• The First Day We Met ! ~ One Direction





    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    GEconcentreerd zit ik te oefenen en glimlach dankbaar als Jim me drinken geeft. Ik neem een slokje en begin aan het volgend liedje.
    Wat Jim nog niet wist is dat ik een liedje voor hem geschreven heb die we gaan uitbrengen op cd en we gaan een een of ander transgender en homo organisatie helpen met meer geld


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik grinnik en ik loop weer naar de laptop . Ik begin een spelletje te spelen . Wat best wel bijzonder is want normaal gesproken haat ik spelletjes . Ik glimlach als ik een email krijg van Tim . Ik begin het te lezen en stuur weer wat terug . Sinds kort hebben Tim en ik weer een goede band met elkaar. Als Niall klaar is kom ik naast hem zitten . Ik pak een blaadje met tekst . '' Speel is een stukje '' zeg ik . Als hij begint te spelen begin ik te glimlachen . '' Nice babe ''


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    Als ik zo'n beetje alle liedjes ken kijk ik op naar Jim. 'Speel is een stukje' Ik leg het blad weg en zie de titel. Zonder het blaadje begin ik te spelen en zing alles zo goed mogelijk. 'Nice babe' zegt hij glimlachend. Met een zucht leg ik alles weg. IK hield van mijn beroep maar het was vermoeid. 'Ik meot morgen van half negen tot 5 in de studio zijn wat dus een uur rijden is ' zucht ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan.

    Ik knik . '' Heey . Ik weet dat je het vermoeiend vind maar denk aan je fans . Aan de mensen die jou als voorbeeld hebben . Jij inspireert hun '' glimlach ik . Ik neem een slok van mijn cola en ik omhels hem . '' Na de bruiloft is alles weer zoals het was alleen dan met een kindje erbij '' glimlach ik .

    [ Heey niemand reageert hier meer alleen wij 2 . Zullen we anders een tijdsprong doen naar de bruiloft ?]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [meh nog even, ik ben echt fucking afwezig zeg
    ow ik ben binnen kort 24 uur non stop online=)

    Niall Horan

    . '' Heey . Ik weet dat je het vermoeiend vind maar denk aan je fans . Aan de mensen die jou als voorbeeld hebben . Jij inspireert hun '' ik glimlach even. 'vermoeiend is het zeker maar ik hou er van gewoon'' Na de bruiloft is alles weer zoals het was alleen dan met een kindje erbij ik knik vrolijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik glimlach . '' Ik ga eten maken '' en ik loop naar de keuken waar ik wat begin te koken . Vandaag is het Taco day !! Dat komt echt niet zo vaak voor omdat ik dat niet zo lekker vind maar ja . Ik wil Niall is een keer iets laten eten wat hij lekker vind . Ik grinnik en ik begin te koken


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik knik en ga nog even wat oefenen en ruik heerlijk geuren. Ik ruim de papieren en gitaar op en loop naar jim. 'dat ruikt geweldig' glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begin te lachen . '' Hahah '' . Ik loop naar de kast en pak 2 borden . Ik schep de schelpjes vol met troep wat in de pan zit en ik geef een bord aan Niall . '' Kijk uit want het is heet '' glimlach ik en ik schep ook wat voor mij op . Ik ga zitten aan tafel en ik begin te eten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    Grijnzend pak ik hongerig het bord aan en plof neer aan tafel. 'je liefie gaat vanaaf vroeg naar bed. ik weet dat het niet gezellig is maar als ik dit opgenomen heb, een promo interview en fotoshoot voor de voorkant en posters dan ben ik klaar. Van Simon hebben we een week voor het huwelijk, een huwelijksreis week en een week uitrusten en daarna moet ik weer langzaam gaan beginnen' leg ik uit met gvoolle mond


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik . '' Maakt niet uit babe . Je werk gaat voor . En we hebben nog genoeg tijd voor ons samen als we op vakantie zijn. Ik eet mijn bord leeg en ik wacht tot dat Meneer Horan het ook op heeft. Ik begin te lachen als hij het op heeft en ik leg de borden weg. Ik kijk naar buiten . Er staat een zwerver in de prullenbak te graaien . Ik trek een vies gezicht en ik loop naar buiten waar ik hem weg jaag


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik glimlach dankbaar, hij had er gelukkig begrip voor. ik gniffel even door Jim 'soms gaf ik wel eens eten dan haalde ik een kar vol en dan gaf ik dat zodat ze geen geld aan verkeerde dingen konden geven' glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik kijk hem raar aan . '' Eten ? Serieus Niall die mensen hebben het er zelf na gemaakt en jij geeft hun eten ?''


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Eten ? Serieus Niall die mensen hebben het er zelf na gemaakt en jij geeft hun eten ?'' ik knik 'ze hebben het echt niet zelf naar gemaakt. zo kwam ik een meisje van 16 tegen die vertelde dat ze uit huis is gezet omdat ze lesbi's is' ga ik er tegen in 'kijk sommige wel maar ik praat eerst met ze voor ik wat geef'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik zucht . Ik ga hier niet op in . Ik loop naar de woonkamer en ik plof op de bank neer. Ik loop naar de deur als ik de bel hoor gaan . '' Hallo meneer wilt u koekjes kopen ?'' vraagt een klein meisje . Ik schud mijn hoofd . '' Nee bedankt '' glimlach ik . '' Maar ze zijn echt heel erg lekker '' zegt ze . '' Nee bedankt we hebben al genoeg koekjes '' glimlach ik weer. '' Meneer ! Als u ze niet koopt dan word ik dood gemaakt '' Ik begin te lachen . Ik pak de doosjes met koekjes en ik geef haar geld . '' En nu weg wezen '' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.
    Ik gniffel even. MIsschien was het maar goed dat Jim moeilijk ja zei dan ik want ik geloofde echt alles veelste snel en dan kocht ik het gelijk.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan