• The First Day We Met ! ~ One Direction





    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    Ik begin te blozen als Niall kreunt. '' Haha niet geil worden schat . Want vandaag is er geen seks voor jou '' grijns ik . Niall had mij vorige keer ook afgewezen dus nu doe ik het terug mwuhahah . '' Tenzij de taart heel lekker word dan wil ik er nog wel even over na denken '' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik kijk hem nep boos aan " dan ga ik mijn best doen ksst weg" lachend duw ik hem weg en begin geconcentreerd de taart te maken. Fruit erop die hij zo lekker vond. Niet te zoete maar wel stevige slagroom, erg veel kwark en grijnzend geef ik hem een stuk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Lachend loop ik naar de woonkamer en zet ik de tv aan . Ik kijk een beetje naar MTV . Als Niall mij een stuk geeft begin ik te glimlachen . Ik neem een hap en ik trek een vies gezicht . '' het is niet te vreten '' mompel ik . '' Haha nee het is echt heel lekker Niall . '' glimlach ik . En ik geef hem een kus . Ik eet mijn stukje op en ik kijk nu naar Nickelodeon


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik geef het hem en mijn gezicht betrekt even maar glimlach als hij zegt dat het een grapje is. Ik glimlach en eet mijn stuk op en ik kijk mee


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik zie Niall telkens ongeduldig heen en weer wiebelen op zijn stoel . Natuurlijk weet ik wel wat hij wilt . Hij wilt met mij het bed in duiken . Ik begin te lachen en ik kijk naar de grond. '' Waar wacht je op NiallerBoo ?'' vraag ik serieus


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik hoor hem lachen en word rood grond. '' Waar wacht je op NiallerBoo ?'' vraagt hij. " niks hoor beetje dorst" zeg ik droogjes en giechel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Een beetje dorst ? '' giechel ik . Met een grijns loop ik op hem af en trek ik zijn shirt uit . '' ik denk niet dat jij dorst hebt '' grijs ik . Ik laat een spoor van kusjes achter . '' ik denk dat jij eerder trek hebt. Trek in mij '' glimlach ik en ik zoen Niall


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Iall

    '' Een beetje dorst ? '' giechelt hij en trekt mijn shirt waardoor ik op mn lip bijt. . '' ik denk niet dat jij dorst hebt '' grijst hij en begint een spoor van kusjes te maken waardoor ik kreun '' ik denk dat jij eerder trek hebt. Trek in mij '' glimlacht hij e ik kreun ecen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Jij kreunt vaak babe '' glimlach ik . Ik maak zijn broek los en ik gooi hem ergens in de kamer. Ik grijns en ik kijk naar de erectie die in zijn boxer zit . Ik trek zijn boxer aan en ik neem zijn lid in mijn mond . Als hij klaarkomt slik ik alles door . Ik doe mijn broek uit en mijn boxer en ik stop mijn lid in zijn ster . Ik kreun en ik ga steeds sneller en harder


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Hard kreunen begint hij me te pijpen. Gimlachend en kreunend kom ik klaar en hij duwt zich in me waardoor ik weer kreun


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan.

    Als ik in Niall klaar ben gekomen grinnik ik . Ik kom uit hem en ik trek mijn kleren weer aan. '' Niet slecht '' mompel ik gemeen en ik loop naar de keuken . Ik begin daar wat te drinken te pakken


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Beide komen we klaar en hij kleed zich aan en looppt weg " niet slecht" ik girchel even en blijf vermoeid liggen
    Damnw zijn seks was echt zo lekker. Hij hoefde maar een ding te doen en ik stond stijf


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik loop terug met 2 glazen cola en geef er een aan Niall . '' Waar denk je aan babe ?'' vraag ik zachtjes als ik hem zie denken . Ik weet altijd precies wanneer Niall over iets denkt . Ik glimlach . Niall zorgt er altijd voor dat ik me opwind zodat we seks hebben . Telkens als hij me sexy aankijkt of zich sexy gedraagt ben ik al weer geil


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Dankbaar pak ik het glas aan en word rood. " dat ik maar aan je hoef te denken of jij doet een ding waardoor ik al opgewonden raak. Ik vind dat grwoon speciaal dat dst allemaal kan door een persoon" legik hem iit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begin te blozen . '' Dat doe je ook bij mij babe . Dat noem je liefde schat. '' glimlach ik en ik kruip dicht tegen hem aan . '' Het betekend ook dat wij echt van elkaar houden anders gebeurt dat niet '' giechel ik . '' En als onze baby er is zullen we minder van deze momenten hebben . Maar als we de kans krijgen verwen ik je wel . '' en ik begin te glimlachen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik