• The First Day We Met ! ~ One Direction





    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik dacht na,hij wist alles al. dat staat in mijn ander boekje'kom zitten' zegt ik zacht. Ik haal even adem.'dit weet eigenlijk niemand op mijn ouders en broerna' ik bijt moeilijk op mijn lip. 'op de basisschool werd ik al snel gepest door een aantal jongens. Ik werd gevoeliger en onzeker er door en al snel kregen mijn ouders het in de gaten imdat ik elke dag in elkaar getrapt werd. ' ik bijt op mn lip. ' op de amdere school ging het jets beter. Ik had geen vrienden maar ja. Op mijn zevende gingen mijn ouders uit elkaar met hevige ruzie en ik ging er kapot aan. Op scjool huilde ik om alles als ik een fouutje maakte, soms werd ik ineens boos omdat ik opgeslokt werd door gedachtes en Greg begon aan zijn puberteit en gaf mij de shuld ban alles.' zeg ik en snik zachtjes. ' inmiddels begon ik op de middelbare waar het gelijk helemaal mis gibg. Ik werd gepest en als snel begon ik me te snijden. Ik kreeg zelfmoordgedachtes en de schoolditectie merte het. Ze stuurde me naar iemand om te praten en die kwam erachter dat ik graag zong en besloot me op te geven voor xfactor en zo ging het veel beter. Zayn weet van het snijden ik heb een poksje terug val gehat' vertel ik uiteindelijk en blijf snikkend in zijn armen liggen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik ben geschokt door zijn verhaal . Niall ligt huilend in mijn armen. Ik troost hem en wrijf over zijn rug . Waarom zouden ze zo iets doen ? Dan ben je toch niet helemaal 100% in je hoofd. Die pesters moet je neer schieten zo door de kop ! '' Rustig maar Niall .. '' fluister ik zachtjes om hem te kalmeren . '' Wil je mijn verhaal ook weten ?'' vraag ik zachtjes . '' Ik was een jaar of 5 en ik nam mijn barbie's mee naar school . De juf vond het verschrikkelijk om een jongen te zien die met poppen speelden . Ze pakte ze van me af en ze maakte ze kapot recht in mijn gezicht . Ik begon heel hard te huilen omdat dat de enigste Barbie's waren die ik had. Mijn ouders waren er achter gekomen door mijn broer. Hij liep toevallig langs het lokaal . Samen ging ik met hem naar huis . Ik heb wel een week lang zitten te huilen . Ik ben toen verplaatst naar een andere school waar ik nog meer ellende mee maakte. Ze scholden me uit omdat ik is een keer met Carnaval als een K3 meisje naar school ging . Jij kent K3 niet maar goed. Mijn hele leven was verpest. Toen kwam de middelbare school . Ik kwam daar uit de kast wat ik beter niet had kunnen doen . Elke ochtend werd ik voor de les in elkaar geslagen . De directrice zag een keer wat er gebeurde en bood me hulp aan maar ik wou het niet . Ze gaf niet op . Toen zag ze me snijden in mijn pols. Ze werd boos en stuurde me naar de school therapeut ofzo .. Zo'n vertrouwings persoon . Toen leerde ik jou kennen en ben ik nooit meer terug gegaan .. '' zeg ik en ik neem een hap adem


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik luister nog snikkend naar zijn verhaal en trek hem ook in een knuffel. ' en niemand weet het behalbe jij en Zayn het snijden maar niemand weet het zelfs Simon niet en Zaym die ik alles veryell:


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik . '' Ik wil die juf nog eigenlijk wel zien.. Ik wil haar laten zien hoeveel ellende ze mij heeft bezorgd.. '' zeg ik zachtjes. '' Jij bent de enigste aan wie ik mijn volledige verhaal heb verteld.. Zelfs mijn ouders weten het niet '' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik knik even " daarom gingen we met xfactor naar iedereen zijn school behalve de mijn e


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan.

    '' Dat heb ik niet kunnen zien .. '' zeg ik . Als we het eten op hebben lopen we samen door Londen . '' Het is hier zo mooi '' giechel ik . Ik kijk naar de verlichte Big Ben . Ik blijf staan en opeens zie ik . ' Jim and Niall Horan'ik glimlach . Dit had ik voor Niall gedaan . Er verschenen allemaal foto's van ons. Toen het gedaan was begon ik te lachen . '' Ik kan niet stoppen met het uit geven van geld aan jou '' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    We lopen buiten wat en ik kijk anaar foyos eb glimlach. Ik knuffel Jim even. 'dat was lief en mooi


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik glimlach . '' Kom we gaan naar huis we moeten morgen werken '' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    niall

    ik glimlach vrolijk en pak zijn hand. "dat is goed lief' ik kus even op zijn wang


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Een branderig gevoel blijft er op mijn wang zitten . '' Kut '' mompel ik zachtjes . Waarom wil ik naar huis ? Ik wil niet meer naar school ik wil dat stomme papiertje niet eens


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    niall

    ik kijk hem bezorgd aan. Ik stap in en rijd rustig weg. Ik til Jim op en zet hem op de bank. Ik maak koppen thee en geef Jim een kop. 'en nu ga jij eens uitgebreid vertellen wat er allemaal is en wat je dwars zit'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik kijk Niall raar aan en ik zucht . '' Ik wil niet naar school Niall . Het doet me weer denken aan die andere jaren dat ik op school zat. T kan me niet schelen als ik putjesschepper word . Ik wil niet dat het verhaal zich opnieuw afspeelt. '' snik ik en ik neem een hap adem . '' Ik ben bang dat ik weer gepest word en dat ik weer ga snijden .. '' zeg ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Ik wil niet naar school Niall . Het doet me weer denken aan die andere jaren dat ik op school zat. T kan me niet schelen als ik putjesschepper word . Ik wil niet dat het verhaal zich opnieuw afspeelt. 'snikt hij en ik neem zijn mok af en zet die op tafel. Ik trek hem stevig tegen me aan '' Ik ben bang dat ik weer gepest word en dat ik weer ga snijden .. '''Heb je nu een leuke klas?' vraag ik hem serieus


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik kijk hem aan , '' Weet ik niet . Ik ben in de kantine gaan zitten omdat ik niet durfde ze moesten me er zelfs heen slepen . Maar ik wilde niet ik ben gewoon op het dak gaan zitten '' zeg ik '' No way dat ik daar in die klas ga . Ik heb mijn werk op het dak gemaakt '' zeg ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Weet ik niet . Ik ben in de kantine gaan zitten omdat ik niet durfde ze moesten me er zelfs heen slepen . Maar ik wilde niet ik ben gewoon op het dak gaan zitten '' zegt hij '' No way dat ik daar in die klas ga . Ik heb mijn werk op het dak gemaakt '' Ik bijt op mijn lip. 'Wil je dat ik morgenochtend mee ga? Ik moet om half 1 beginnen dus dan kan ik tot de pauze blijven. Als ik het de directeur uitleg begrijpt hij dat en zal hij er extra opletten. Maar ze zullen niet pesten. Jim waarom denk je dat ze je gaan pesten. Omdat je eeen homo bent?" vraag ik hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan