• The First Day We Met ! ~ One Direction





    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    Ik glimlach . '' Gaat het weer een beetje babe ?;'' vraag ik en ik geef hem een kus


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik knik 'en met jou?" vraag ik zachtjes

    [pff een achtbaan een halve meter naast de school lang leve kermis haha


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' ja het gaat wel weer een beetje. Alleen het beeld van dat meisje blijft in mijn hoofd zitten. '' zeg ik .

    [ Hahaha loool]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    gheheheheik moet dus omgaan fietsen-_-
    Niall

    Ik knik begrijpend. 'Misschien moet je anders naar iemand om er over te praten?" stel iik hem voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Ahwwww]

    Jim

    Ik schud hevig mijn hoofd. '' Ik wil niet naar een therapeut .. '' zeg ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    niall

    ik glimlach 'dat hoeft ook niet maar je moet er wel voer praten' mompeel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Weer schud ik mijn hoofd. '' Ik ga even slapen.. '' zeg ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    niall

    ik knik even en geef hem een kus en zet de tv aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Langzaam loop ik naar boven en kleed ik me uit . Niet veel later val ik in bed inslaap . Ik droom over Niall . over hoe knap hij wel niet is


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Verveeld kijk ik naar het nieuws. kDKe helft wist ik allang. Mijn mobiel gaat af en ik neem op. Als een gek ren ik omhoog en zo zacht mogelijk pak ik wat kleding, mijn mobiel en een zonnebril. Ik was alweer vergeten dat we besrpekingen hadden. Darna rijd ik snel naar Simon en begroet Zayn, Hary, Liam en Louis


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Als ik wakker word loop ik naar beneden . Niall is weg . NIALL IS WEG ?! Ow ahah hij moet nog werken dat is waar ook . De tv staat nog aan . Ik zucht en druk hem uit . Ik pak mijn laptop en begin wat plaatjes te maken


    Is dit mooi ?

    [ bericht aangepast op 4 sep 2013 - 15:36 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    jeps
    Niall Horan

    met een vermoeide zucht plof ik neer op de stoel en luister naar Simon. 'Dus als ik het goed begrijp gaan we de derde album opnemen en ik moet als eerste alles doen en de rest doen hun stukken als ik met Jim op huwelijksreis ben?" Simon knik en ik knik ook maar. Ik krijg een heel stapel papierwerken mee die ik zo goed mogelijk uit mijn hoofd moet leren. Morgen moest ik van negen tot vijf gaan inzingen zo veel mogelijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik glimlach als ik naar een foto kijk van Niall en mij 2 jaar terug . Er is zoveel veranderd .. 10 maanden terug kende Niall mij niet eens . Hij had me wel gezien denk ik maar hij is het vergeten . Ik kijk naar de foto's die ik op mijn computer heb staan . Het zijn er zoveel . Maar ik ga er geen een verwijderen ! Allemaal zijn ze uniek omdat Niall erop staat

    Hmm ik vind zelf dat ik het nog iets mooier kon doen..


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    Gelukkig mogen we naar een poosje weg. De helft van de nummers waren door ons geschreven en ik had ook stukken geschreven waardoor ihet makkelijker was om ze te leren. Eenmaal thuis glimlach ik. 'schat ik heb het vanavond echt druk. Ik moet alle twintig nummer uit mijn hoofd leren en morgen begin ik met opnemen zodat de lads het kunnen opnemen als wij met ons huwelijk bezig zijn en op vakantie zijn' leg ik hem uit en pak de gitaar. Ik wist dat hij dat leuk vond dus ik plofte op de bank en geconcentreerd las ik de tekst en noten door en oefende een paar keer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik en ik laat hem rustig zijn gang gaan . Ik wil hem niet storen want hij moet echt goed oefenen . Ik pak de koptelefoon en ik stop hem in mijn laptop . Ik ga naar YouTube en ik zoek het liedje One Thing . Dat is echt een van mijn favoriete liedjes . Ik kijk op twitter en ik stel een nieuwe tweet op . @Jim_Horan . Vas Happenin potatoes ?! Haha my Nialler is tired lol . No he's singing for the new album ! x J. Ik glimlach en ik loop naar de keuken . Ik schenk 2 glazen vol met cola en ik geef er een aan Niall . Ik kijk op een papiertje en ik glimlach . Leuke liedjes . Maar ik zie alleen maar overal het woordje Girl staan . Ach Niall is Biseksueel dus tjah ..


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik