trek mijn pyjama aan en spring in bed.

    (Ik heb even een leraar nodig... Iemand?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Teddy Lupin
    Teddy voelde een hand op zijn schouder en zag toen Victoire naast hem verschijnen. "Hey Teddy," zei ze met een glimlach. "Nog lekker gegeten?" Victoire knipoogde en Teddy grinnikte. "Oh, héérlijk. En jij?" Teddy hoorde Roxanne vaag wat zeggen voordat ze wegliep. "Ik zie je nog wel, Roxanne!" zei de jongen nog snel, waarna hij zich terug naar Victoire keerde. Maar voor hij wat kon zeggen verscheen Cat naast hem. "Heey guys," glimlachte ze. "Waar waren jullie opeens? Ik heb op jullie staan wachten en ik had zelfs een koets... Oh sorry ik draai weer door hé?" Teddy keek Cat verontschuldigend aan. "Het spijt me heel erg, Cat. We uh- vonden de coupé niet meer en zijn dan in een andere gaan zitten en toen maakten we een praatje met Hagrid en we dachten dat je al weg was met de andere Ravenclawers, dus hebben we zelf maar een koets uitgezocht." Toen ze aan de trappen aankwamen, nam Teddy afscheid van de meisjes. Hij gaf ze beiden een knuffel, maar hield Victoire net iets langer vast. "Ik zie jullie morgen, goed?" riep hij nog snel voor hij de andere Huffelpuffers volgde naar de keuken. Eenmaal in de Huffelpuff kelder deed Teddy geen moeite meer om een praatje te slaan, maar ging meteen naar de slaapzalen en kroop onder de wol.


    kindness is never a burden.

    {Lily is nog vrij, samen met nog een Zwadderaar}


    Tijd voor koffie.

    Victoire Weasley.
    "Oh, heerlijk, en jij?" Voordat ik kon antwoorden stond Catherine naast ons. "Heey guys. Waar waren jullie opeens? Ik heb op jullie staan wachten en ik had zelfs een koets... Oh sorry ik draai weer door he?" Ik trok een wenkbrauw op in een stille vraag." Ik was niet zo goed in liegen, maar gelukkig schoot Teddy te hulp. "Het spijt me heel erg Cat. We uh- vonden de coupe niet meer en zijn dan in een andere gaan zitten en toen maakten we een praatje met Hagrid en we dachten dat je al weg was met de andere Ravenclawers, dus hebben we zelf maar een koets uitgezocht." Ik knikte om dit te bevestigen. Bij de trappen namen we afscheid van Teddy, en ik kon het niet helpen om te merken dat Teddy mij langer vast had dan Cat. "Ik zie jullie morgen, goed? " riep hij nog snel. Ik knikte met een glimlach, en liep door naar de toren. Wat was er eerst, het kip of het ei? Ik glimlachte. Nadat ik deze vraag zo vaak had beantwoord, was het geen moeite meer. "Het is een cirkel, dus er is geen begin en geen eind." De deur opende zich, en ik liep meteen door naar mijn hemelbed. Daar viel ik met kleren nog aan in slaap.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    De eerste lesdag begint. Leraren kunnen gewoon een jaar + 2 afdelingen claimen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Emma Anna Wood
    Ik werd wakker door een kussen dat midden in mijn gezicht werd gegooid. Boos keek ik de gene aan die daar verantwoordelijk voor was en heel verrassend was dat Lauren.
    'Ook goedemorgen Em! Niet zo boos kijken, daar ben je veel te leuk voor' zei ze lachend. Haar boze bui van de avond daarvoor was als sneeuw voor de zon verdwenen.
    Een half uur later zaten Lauren en ik aan de Giffoendortafel.
    'Dus ik ga James vragen, sowieso' zei Lauren. O shit, dit ging niet goed komen! Ik wilde met James gaan!
    'Niet doen' floepte eruit.
    Lauren keek me grijnzend aan. 'Is ons Emma nog steeds niet over haar verliefdheid voor Potter heen?' fluisterde ze, zodat ik het alleen kon horen.
    'Ik vermoord je als je het aan iemand verteld' siste ik naar haar.
    'Hoezo ochtendhumeur?' Lachte Lauren vrolijk. Lauren was een ochtendmens en ik was een avondmens, goede combi toch?


    Milan Robbert Wood
    'Ask! Ask! Ask!' riep Max vrolijk door de leerlingenkamer. Verschillende mensen keken ons vragend aan.
    Ik zuchtte en klom door het portretgat. 'Max, stop. Bewaar je energie voor zwerkbal' zuchtte ik.
    'Wist je Max, dat je misschien ADHD hebt?' vroeg Liam lachend. Ik grinnikte.
    Lachend en pratend lopen we de Grote Zaal binnen en gaan aan onze vaste plek zitten aan de tafel. Roos is er nog niet, jammer genoeg. Max zag dit ook een fronste zijn wenkbrauwen.
    'She's not here' zei Liam lachend.
    'Oke, kunnen we stoppen met praten over het bal? We lijken net wijven' zei ik zeurderig.
    Max en Liam maakten een instemmend geluid.
    'Dus wanneer zwerkbaltraining?' veranderde ik het onderwerp.
    Liam haalde zijn schouders op. 'Geen idee, Roxanne is aanvoerder'
    'We horen het wel' zei Max en smeerde wat jam op zijn broodje.


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Roos Wemel ~ 3e jaar ~ Griffoendor

    'Roos, kom op, opstaan!'
    Ik kreun en zwaai met mijn kussen in de richting van Tess haar stem. Het enige wat ik raak is lucht, maar ik hoor Tess een zacht kreetje slaken. Ik doe mijn ogen open en stap mijn bed uit. Na mijn haar enigszins in model gekamd te hebben trek ik mijn kleren aan -wat mijn hele haar weer door de war brengt- en loop ik naar beneden. Ik en Tess ploffen neer aan de tafel van Griffoendor. Ik wrijf de slaap uit mijn ogen en pak een rooster. Zonder er naar te kijken stop ik het in mijn zak. Het is nog veel te vroeg om aan school te denken. Oké, over een half uur begint de les, maar ik wil zo lang mogelijk wachten met kijken wanneer we welke les hebben. Ik beschouw dit gewoon als een soort deel van de vakantie. Ik zie dat Tess naar Liam zit te staren. Haar cornflakes liggen onaangeroerd in haar kom met haar lepel er naast. Ik zwaai een paar keer voor haar gezicht wat me een paar norse blikken oplevert. Ik schud glimlachend mijn hoofd en neem een hap van mijn toast.


    -

    Milan Robbert Wood
    'Daar is ze!' zei Max enthousiast en duwde me bijna omver.
    'Jezus dude, ik ga naar haar toe als ze even zit. Oke?'
    'Liam, Tess staart je aan!' zei Max enthousiast en duwde dit keer Liam omver.
    'Hu? Hoezo? Ik staarde haar niet aan, echt niet' zei Liam blozend. O nee, dat had Max niet moeten zien..
    'Oke cupido, stop' zei ik voordat Max een opmerking kon maken.
    'Alleen nog een luier, vleugels en pijl-en-boog en hij is compleet' zei Liam lachend.
    'Ik ga naar Roos' zei ik en stond op. Ik liep naar de Giffoendortafel en zag daar ook mijn zus zitten.
    Ik stond nu achter Roos en tikte haar op haar schouder.
    'Hey Roos, ik uhm.. ik vroeg me af of je met me naar het bal wilde, ik weet dat het nogal vroeg is maar ik wilde er gewoon zeker van zijn dat ik met jou kon. Ik bedoel het vriendschappelijk voordat je dingen gaat denken, wat die zijn er niet' ratelde ik. Ik ratelde alleen als ik nerveus was. Ik was nooit nerveus! Ik keek Roos verwachtingsvol aan, stel nu dat ze nee zegt? Of dat iemand me al voor is geweest!


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Roos Wemel ~ Griffoendor ~ 3e jaar

    Ik werp een blik op de tafel van Huffelpuf en zie dat Max, Liam en Milan naar ons zitten te staren. Ik zie dat Tess naast me beschaamd haar blik naar haar cornflakes laat gaan.
    'Je wordt ro-hood!' zeg ik. Nog een boze blik. Toch zie ik dat ze probeert niet te lachen. Ik kijk verbaasd op als iemand me op mijn schouder tikt. Ik draai me om en zie een nogal zenuwachtige Milan staan.
    'Hey Roos, ik uhm.. ik vroeg me af of je met me naar het bal wilde, ik weet dat het nogal vroeg is maar ik wilde er gewoon zeker van zijn dat ik met jou kon. Ik bedoel het vriendschappelijk voordat je dingen gaat denken, wat die zijn er niet,' ratelt hij. Ik knipper een paar keer nogal overdonderd met mijn ogen. Vraagt hij me nou mee voor het bal? Ik merk dat ik wacht tot James en Mason keihard "1 april!" gaan roepen. Het blijft stil.
    'Eh, oké,' zeg ik. Waarom ook niet?


    -

    Cato Summerfield - Griffoendor - 1e jaar

    Als ik wakker wordt denk ik gelijk aan gisteren. Toen ik met de trein naar Zweinstein ging, en in de afdeling Griffoendor ben gekomen. Langzaam sta ik op en kleed me aan. Ik geef mijn kat, Silver, ook wat te eten. Daarna loop ik naar beneden om zelf wat te eten. Terwijl ik de trappen af ga denk ik na over welke lessen ik allemaal zou krijgen, en of ik er goed in zou zijn. Ik zie overal mensen met elkaar praten terwijl ze aan het eten zijn. Ik loop voorzichtig naar de tafel van Griffoendor en ga op een lege plek zitten. Ik neem een hap uit mijn schaal cornflakes en merk nu pas hoeveel honger ik eigenlijk heb. Snel eet ik door.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 21:03 ]


    May StarClan light your path.

    Eloise "Lois" Clarette Dubois || Gryffindor || Vierde jaar

    Helemaal uitgeslapen werd ik wakker. Die hemelbedden sliepen écht hemels. Ik grinnikte zachtjes om mijn eigen woordgrap en rekte mij uit, terwijl mijn ogen naar het kleine klokje op mijn nachtkastje gingen, die aangaf dat ik redelijk rustig aan kon doen, maar niet moest gaan treuzelen. Ik hoorde de onbekende vriendin van Emma iets zeggen tegen haar zeggen. Ik lette er echter niet op en stapte vrolijk mijn bed uit en verdween gauw met kleren in mijn handen de badkamer in om mij daar "Good Morning" zingend -een liedje uit één of andere dreuzelfilm- te wassen. Het duurde niet heel lang voor ik mijn verbouwde broek, zwarte hemdje, blouse en stropdas aan had, waarna ik al zingend de badkamer weer verliet in de hoop dat mensen het niet al te lang vonden duren.
    Ik gooide alle boeken op mijn bed en pakte degenen eruit die ik voor nu nodig had, om die in mijn tas te stoppen en de slaapzaal te verlaten. Ik had niet echt het idee dat mijn aanwezigheid door Lauren gewaardeerd werd, dus ging ik maar zo snel mogelijk naar de Grote zaal, waar ik toch met wat moeite stopte met zingen en om mij heen keek waar ik zou gaan zitten deze ochtend. Uiteindelijk besloot ik naar een nog redelijk klein blond meisje te lopen dat er wel aardig uitzag en waarnaast plaats was.
    'Goedemorgen,' zei ik vriendelijk tegen haar. 'Is deze plek nog vrij?' vroeg ik, gebarend naar de open ruimte naast haar.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 21:29 ]


    Happy Birthday my Potter!

    (Cato kan wel ze zit ook bij Griffoendor dus dezelfde tafel ^^ als je wilt)


    May StarClan light your path.