• Een groep jonge archeologen gaan opzoek naar verborgen schatten in het regenwoud van Peru. Volgens vele verhalen en legendes, zou er diep in het regenwoud van Peru een groot geheim verborgen zijn voor de mensheid. Niemand weet precies waar de schat precies ligt, maar de jonge archeologen zijn vastberaden om er achter te komen.
    Wanneer ze per toeval onder een grote waterval doorzwemmen, ontdekken ze een grot met vreemde spullen die niet uit deze tijd komen. Ze besluiten de grot te doorzoeken en komen er al snel achter dat de grot naar een heel andere wereld leidt. Telemnar.
    Telemnar lijkt wel een paradijs in vergelijking met het regenwoud. Bloemen in allerlei kleuren, dieren die ze nog nooit eerder hebben gezien en die al lang uitgestorven waren. Goud in de rivieren en edelstenen in de rotsen.
    Maar al snel ontdekken ze dat ze niet alleen zijn. Telemnar wordt namelijk bewoond door een inheemse, Indiaanse stam die zichzelf de Tachi noemen. Zij zijn de bewaarders van het grote geheim uit het regenwoud van Peru en elk van hun staat symbool voor een ander dier en zijn kracht. De Tachi zorgen er voor dat niemand het geheim naar buiten kan brengen, met of zonder geweld.
    Wat de jonge archeologen echter niet weten, is dat het geheim best gruwelijk is. Aan de voet van de vulkaan zitten namelijk 8 moordlustige demonen opgesloten die ook de gedaante van een mens kunnen hebben. Maar wanneer er 4 weten te ontsnappen, staat hun veiligheid op het spel en moeten ze samenwerken met de Tachi om in leven te blijven en de demonen voor eens en voor altijd buiten spel te zetten.

    Regels:

    • Het liefst van al wat ervaren RPG'ers.
    • Er is een minimum van 350 woorden, ik controleer. Meer mag altijd.
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    • Schelden en 18+ is toegestaan.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan.
    • Denk goed na voor je meedoet, geen ééndagsvliegen.
    • Max. 2 Personages per persoon.
    • Alleen Naerys maakt de topics aan.



    Meedoen kan altijd indien je de regels goed hebt gelezen!
    De Archeologen:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:

    Leeftijd: Minstens 23
    Uiterlijk mét foto:
    Innerlijk:

    Familie:
    Extra:

    De Tachi:
    Rol:
    Rang/Functie:
    Naam:

    Leeftijd:
    Symbolisch dier met kracht: Ze dragen het symbool aan een ketting of armband en dit geeft hun, volgens hun geloof, kracht.
    Uiterlijk mét foto:
    Innerlijk:

    Familie:
    Extra:

    Demonen:
    Rol:
    Soort Demon:
    Naam:

    Leeftijd:
    foto van menselijke gedaante:
    Foto/Tekening ware uiterlijk:
    Innerlijk:

    Extra:




    Rollen:
    Archeologen: [Max 5.] [Vol]
    - Lucia Grace Solomon (Lucy) - Naerys - 1,1
    - Alaia Cipriano. - Morticia - 1,15
    - Loren Rhys Harvey - Aurae - 1,1
    - Kasper Nick Weston (Kas) - BilboBaggins - 1,1
    - Davide Fabrizio Agnelli (Daf) - Malafide - 1,12

    Tachi: [Onbeperkt]
    - Lupinia Blaid The'eba. (Lupin of Teba) - VladiFerr - 1,3
    - Samira Malaika - Ubiquitous - 1,12
    - Reservatie voor Lachlan
    - Reservatie voor Barricades
    - Iolar Eryr Aquila - Stamhoofd - VladiFerr - 1,4
    - Yahto Skandar Siqa - BilboBaggins - 1,8
    - Howahkan (Khan) - Morticia - 1,16


    Demonen: [Max 4]
    - Lily Adams (A.k.a. Lilith) - Aurae - 1,2
    - Meysta Corres Linjuivi - Pwettyness - 1,16
    - Colin Waylin LeFeu (A.k.a. Lucifer) - Naerys - 1,2
    -


    Vragen mogen uiteraard altijd gesteld worden.


    Praattopic 1
    Speeltopic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 20:04 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik zal erover nadenken of ik mee ga doen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    Ik zal erover nadenken of ik mee ga doen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Caffeine schreef:
    Ik zal erover nadenken of ik mee ga doen.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Rol: Archeoloog
    Naam: Lucia Grace Solomon
    Bijnaam: Lucy

    Leeftijd: 24
    Uiterlijk mét foto:




    Lucia is 1m65 en heeft een erg slanke lichaamsbouw op haar volle boezem na dan. Ze mag eten wat ze wilt, ze komt maar niet bij. Door haar bleke, porseleinen huid en vuurrode lokken die tot net onder haar schouders reiken en erg speels om haar gezicht krullen, komen haar zachte, blauwe ogen super goed uit. Haar nek is bevallig lang, waardoor Lucia met momenten erg sierlijk en gracieus overkom. Lucia heeft lange, zwarte wimpers die van nature erg mooi krullen. Ze gebruikt zelden make-up, vandaar dat je haar zachte sproeten op haar gezicht goed kan zien. Ze gebruikt alleen wat eyeliner en mascara. Haar volle, zachtroze lippen staan vaak in een vriendelijke glimlach. Haar ogen staan altijd erg vriendelijk en er lang in kijkt, is de kans groot dat je er in verdrinkt. Lucia heeft iets van een pure onschuld over zich heen, haar uiterlijk straalt dat, buiten haar aantrekkelijke verschijning, uit. Op haar rechterschouder heeft ze een kleine brandwond. Die liep ze op toen ze maar elf was door een oudere jongen die zijn sigaret op haar huid doofde. Ze heeft voor haar lengte best kleine handen, maar haar vingers zijn erg slank en lang. Haar haren laat ze vaak los hangen, tenzij het echt warm is, dan steekt ze het op in een leuke knot.
    Innerlijk: Lucia is een erg zachtaardig iemand die, als ze nerveus is, durft stotteren. Ze helpt wie ze helpen kan en kijkt op niemand neer. Soms kan ze wat aan de dromerige kant zijn maar ze heeft snel weer grip op de realiteit. Als ze een doel voor ogen heeft, zal ze er alles aan doen om dit te bereiken. Ze is een echte doorzetter wat soms erg vervelens kan zijn volgens sommige. Je zou het niet zeggen maar Lucia is niet bepaald op haar mondje gevallen. Dit komt omdat ze fysiek niet sterk is. Ze wil laten zien dat ze haar mannetje kan staan in deze harde wereld en deinst er dan ook niet voor terug om haar mening te zeggen. Lucia kan ook wat aan de naïeve kant zijn. Ze gelooft de gladde praatjes van anderen veel te snel, iets wat haar al redelijk veel een gebroken hart opleverde. Archeologie is haar passie. Ze is dol op de verhalen die er bovenkomen bij hun zoektochten naar speciale schatten, ze hoopt om ooit een erg grote vangst te doen zodat ze binnen is voor de rest van haar leven. Lucia maakt graag grappen, ze is een speelse, goedlachse vrouw met het hart op de juiste plek. Toch zal ze niet zonder enige vorm van verdediging ondergaan. Ondanks haar lieve karakter, is ze een erg dapper iemand, zelfstandig genoeg om oplossingen te vinden als het moet. Ze houdt wel van een goede uitdaging, vandaar dat ze mee ging naar Peru.

    Familie: Als kind heeft Lucia haar ouders nooit echt goed gekend. Haar beide ouders waren archeologen en waren veel op reis voor hun werk. Vier keer per jaar kwamen ze thuis. Met kerstmis en nieuwjaar, de verjaardag van haar tante, de verjaardag van haar broer en haar verjaardag Ze groeide samen met haar drie jaar oudere broer op bij de zus van haar moeder die, net als Lucia zelf, dol is op geschiedenis. Wanneer haar beide ouders stopten met archeologie, besloot zij om hun werk verder te zetten. Ze wilt dat haar familie trots op haar is. Wat Lucia echter niet weet, is dat haar grootvader, die ook archeoloog was, vermist raakte tijdens zijn zoektocht naar een schat. Niemand weet of hij nog in leven is of niet maar ze deden haar altijd geloven dat hij omgekomen was in een vliegtuigcrash zodat ze hem niet zou gaan zoeken.
    Extra: Lucia is erg muzikaal aangelegd, het is als een tweede natuur voor haar. Ze kan goed overweg met de piano, gitaar en zelfs met een viool.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 17:42 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik wil wel een archeoloog reserveren. (:


    kindness is never a burden.

    Mag ik een vrouwelijke Tachi reserveren??
    Leuke RPG lijkt me ^^


    "Rebellion's are build on hope"

    Caffeine schreef:
    Ik zal erover nadenken of ik mee ga doen.


    The mind is not a book, to be opened at will and examined at leisure - Severus Snape

    Aurae schreef:
    Ik wil wel een archeoloog reserveren. (:

    Mannelijk of vrouwelijk? (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rol: Tachi.

    Rang/Functie: Sjamaan.

    Naam: Lupinia Blaid The'eba.
    Bijnaam: Lupin of Teba.

    Leeftijd: 27

    Symbolisch dier met kracht: Wolf. Ze draagt dit als ketting en als armband.

    Uiterlijk mét foto:




    Lupinia heeft donkere haren die tot haar schouderbladen reiken. In de winter is het gitzwart en in de zomer donkerbruin. De kleur in haar ogen is blauw. Maar de blauwe kleur is altijd in gevecht met een bruine kleur die als een donkere lijn haar ogen omcirkelen. Ze heeft een getint huidje die lichtbruin wordt genoemd. Lupinia heeft volle rondingen en schaamt zich daar niet voor. Ze heeft volle lippen en lange zwarten wimpers. Ze heeft vele moedervlekken op armen en benen. Sommige zien er soms vreemd tot verdacht uit, maar Lupin vind het alleen maar leuk. Ze is een grote vrouw van binnen, maar niet van buiten. Haar lengte is 1,61 lang en ze weegt 71 kilo. Ze heeft kleine voetjes en sterke spieren.


    Innerlijk:
    Lupinia is een vrouw die iedereen in het dorp vreest. Niet vanwege haar karakter, maar om de dingen die ze zegt. Lupin kan voorspellen wat er gaat gebeuren door middel van kruiden en edelstenen. Lupin kan in een trance raken als ze mediteerd en kan ontzettend kwaad worden als je haar stoort. Je moet een belachelijke goede reden hebben. Lupin is echtelijk een zachtaardige vrouw die houd van het volk en het land. Ze is goed in het scheiden van familie en werk en is in beide een totaal ander persoon. Ze staat nooit met haar mond vol tanden en weet altijd wel iets te zeggen. Soms dungen die mensen niet willen horen of willen zien. Lupin is ervan overtuigd dat iedereen open moet staan voor de magie in het land. Lupin kan dingen die andere totaal niet kunnen. En dat weet ze dondersgoed. Lupin kent maar weinig zwaktes. Haar enige zwaktes zijn liefde, oorlog en de demonen.


    Familie:
    Lupinia is opgegroeid als dochter van de Sjamaan, die ook een vrouw was. Hun Sjamaan was oeroud en vele wisten of durfde de leeftijd niet meer eens te raden. Lupinia kan dan ook onmogelijk de volbloed dochter van haar zijn. De vrouw was te oud om zelf een kind te kunnen baren. De vrouw vond het kind aan de rand van de vulkaan. Daar waar de demonen zitten opgesloten. Hier moest de Sjamaan namelijk eens in het jaar kijken. Ze vond er kind, huilend als een eenzame wolf. Zo werd ze Lupinia genoemd. Naar de wolf die uiteindelijk dus ook haar kracht werd. Lupinia groeide op als een gezond meisje. De vrouw vertelde iedereen, behalve Teba, dat ze haar had gevonden bij de rivierbedding. Zodat Teba niet als een afzichtelijk monster werd gezien die wel eens de dochter van een demon kon wezen.
    Lupinia kreeg gewoon de waarheid te horen. Toen de vrouw stierf kende Lupin alle fijne kneepjes over het vak en begon ze zelf met het verzorgen van mensen, allerlei kruiden maken en de waarheid aan het licht te brengen door in haar mengelmoes van edelstenen en kruiden te kijken.

    Extra:
    Lupinia's grootste angst is zwemmen. Dit heeft ze nooit geleerd en het hoeft ook niet. Ze is te bang voor het water na een nachtmerrie dat ze verdronk.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 22:07 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Naerys schreef:
    (...)
    Mannelijk of vrouwelijk? (:


    Mannelijk (:


    kindness is never a burden.

    Ik wil ook wel een mannelijke archeoloog reserveren (:


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Rol: Archeoloog.
    Naam: Loren Rhys Harvey.
    Bijnaam: -
    Leeftijd: Vijfentwintig.
    Uiterlijk mét foto:



    Jamie Dornan.
    Loren is een grote en gespierde man. Hij meet maar liefst 1 meter 88 en is redelijk breed gebouwd. Hij heeft brede schouders door het vele trainen en een platte buik. Elke ochtend loopt Loren een rondje rond zijn appartementenblok om zo ook zijn kuitspieren te verzorgen. Hij is fysiek sneller dan de meeste mannen van zijn leeftijd, maar daar schept hij niet mee op. Hij weegt iets rond de 79,5 kg.
    Zijn huid draagt een natuurlijke lichte kleur. Zijn haar is donkerbruin tot zwart, evenals zijn wenkbrauwen en het kleine baartje op zijn kin en kaken, die de man soms heeft wanneer hij zich een lange tijd niet scheert. Zijn ogen hebben een mooie zeeblauwe kleur, waar veel vrouwen gek op zijn. Zijn kledingstijl is vrij nonchalant. Meestal een gewoon groen of zwart shirt en kakikleurige broek met laarzen.
    Innerlijk: Loren is een charmante, vriendelijke, maar soms mysterieuze kerel. Hij draagt meestal een glimlach op zijn gezicht en is wel altijd in de stemming voor een praatje, terwijl hij andere dagen zwijgend voor zich uit staart en niks of niemand hoort. Als een plannen moeten gemaakt worden, is het meestal Loren die op de dodelijkste en gevaarlijkste ideeën komt, maar die zijn meestal wel succesvol. Loren heeft en goed gevoel voor humor en een gezond verstand. Hij maakt graag en vaak grapjes en doet dat nooit op een kwetsende manier. Hij doet niet aan overhaaste beslissingen. Hij denkt na, overweegt alle opties en neemt dan een besluit.
    Loren is een beetje het betweterig type en wil graag zijn gelijk halen. Maar dat brengt hij niet op een irritante manier over, eerder voorzichtig, maar toch duidelijk genoeg om te weten dat hij gelijk heeft.
    De munt heeft ook een keerzijde. Loren kan soms ook erg sarcastisch uit de hoek komen als hem iets dwars zit. Dan maakt hij gemene en geïrriteerde uitspraken.
    Ook wanneer hij wordt geconfronteerd met mogelijke vijanden -zoals de Tachi stam- is Loren helemaal anders. Dan verdwijnt de gezelligheid van zijn gezicht en kan hij helemaal geen grapjes meer maken. Doch is hij geen fanaat voor moord en bloed, maar Loren is een voorstander van 'wat moet dat moet'.
    Loren is erg handig met het improviseren van van alles en nog wat. Op een halfuur heeft hij een kamp opgezet bestaande uit takken en bladeren. Geef hem wat buskruit en hij maar een wapen. Hij experimenteert ook graag met afval en kapotte voorwerpen. Van een gebroken zaklantaarn kan hij een wespenvanger maken en soms kan hij die voorwerpen ook opnieuw maken.
    Loren heeft een groot gat in zijn geheugen van voor zijn zestiende verjaardag. Hij kreeg namelijk op die leeftijd een ongeval met zijn motor, waardoor hij een hersenschudding kreeg en aan geheugenverlies leed. Hij kon maar amper zijn familie herkennen, en zelf nu, zeven jaar later, heeft hij nog problemen met het herkennen van mensen.
    Wanneer het regent gaat Loren vaak buiten zitten om dan naar de hemel te kijken en de natte regendruppels op zijn huid te voelen. Hij zegt dat hij daarvan beter kan nadenken, maar in feite doet het hem denken aan zijn familie en aan hoe zijn leven voor het ongeval er kon uitgezien hebben.
    Familie: Lorens ouders, Aleciana en Wendall, overleden toen hij nog jong was, vlak voor het ongeval. Ze kwamen om in een brand in het ziekenhuis waar ze werkten en waren opslag dood. Ook Lorens oudere zus, Jordyn, stierf voor haar tijd. Ze was pas 19 toen ze werd neergeschoten door een drugsdealer die zijn geld niet kreeg. Hij heeft nu nog twee jongere broers, Brinley van zeventien en Kane van achttien. Zij leven bij hun grootmoeder in Londen, waar Loren vroeg ook woonde.
    Extra: Loren is geboren in een klein dorpje in de staat Indiana, genaamd Mentone. Hij leefde daar tot z'n zesde met zijn ouders, die beide artsen waren, oudere zus, Jordyn en jongere broer, Kane. Een aantal maanden na de geboorte van de jongste zoon, Brinley stierven Lorens ouders in een brand. De kinderen werden wezen en gingen bij hun grootmoeder wonen, maar daarvoor moesten ze naar de het Verenigd Koninkrijk verhuizen. Hun leven begon opnieuw. Ze gingen daar naar school en maakten daar vrienden.
    Twee jaar later kreeg Loren zijn ongeval. Zijn grootmoeder en broers probeerden hem te helpen herinneren, maar hij was bang dat hij was gekidnapt door hen en wilde niet luisteren. Enkel Jordyn's woorden drongen tot Loren door. Niet lang daarna stierf Jordyn. Toen Loren meerderjarig was ging hij weg bij zijn grootmoeder en studeerde voor archeoloog.

    Dit pas ik vast nog aan, maar niet vandaag.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2013 - 19:24 ]


    kindness is never a burden.

    Ik zou graag meedoen, maar jullie zijn allemaal echt goede RPG'ers. Ver, ver, ver boven mijn niveau.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Quatorze schreef:
    Ik zou graag meedoen, maar jullie zijn allemaal echt goede RPG'ers. Ver, ver, ver boven mijn niveau.

    Waarom probeer je het niet? (:
    Als je de minimum haalt zie ik het probleem niet hoor.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Omdat ik het dan jammer vind voor degene die met mij moet RPG'en.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28