• The First Day We Met ! ~ One Direction





    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    Ik kijk hem verbaasd aan . '' Wat zei je daar ? Een gestoorde gek ? EEN BOSMOGOOL ? HEB JE JE ZELF AL IS EEN KEER BEKEKEN MENEER KABOUTER ! '' roep ik . Direct stap ik van zijn schoot af en stap ik naar de keuken . Ik maak een boterham met hagelslag en ik ga boos aan de ontbijt tafel zitten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Niall
    Hij loopt weg en ik giechel. Met zielige oogjes en een pruillip loop ik naar de keuken. " ik wil geen kabouter ijn, mag ikeen Leprechaun zin alsjeblieft" vraag ik zielig met moeite mijn lach inhoudend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Dat is het zelfde sukkel '' reageer ik bot . Ik gooi het bordje in de vaatwasser en ik pak wat te drinken. Met een chagrijnige blik kijk ik Niall aan . '' Wat doe je hier nog ?'' vraag ik en ik loop naar de kamer .'' En daar bedoel ik niet mee dat je moet vertrekken !'' schreeuw ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik kijk hem gekwetst aan. De laatste tijd hadden we steeds vaker ruzie om dingen. Met een verdrietig en onzeker gevoel loop ik zichtend naar de logeer kamer en drsaai die opslot. Dan had hij ook even tojd en ik wou even alleen zijn. Ik laat me vallen op bed en ben blij dat hier een gitaar was. Ik pak hem en begin te pingelen, waren we wel voorbestemd voor elkaar aangezien we nu zo vaak ruzie hadden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Een traan verlaat mijn ogen . '' Waarom huil ik eigenlijk ?'' mompel ik zachtjes. Niall en ik hebben vaak ruzie de laatste tijd.. En de ruzie's gingen eigenlijk om niks.. Ja oké natuurlijk is het niet leuk als iemand je Bosmogool noemt . ik weet niet eens wat het betekend maar ja . Ik voel me schuldig omdat ik zo extreem overdreven reageerde . Ik pak de auto en ik rijd naar een snoepwinkel daar koop ik een bosje bloemen en 3 zaken vol snoep . Ik rijd weer naar huis en ik ga langzaam naar de logeer kamer waar ik zachtjes op de deur klop . '' Niall ?'' vraag ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik hoor de voordeur dichtgaan en laat me verslagen op bed vallen met tranen op mijn gezicht. Ik was echt een lul. Ik kon nooit normaal doen altijd rare humor hebben maarmisscien kwwam dat door de lads. Gemeen om te zeggen maar wij. Hadden een ander soort humor. Ik hoor een zacht klopje en mijn naam word onzeker gezegd. Ik slik even en veeg mijn gezicht droog waarna ik de deur open doe. " sorry Jim het is gewoon de lads en ik hebben een ander soort humor wat vaak niet eens grappig is. Dus sorry" zucht ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Het spijt mij ook .. ik moet gewoon niet zo opgefokt reageren altijd '' zucht ik . Ik geef hem het bosje bloemen en de snoep . '' Ik vond dat je dit wel verdiend had.. '' glimlach ik voorzichtig . Ik blijf naar mijn schoenen kijken . Dit is zo awkward.. Waarom durf ik niks ? Waarom durf ik hem opeens geen zoen meer te geven ? Langzaam loop ik weg . Wait Whut ? Waarom loop ik weg ? Ik loop naar de andere logeer kamer . Waarom doe ik dit ? Ben ik dan echt te laf om te blijven staan en hem een knuffel te geven ? Dit is ziek Jim echt heel ziek .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik glimlach even dankbaar en wil wat zeggen als hij weg loopt. Gewoon weg. Zuchtend pak ik mijn mobiel en ben naar Zayn. zayn hielp me altijd als ik het moeilijk heasd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik zucht als mijn mobiel weer afgaat. '' Niall ? Kijk ik weet dat er iets is maar ik kan niet alles oplossen weet je... Het spijt me maar ik moet gaan ik ga zo naar een restaurant met Becca sorry.. '' mompel ik en ik hang op

    Jim Horan

    Kom op Jim ! Je kunt het loop naar hem toe en geef hem een kus. Of ben je zo'n watje die dat niet kan ? Ik zucht en ik loop weer naar Niall . Dit noem ik pas echt awkward. '' Het spijt me dat ik net weg liep ik was bang .. '' zeg ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik Niall ? Kijk ik weet dat er iets is maar ik kan niet alles oplossen weet je... Het spijt me maar ik moet gaan ik ga zo naar een restaurant met Becca sorry.. '' ik zucht. Was ik dan zo onaardig. De deur haat weer eopen en ik kijk naar Jim. Ik knik eveen zucht weer. Waarom was iedereen ineens geiriteerd en bang voor me


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Nou ja ik ben niet bang voor jou.. Maar gewoon ik weet niet hoe ik het moet uitleggen . '' zeg ik . Kom op Jim zoen hem dan ! Je kunt het . Maak het goed door een kus . Ik zucht en ik loop op hem af . Ik sla mijn armen om hem heen en ik geef hem een kus . EINDELIJK JIM ! '' Ik vond dat je die wel verdiend had '' glimlach ik . '' Zullen we het gewoon vergeten ? '' vraag ik , Ik pak zijn hand en ik loop giechelend naar beneden . Natuurlijk weet ik wel dat dit niet zo 1,2,3 opgelost is maar toch


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik knik naar hem. " volgens mij krijgt Zayn een hekel aan me" zucht ik zacht. Ergens begreepmik het, uk was verdomme twintig en ik was de enigste die altijd voor alles hulp opzocht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik kijk hem ongelovig aan . '' Hij heeft echt geen hekel aan je . Maar weet je ? Misschien wil Zayn gewoon wat tijd met zijn vriendin door brengen ? Dat doen wij toch ook wel eens '' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik glimlach zwakjes " de laatste tijd doet hij allemaal kort af en de band die we hadden is helemaal weg. Hij vind me vast gewoon irritant" zeg ik zachtjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    Misschien is hij gewoon een beetje moe babe . '' zeg ik zachtjes . '' Kom dan gaan we lekker tv kijken '' giechel ik . Ik druk de tv aan en ik zet Disney Channel erop . Teen Beach Movie was nu bezig. '' Damn die Ross Lynch is echt knap '' bloos ik . '' Maar jij bent knapper '' giechel ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik