• The First Day We Met ! ~ One Direction





    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    NiallHoran

    met een zucht loop ik mee en word tot mijn spijt ergens in een hoekje geplaatst. Geconcentreerd begin ik een gezicht te tekenen wat me dus totaal mislukt en gefrustreerd kijk ik op en zie Jim mij natekenen. Het was echt mooi gemakat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Een 7 en een half '' zegt de man . '' Serieus een 7 en een half ? Nou nou petje af ! '' zeg ik . '' Eruit kom na de les maar terug !'' zegt de man . '' Had je gedacht ik ga lekker naar huis . ALLEEN ! '' zeg ik en ik loop het gebouw uit . Ik heb geen zin in school . Ik pak de auto en ik rijd naar de stad. Opeens hoor ik een harde knal en zie ik 2 auto's tegen elkaar. Ik stond stil . Ik loop de auto uit en doe de deur dicht . Er ligt een klein meisje 5 meter naast de kapotte auto's . Bloed overal bloed. Ik pak mijn mobiel en bel snel de alarm centrale . Het meisje ademt heel langzaam . Haar been ligt aan de kant van mijn auto . Tranen schieten in mijn ogen en ik probeer het meisje te redden . Maar het is te laat


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOran

    Met een gefrustrerende kreet volg ik en zie de auto weg is. Ik dacht na, Zayn bellen, of niet. Zayn bellen of niet. Waar had Jim toch last van , ik herkende hem zo niet. Ik hoor harde schreeuwen en gillen en merk dat het een aardig aantal fans zijn. Hard begin ik te rennen maar het worden er alleen maar meer. Helemaal in paniek ren ik een winkel binnen en smeek om me te verstoppen. Hij duwt me in een kast die niet bepaald groot is en ik hoor bonken op de deur. Mijn ademhaling gaat akelig snel en iki gris mijn mobieltje. Ik begon een claustrofobie aanval te krijgen, ik voelde het. Kompleet in paniek hoor ik zijn voicemail en bel naar Zayn. 'alsjeblieft help me' snik ik hard


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    '' Haha Niall ik kom eraan '' roep ik als ik hoor wat er aan de hand is . Tijdens de weg naar Niall zie ik de auto van Jim staan . Raar ? Hij zou toch naar huis gaan ? Zeker iets kwijt ofzo . Ik glimlach en ik rij naar Niall waar ik hem red uit de bezemkast . i grinnik . Samen rijden we naar het huis van Niall . Maar op de terug weg zie ik de auto van Jim nog steeds . ik stap uit en ik zie politie en de ambulance. Dan zie ik Jim overstuur huilen . Ik ren naar hem toe. '' Wat is er gebeurt ?'' vraag ik . '' Auto's. Meisje . Been kwijt, proberen te redden , gebeld hu-huilen.. '' stottert Jim . '' Rustig jim'' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    gelukkig helpt Zayn me en we rijden verder waar we ergens stoppen. Ik blijf overstuur zitten en probeer mijn ademhaling weer normaal krijgen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Stap in mijn auto .. Ik parkeer joun auto wel ergens '' zegt Zayn . Ik knik overstuur en loop in schok naar de auto van Zayn . Ik ga stil naast Niall zitten en ik kijk voor me uit met grote ogen . Direct begin ik weer te huilen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik merk dat Jim naast me gaat zitten en begint te huilen en ik knuffel hem. Nog steeds was mijn ademhaling ongelijk en erg snel maar Jim ging nu even voor, al wist ik niet wat er was


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Zayn zei dat hij mijn auto straks hier heen bracht . Ik zat thuis stil op de bank voor me uit te staren . Telkens krijg ik dat beeld weer in mijn hoofd van dat meisje .. '' Ik heb het meisje niet kunnen redden... '' zeg ik . '' Het is mijn schuld dat het meisje dood is . Ik had haar kunnen redden maar ik deed het niet ! Ik probeerde haar lucht te geven maar ik huilde te veel .. '' zeg ik daarna


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Njall
    Ik kijk hem aan. 'ik ehm heb eigenlijk niet opgelet of veel mee gekregeb' mompel ik beschaamd. ' ik ben er voor je'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Je was er ook niet bij Niall . Er was een ongeluk gebeurd.. 2 auto's botsten ... Tegen elkaar. Toen vloog er een klein meisje uit de auto . Ik zag overal bloed . ik belde de alarm centrale maar ze kwamen te laat voor het meisje .. '' zeg ik zachtjes.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik knik medelevend. 'ik had een paniekaanval' mompel ik maar ik was niet velangrijk. Het feit dst ik de laaste tijd steeds sneller pabiekaanvallen astma aanvalleb en claustrofobie aanvallen kreg was slecht maar niet belangrijk

    Niall fuxking horna heeft astma


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik kijk hem aan . '' Sorry .. '' zeg ik en ik omhels hem . '' Ik had je niet alleen moeten laten '' zeg ik zachtjes en ik geef hem een kus . '' Ik was er gewoon even klaar mee . Ik was bloed chagrijnig . '' zeg ik met spijt .

    Heeft hij echt astma ?


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Ja daar kwam ik achter ik zag plaathe dat hijvmey n puffer bezif is

    Niall
    Ik gpimlach moeilujk. 'ik had niet zobdon moetensb zijn om in de bezemkadt te verstoppen'ik sta opben kom terug met thee


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Dat is waar ook . Niall heeft zijn puffertje nodig. Ik loop naar de kast en geef hem aan hem .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Dankbaar kijk ik hem aan. Zie je hoe dom ik was ik vergat zelfs dat ik nijn puffer kon pakken. Zo snel als ik kan puf ik het nedicijn in en geljk is mijn ademhaling tistiger

    Hij heeft dezelfde als die ik ooit gebruikte


    Change is for weirdos ~ Niall Horan