• The First Day We Met ! ~ One Direction





    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik glimlach " het is gewoon apart maar wel fijn. En als de baby er isis dat onze liefdesbaby" grijns


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begin te lachen. '' Onze liefdes baby ? Haha Niall jij hebt een grote fantasie . '' glimlach ik . Eigenlijk ben ik de gene met de grootste fantasie.. Want ik denk nog steeds dat ik gloeiend haar krijg als ik een speciaal liedje begin te zingen . Maar ik heb mijn haar nog nooit zien oplichten .. Dus tjah . '' Maar ik denk dat James niet zo'n makkelijk leven krijgt .. En vooral niet in de pubertijd . '' zeg ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Pff katertje en sstrax optreden

    Niall

    Ik glkmlach ' Jim er zijn monenten dat we het allemaal moeilik hebben en misschien vind hij het moeilijk dat hij twee vaders heeft maar wie weet vind hij het helemaal geweldig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Dat bedoel ik dus.. MISSCHIEN vind hij het wel helemaal geweldig als hij ouder word.. Maar wat nou als hij dan niet meer bij ons wil zijn? ik ben gewoon bang dat wij hem in de problemen kunnen helpen.. '' mompel ik zachtjes. Ik ben bang dat onze James gepest word omdat hij 2 vaders heeft


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik omhels hem. ' als er iets is komt hijen ze zullen hem niet pesten anders komen wij er aan. Ik snap dat het moeilijk is en we alles moeten zien maar dat komt van zelf. Eerst gaan we trouwen en van onze baby geniete


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik glimlach . '' Ik hou van je Niall '' glimlach ik . '' Jij bent het leukste en beste vriendje ooit ! Nou ja jij bent ook mijn eerste vriendje '' bloos ik . Niall heeft iets speciaals wat mij blij en gelukkig maakt . Ik hou zoveel van de jongen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik bloos even. 'dankje juj bent ook een schat'glimlaxh ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik geef hem een kus en ik kijk naar mijn ring. Hij was echt zo mooi . Net zoals die armband .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik glimlach even en gniffel en kijk rond


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Niall waarom geef je me eigenlijk die dure dingen ? ik bedoel ik ben dat toch helemaal niet waard.. '' zeg ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    '' Niall waarom geef je me eigenlijk die dure dingen ? ik bedoel ik ben dat toch helemaal niet waard.. '' zegt hij zacht. Ongelovig kijk ik hem aan. " ik geef het omdat je het waard ben en omdat ik van jw houd"

    Lig heel de dag al op bed


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan.

    '' Maar... Je kunt zoveel meisjes en jongens krijgen en dan kies je mij ? De klungel van heel de wereld die telkens van de trap afflikkert en problemen heeft met zich zelf...'' mompel ik zachtjes... Ik ben weer eens depressief aan het worden denk ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Maar... Je kunt zoveel meisjes en jongens krijgen en dan kies je mij ? De klungel van heel de wereld die telkens van de trap afflikkert en problemen heeft met zich zelf...'' mompeldnhij. Ik gniffel kort." Daarom juist, je bt misschien niet op alle vlamken perfect. J bent veelste onzeker, gelooft dingen soms te snel en ja je hebt problemen en dat maakt je leuk je bent niet perfect, maar wel voor mij"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Langzaam verschijnt er een glimlach door de woorden . '' Bedankt Niall .. '' glimlach ik zachtjes . '' Waar was je al die tijd toch ?'' grinnik ik . '' Eigenlijk best wel gek dit.. Want als ik niet in Amsterdam was geweest en niet met je had gepraat dan was er ook geen Family Horan . '' grinnik ik . '' Dus eigenlijk hebben we veel geluk gehad '''grijns ik en ga op zijn schoot zitten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik grinnik " puur omdat jij een een of andere gestoorde gek was die mij eten aan bood en me herkende omdat hij echt een bosmogool is tsja ik weet niet" grijns ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan