• The First Day We Met ! ~ One Direction





    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    Ik voel hoe iets langs mijn gezicht gaat maar ik negeer het maar gewoon . Ik giechel in mijn slaap . Als ik wakker word zie ik Niall naast me liggen . Ik kijk op de wekker en zie dat het half 7 is . '' Shit '' mompel ik . Ik spring uit bed en zet de wekker snel voor Niall . Ik stap onder de douche en trek schone kleren aan . ik pak mijn boeken en ik maak ontbijt voor Niall . Zelf maak ik lunch voor in de middag . '' lieve Niall veel plezier vandaag op je werk. Als je thuis komt heb ik een lekkere Pizza voor je klaar staan . x Jim Boo'' schrijf ik. Kwart voor 8 . Goede tijd . Ik spring in de roze auto en ik rijd naar mijn school


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik had wat broodjes gegeten en al snel naast Jim sliep ik.

    Ik schfik wakker van mijn wekker en sla hem uit. Zuchtend ziie ik dat Jim weg is en lees het berichtje. Ik zou een persconference geven voir ons huwelijk hoe het gaat lopem en met Simin erover praten en daarna nog eben naar Jasmine. Een drukke dag dus


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik stap uit mijn auto en ik loop het grote gebouw binnen . Alle mensen maakte een foto van me idk why ze zijn toch zelf ook beroemd ? Ach ja . ik liep mijn lokaal binnen en ik pakte mijn boeken. Na 7 les uren hier te hebben gezeten was het wel weer genoeg en ging ik naar huis . ik maakte 3 pizza's en begon te te bakken in te oven


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall


    Na giede gespreken en zoveel mogelijk uitgelegd te hebben rijs ik naar Jasmine. Ik klets wat met haar en ga uiteindekijk weg. Ik wS op van de dag en rijd snel naar huis waar ik Jim begrier


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik geef Niall een kus en ik dek de tafel . ik snijd de Pizza's in stukken en leg het op tafel . '' Eten !'' schreeuw ik vanuit de keuken . De eetzaal gebruiken we haast nooit . We hebben zo'n 2 persoon's tafel in de keuken staan . De eetzaal is voor de feestdagen. '' Pizza!'' roep ik vrolijk .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Moe plof ik even neer. Misschien was het stom dat hij zp vaak kookte maar als hij naar school ging zou ik vanzelf ook koken. Ik glimlach bij het woord pizza en hongerig ren ik de kamer in


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik glimlach en ik geef Niall een kus. '' ugh mijn lessen waren echt zo saai. Waarom ga ik ook al weer naar school ? ow ja voor dat stomme papiertje .'' mompel ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    ' ugh mijn lessen waren echt zo saai. Waarom ga ik ook al weer naar school ? ow ja voor dat stomme papiertje .'' ik gniffel even. 'veel beroemdheden daar if is het meer familie' afwachtend kijk ik aan en val aan op de pizza


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Meer familie.. De enigste beroemdheid die ik heb gezien was Austin nog wattes ik weet zijn achternaam niet meer. Maar ze maakte de hele tijd foto's van me was best wel irritant maar ik moet er toch aan wennen '' glimlach ik en ik neem een hap van mijn pizza


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Meer familie.. De enigste beroemdheid die ik heb gezien was Austin nog wattes ik weet zijn achternaam niet meer. Maar ze maakte de hele tijd foto's van me was best wel irritant maar ik moet er toch aan wennen '' ik glimlach even. 'met Jasmine was gelukkig alles goed. Ze had wat last van ochtendmiaselijk heid maar alles ging goed. Simon en de pers reageerde er gied ip en ik heb ze vermeld dat we met de dag rust willen en de dag erna of later een fotodag voor de pers hebben"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik . '' ik ben blij dat het goed gaat met Jasmine. Dat komt door de hormonen denk ik '' giechel ik . '' Ja die dag daarna gewoon een foto dag waar ze ons dingen kunnen vragen over het huwelijk enzo . '' glimlach ik . Ik geef Niall een kus. '' Ik kan niet wachten tot dat de dag eindelijk aangebroken is '' grijns ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    ik ben blij dat het goed gaat met Jasmine. Dat komt door de hormonen denk ik '' '' Ja die dag daarna gewoon een foto dag waar ze ons dingen kunnen vragen over het huwelijk enzo . ' '' Ik kan niet wachten tot dat de dag eindelijk aangebroken is' ik glimlach ' ja inderdaad en kijk er zullen echt wel mensen buiten wachten maar iik denk wel dat ze het respecteren. Simon zorgt voor beveiliging wang ook fans zullen komen dus dat ja word delen gwfilmd'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Aan de ene kant vind ik het wel leuk dat je fans er bij zijn want dat betekend toch dat ze van je houden en om je geven maar aan de andere kant denk ik van het is onze trouwerij en hun hebben geen uitnodiging gehad... Ach ja maakt ook niet uit '' glimlach ik. Als we onze Pizza's op hebben ruim ik alles op . Ik loop naar boven en trek een schone boxer aan . Op de achterkant stond 'This is taken by Niall Horan' ik vond het wel leuk


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    '' Aan de ene kant vind ik het wel leuk dat je fans er bij zijn want dat betekend toch dat ze van je houden en om je geven maar aan de andere kant denk ik van het is onze trouwerij en hun hebben geen uitnodiging gehad... Ach ja maakt ook niet uit '' ik glimlach "maar hun willen ons gewoon zien waarschijnlijl maar ach we zienbhet wel. 'ik grinnik even door de boxer. 'niceone


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' It's the truth babe '' grinnik ik en ik trek mijn trainingsbroek er bij aan. Daarna pak ik een One Direction shirt die ik voor dat ik met Niall had gekocht heb. Het was wel moeilijk om er eentje te vinden voor jongens en in mijn maat . Maar gelukkig heb ik hem . Ik glimlach en ik plof op de bank . '' I'm still a Directioner babe '' grinnik ik en ik geef hem een kus en ik ga bij Niall op schoot zitten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik