• The First Day We Met ! ~ One Direction





    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    Ik begin te lachen . '' Nou t zou echt een feest zijn als je niet verliefd op mij was haahahaha'' grinnik ik .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik gniffel e ven " dat zou wat zujn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Hup we gaan naar het restaurant '' grinnik ik . Ik loop samen met Niall naar mijn roze auto met glitters. Ik hou echt van die auto . Ik reed naar een luxe restaurant . Ik stapte binnen en we werden direct naar onze tafel gebracht . Gelukkig was het mooi weer dus wij mochten romantisch op het balkon eten . Die had ik speciaal afgehuurd . Dus niemand zou bij ons zitten . Ik schenk wat champagne in voor Niall en voor mij kinder bubbels. Ik lust geen alcohol . Ik glimlach als ons eten komt '' eet smakelijk heren '' zei de ober vrolijk . '' Dank u '' zei ik vriendelijk


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik glimlach vrolijk en bekijk de kaart. " zullen we zon schotel nemen anders moet ik kiezen dat kan ik niet". Grinnik ik blozend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik . Ik geef de ene schotel aan hem en de andere aan mezelf. Ik ben benieuwd wat Niall er van vind. Ik heb er voor gezorgd dat er een kaart bij zit voor Niall waarin staan Lieve Niall, ik hou heel veel van je . Als wij getrouwd zijn wil jij dan samen met mij op huwelijks reis naar Hawaii ? x Je geliefde en bij die kaart zit er een ketting met een half diamanten hartje . De andere helft heb ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Grijnzend kijk ik naar de nog dichte schotels. " dat is een nadeel er is zoveel lekkers" . Glimlachend houd ik mijn glas omhoog en proost met hem. " op ons. Eetsmakelijk" zeg ik na een slokje . Als een klein kind haar happy meal krijgt zo enthiosiast open ik de schotel en mijn pgen woren even groot. Ik kijk even naar Jim en open de kaart.. Ik kijk naar de ketting en begin wild te knikken " ja ja ja wij gaan daar heen als huwelijksreis" dankbaar zoen ik hem. " wil je hem om doen" soms leek ik een meisje met alle sieraden maar het was voor liefde dusja. Ik wist wel dat ik als we getrouwd waren alles veilig mopborg. Ik had al doosjes laten maken die ook tegen brand konden met onze namen erop. Dan zouden we ze neit kwijt raken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik glimlach . '' Natuurlijk Babe'' zeg ik . Ik pak de ketting en ik doe hem om zijn nek . Het staat echt geweldig bij hem . '' Jij bent echt geen badboy typ . Jij bent meer een schattig iemand '' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik grijns even. " we gaan naar hawaï. Ik" ik heb dat altijd al gewild, hawaï, dubai of curacou dat lijkt me echt gewoon geweldig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik glimlach . '' Dat heb ik gelezen in je dagboek .. '' shit wat zeg ik nu weer ? '' Sorry... Ik kon het gewoon niet laten '' zeg ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik kijk hem even stil aan. " ahh dan weet je alles over me. Ht is meer alles van me afschrijven als gitaar spelen en zingen niet genoeg is en ik weer eens de nijgingmkrijgen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik . '' Ik heb je hele dagboek in een avond uit gelezen .. Dat was toen je in de avond naar een verjaardag moest en ik ziek was. '' zeg ik zachtjes . '' Het spijt me ik had het niet zomaar mogen doen '' zeg k


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik glimlach " ik weet dat het niet hoord maar ik kan er niet boos op worden dusja. Maar vond jehet eintressant"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik . '' Heel interessant . Zo kom ik meer over je te weten over wat je dwars zit en wat er in je hoofd omgaat. '' zeg ik serieus en ik neem weer een hap


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik glimlach 'na dan weet je alles over mijn verleden ' glimlach ik. Dan eist hij mijn problemen van vroeger


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik denk na.. Problemen van vroeger ? ik schud mijn hoofd. '' nee dat weet ik niet .. Wil je het vertellen aan mij ? Als je het niet wilt zeggen is het ook goed hoor '' glimlach ik zwakjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik