• Hey y'all

    Normaal ben ik niet echt van topics aanmaken met mijn problemen, maar nu ben ik eventjes de draad kwijt. Het zit namelijk zo, een paar weken geleden heb ik een sollicitatiegesprek gehad bij de Albert Heijn. Nou is dit mijn eerste baantje dus ben ik legit over alles onzeker, oof.
    Nou heb ik een gekregen mail over dat mijn contract en andere administratieve papieren klaar liggen voor mij om in te vullen. Er staat alleen in dat ik langs moet komen om deze te tekenen, maar houdt dit in dat ik dus gewoon naar de balie moet lopen en moet zeggen dat ik mijn contract moet tekenen?

    Verder heb ik ook nog niets gedaan qua toets en heb ik ook nog geen werkblouse en inwerkdatum afgesproken... terwijl ik vanaf maandag officieel in dienst ben. Dus uhm help een onzekere tiener alsjeblieft ;;;;;

    Bij voorbaat bedankt voor het lezen


    This ain't no place for no better man.

    Ik denk idd dat je dan langst moet gaan. Bij mijn werk moest ik de eerste dag altijd iets vroeger komen en kreeg ik dan m'n outfit en alle uitleg, maar je kunt voor de zekerheid altijd eens vragen hoe dat zit bij het tekenen van je contract (: Echt niet bang zijn om vragen te stellen, er zijn wel meer mensen die ze stellen, die mensen zijn dat gewend :')

    (Off topic: love your pf :'))


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ga naar de Albert Heijn en vraag daar dan aan een kassamedewerkster bijv. naar de manager en leg uit dat je komt om je contract te ondertekenen als studentenjob. Zij zullen de manager/winkelverantwoordelijke roepen en die zal je dan meenemen naar achteren om sollicitatiegesprek te voeren/zaken uit te leggen/contract te tekenen/uurrooster/kledij. Ze hebben meestal achterin de winkel of ergens zo'n ruimte met code namelijk voor de werknemers. :)
    En idd, gewoon vragen stellen!
    Veel succes!


    A to the Z

    Langsgaan, zeggen dat je je contract komt tekenen, en gelijk vragen aan de leidinggevende die op je afkomt hoe het zit met kleding etc.. (A)


    There are poems inside of you that paper can't handle