• The First Day We Met ! ~ One Direction





    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik zucht even en plof neer. Afwezig staar ik voor me uit. Was ik weer dikker geworden? Vond hij me niet mr leuk?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begin vrolijk mee te zingen . Als ik Niall's kant op kijk zie ik dat hem iets dwars zit . '' Niall babe wat is er aan de hand ?'' vraag ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik kijk hem libijtend aan " ben ik weer dikker geworden?" Vraag ik, zacht. Onzeker


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Mijn ogen worden groot . '' Dikker ? Hoe kom je daar nu weer bij Niall . Je bent helemaal niet dikker geworden '' zeg ik . '' Niall ? begrijp een ding goed. Het maakt me niet uit als de dik of dun bent ik hou van je om wie je bent . '' glimlach ik . '' Je bent perfect '' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik glimlach dankbaar' dankje Jim'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Geen dank babe '' glimlach ik en ik geef hem een kus . '' Weet je wat wij vanavond gaan doen ?'' vraag ik . '' Ik neem jou mee uit eten '' zeg ik met een grijns . '' Vanavond is het Niall Avond '' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik glmlacheven. " dankje, ik stress hem gewoon" zucht ik. Ik had weer eens een haat aanval gezegd en Simon vond dat ik minder obzeker moest worden en meer badboy enzo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Haha jij kunt echt geen Badboy worden dan weet iedereen direct dat jij dit moest '' giechel ik . '' Gehoord van Harry.. '' zeg ik . '' Simon moet gewoon niet zo zeuren klaar. Ouwe brompot '' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik glimlach weer " ik word er soms gewoon zo gek van J, zeker toen we het oude management hadden. Ik heb echt tijden gehad datik er zo doorheen zat dat ik wij stoppen. Ik bbleef een vrolijk, blij onbezorgde puber voor de wereld maar vn binnen ging ik kapot. E Zayn is een van de weinige die het weet."


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik begrijpelijk . '' Ik zou ook helemaal gek worden als iemand mij wil veranderen terwijl ik zelf weet dat ik niet kan veranderen '' zeg ik . '' maar gelukkig is het oude management weg babe en nu heb je mijn ouders als management '' grinnik ik. '' En ik beloof je dat mijn ouders jou niet gaan veranderen'' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik grijns een beetje" jje bent een schat en ik hoop dat we minder ruzie maken. Alser iets is of iets zind je niet dan zeggen we dat gewoon tegen elkaar. Wat ik toen straks zei was bedoeld als grapje."


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Het is niet joun schuld .. Het komt door mijn verleden . Ik ben zo vaak uitgescholden . Ik ben gewoon alles gaan geloven wat ze zeiden . Ik vond me zelf echt een flikker en een kk Homo .. En ik denk dat ik daar nog niet helemaal overheen ben .. '' zeg ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik wrjf overmzijn arm. ""/sorry ik had daarover moetennna denken maar zeg me het de volgende keer"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ja ik weet het. Ik had het ook moeten zeggen '' zeg ik . Mijn lichaam blijft stok stijf als hij mijn arm aan raakt . Mijn arm lijkt wel in de fik . '' Ik ben nog steeds verliefd op je anders heb ik niet het gevoel dat mijn arm in de fik staat '' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Ahh volgende weekmthismis us

    Niall

    Ik giechel even en ik eord rood. " ok ben ook verliefd op jou"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan