• The First Day We Met ! ~ One Direction





    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [lol ik heb niet eens iN in het weekend zo leukvind ik sdhool en ik maak vrijwillig huiswerk haah

    Niall Hoan
    'Its the truth babe'ik gniffel even. Ik glimlach door zijn kleding en ik kleed me ook om.De sweater van de boys meto ok een trainingsbroek. 'Im still a Direction babe' ik glilmachen izoen hem terug


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Dus... tjah . Uhmm '' mompel ik . Ik kijk naar Niall en ik staar in zijn mooie blauwe ogen . Waarom heb ik dat niet ? Ik heb van die stomme groene ogen . Ik vind mijn ogen verschrikkelijk . ik kijk in de spiegel en ik zie dat ik nog mooi blond ben . Ik wil namelijk geen uitgroei want dan word ik gek


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    ' Dus... tjah . Uhmm '' ik gniffel even. 'zullen we anders lekker even in de sauna ontspannen?" stel ik hem voor 'Of in het kruidenbad' glimlach ik. 'We kunnen ook een ker een masseur huren ' grijns ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begin te lachen . '' Sinds wanneer hebben wij een kruidenbad ? En ik ben toch geen soeeep '' grinnik ik . '' Ohh ja een masseur ik heb echt een massage nodig . '' zeg ik chill . ik pak mijn mobiel en ik bel zo'n iemand na een half uur lagen we op zo'n tafel


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Sinds wanneer hebben wij een kruidenbad ? En ik ben toch geen soeeep '' grinnik ik . '' Ohh ja een masseur ik heb echt een massage nodig . Sinds altijd' gniffel ik. Hij belt een masseur en al snel liggen we op tafel/banken en ontspannen zucht ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Hmm dit is echt fijn . En dit had ik echt nodig. Ik glimlach naar Niall en ik ontspan me weer. Na 2 uur waren ze weg en hadden we ze betaald . Ik trek mijn kleren aan en ik ga rustig op de bank liggen . '' Hmm dit was fijn '' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.
    Ik geniet van mijn spieren die zich helemaal ontspannen. Er word wat olie op ons gesmeerd, wat stenen gebruikt en van alles. Tegen het einde was ik al bijna in slaap gevallen. Na 2 uur betaalde we ze en gingen wij in de bank liggen. 'Hmm dit wasw fijn' ik knik. 'de volgende keer dan gaan we een baddag houden. Heel de dag in de sauna, kruidenbad, zwembad en massage's heerlijk' glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik grinnik . '' Inderdaad '' mompel ik . Mijn ogen worden zwaarder en langzaam sluit ik ze. Maar ik moet wakker blijven het is nog maar half 7. Ach ga maar gewoon lekker slapen . Niall vind het vast niet erg . Toch ?


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    '' Inderdaad ' ik zie dat hij in slaap valt en leg een deken over hem heen en pak mijn mobiel. Ik kijk erop en maak een foto van Jim. Met de bruiloft heb ik iets geregeld wat hij niet wist. We zouden Little Things gaan zingen voor hem. Ik open twtiiter. 'My love and future husband is going to school and now he's sleeping the cutie. Proud on him' tweet ik met de foto en krijg gelijk reactie's


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Niall waar ben je ? Niall .. '' ik ben in een steegje . Er komen 3 jongens op mij af. '' Dus. Waar is je vriendje nou he ? Ow dat weten wij wel . Die is lekker dood. '' grinniken ze . Er rolt een traan over mijn wang . '' Laat me met rust ! Jullie liegen hij is niet dood!'' schreeuw ik boos . Ik probeer weg te lopen maar ze houden me tegen . ik krijg 3 stompen in mijn maag en drie klappen in mijn gezicht . Ik begin te huilen ze schoppen tegen mijn hoofd steeds sneller en harder niet veel later zie ik allemaal zwarte vlekken . Huilend word ik wakker . '' Ik heb een nare droom gehad '' snik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik ruim wat spulletjes op en in de keuken begin ik een lekkere fruit taart te maken. " ik heb een nare droom gehad" h
    Oorik Jim snikkend zeggen en met mijn nog vieze handen omdat ik er natuurlijk niet vanaf kon lijven ren ik naar hem, " het was maar een nachtmerrie schat" knuffel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' J-jij was dood.. Ze s-sloegen me .. E-en toen werd alles zwart. '' snik ik . ik hou me stevig vast bij Niall . '' Ik haat nachtmerrie's '' mompel ik en ik veeg mijn tranen weg . '' Niall waarom heb je zulke vieze handen ?'' vraag ik en ik kijk naar zijn handen . '' Wat ben je aan het doen babe ?'' vraag ik . '' Ik kan niet wachten tot dat de bruiloft eindelijk aangebroken is '' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    '' J-jij was dood.. Ze s-sloegen me .. E-en toen werd alles zwart. '' snikt hij enik sus hem rustig . '' Ik haat nachtmerrie's '' mompeld hij " ik ook schat en ik denk iedereen" '' Niall waarom heb je zulke vieze handen ?''Wat ben je aan het doen babe ?'' vraagt hij en ik begin te gniffelen. " ik wou een fruit taart met kwark maken alleen ehm ik heb nog maar de spullen voor een halve taart ehm omdat ik honger had " zeg ik blozend' Ik kan niet wachten tot dat de bruiloft eindelijk aangebroken is '' grinnik ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Hahah had je weer eens zin in die bodem en de kwark ? '' grinnik ik . ik loop naar de kelder en pak daar wat taart spullen vandaan . '' Je weet toch dat we altijd nog wel taart spullen hebben '' glimlach ik en ik overhandig hem het doosje . '' Ik hou van je babe '' glimlach ik en ik ga achter hem staan . Ik sla mijn armen rond zijn middel en ik bijt zachtjes in zijn oorlel . '' Hihihi sorry '' giechel ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik giechel even en pak het doosje aan.. Hij bijt in mijn oorlel waardoor ik begin te kreunen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan