• The First Day We Met ! ~ One Direction





    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    ....


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Zayn Malik

    '' Ja rustig Niall !'' schreeuw ik en ik stap in de auto van Niall . '' Moest je nou zo toeteren ? Ik ben nog moe.. '' mompel ik . '' Waar is Jim hij brengt jou normaal toch weg ?'' vraag ik . Ik glimlach en ik doe mijn gordel om . Niall rijd naar het gebouw en dan geven we weer wat interviews. Ik ben blij als we nu officieel echt klaar zijn hier. '' Eindelijk '' gaap ik . '' Nu wil ik naar huis om weer mijn bed in te kruipen '' grinnik ik en ik stap in de auto . Ik zwaai naar Niall als hij me afzet


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik niffrl om ZAYN. ' hij si zieke kinddren bezoeken en start weeer met schol' zeg ik hem . Gelukkig duurde hrt niet superlang want Zayn was echt geiriteerd. Ik rij naae hujs en pkof op de bank neer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Na enkele uren in het ziekenhuis te hebben gewerkt reed ik naar huis. Ik deed de poort open en ik zag de auto van Niall al staan . '' Lieverd ik ben thuuuuis! '' glimlach ik en ik loop naar de woonkamer. Ik geef Niall een kus en ik trek mijn jas uit . Ik glimlach en ik spring onder de douche en maak daarna wat te eten en te drinken voor Niall en mij


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Ik kan niet rpgen vandaag oogdruppels waardoor ik niets zie


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Is goed x . Sterkte xxx


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Pff superiri oke ik ga de strijd aan uk ga volgende week iemand op schiol iver tbstrijden certellen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hahahaha oke


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jeeej mn nichtje is jarig

    Niall

    Ik jijk op en grikns als hij terug is hij maakt wat drinken en ik pak de dinuts die ik gekochct had


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' En hoe was je werk vandaag NiallerBoo ?'' glimlach ik en ik plof op de bank en geef hem een glas


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Op naar mn jarig nichtje

    Niall

    Ik gniffel 'saai Zayn was chagie en de stoelen waren kut' gniffel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Haha als Zayn geen goede stoelen heeft word hij pissig hahaha . Mijn werk was ook wel leuk maar ook verdrietig. Het doet me pijn om al die kindjes ziek te zien .. Het is echt hartverscheurend. '' Zeg ik . Een traan verlaat mijn ogen en maakt zijn weg naar beneden . '' Het is gewoon zo oneerlijk waarom moeten die kindjes die ziekte's leiden ? Waarom niet van die oude mensen die toch al op het punt liggen om te sterven . Die kinderen van een jaar of 4-5 die nu al dood gaan door zo'n stomme virus, ziekte, bacterie ..'' mompel ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik glimlach. ' hdt slaat ook nergens op want ze moeten een mpoi leven hebben en jij helpt ze een beetje op weg: glimlah ik en knudfel hem. 'dwnk eraan hoe blij je ze emaakt heb


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ik weet het maar ik wil ze echt blij maken door iets te organiseren .. Een concert .. Jullie zijn al vol geboekt maar wie moet ik dan regelen ? Uhmm Bieber ? nee die heeft het ook al te druk .. '' mompel ik . '' Maar dat komt nog wel . Ik ben dood moe en morgen moet ik helaas naar school dank zij jou. Bedankt Boo '' glimlach ik . Ik loop naar de keuken en ik begin een zelfgemaakte Pizza te maken. '' We eten Pizza !'' roep ik moe vanuit de keuken . Ik pak een stoel en ik begin het deeg te kneden. Mijn ogen worden steeds zwaarder en niet veel later zit ik met mijn gezicht in de tomaten saus. Maar ik slaap dus daar kom ik straks wel achter


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik volg jem en zie hem in slaapgevallen in de saus. Glimlachend maak ik een foto en voorzichtig til ik hem op en breng hem naar boven. Voorzichtig poets ik zijn gezichr weer schoon. 'eet moegen maar'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan