• The First Day We Met ! ~ One Direction





    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    Ik loop naar Niall . '' Geef dit maar aan die zwerfers. Ik vertrouw dat meisje niet '' grinnik ik . Ik heb namelijk nog nooit van Oma's Koekjes gehoord


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Hard begin ik te lachen en knik. 'ik doe dat ehm overmorgen ofzo wel' glimlach ik. 'zullen we een kop thee drinken met wat lekkers en dan naar bed gaan?" stel ik hem voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik en ik maak thee met wat lekkers . Na dat ik dat op heb besluit ik om samen met Niall naar bed te gaan . Als ik wakker word kleed ik me aan . Ik had vandaag een dagje vrij . Ik glimlach als ik Niall lekker zie slapen . '' NiallerBoo ? Wakker worden . '' glimlach ik . Als hij wakker is maak ik een boterham voor hem en ga ik naar de woonkamer


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    =[hjeb jij het van liam ook al gehoord dath ij zijn vriend zijn leven gered heeft

    niall

    glimlachend val ik in slaap en word wakker van Jim. zuchtend kleed ik me aan en loop naar beneden waar ik brood eet. Ik geef hem een kus en rijd naar de studio. Al snel zijn we begonnen met opnemen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ yup]

    Jim Horan

    Ik glimlach en thuis begin ik een feestje te maken met mezelf


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    De dag dat niall bij zn ouders is en jim ook. Dan speel ik zijb ouders jij die van niall dat ze er heen gaan enzo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oki


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Okeee
    Niall Horan
    Uitgeslapen word ik wakker en kijk op de wekker. Het was fijn om even thuis te zijn bij mijn ouders. Theo zien groeie . Ik glimlach weer vandaag zou Jim mijn echtgenoot worden. Als een blij kind spring ik omhoog en pak een sweater. Vrolijk ren ik naar beneden. Denise zou mijn haren doen en mama zou me weg geven. ' hoi mam pap greg en denise' roep ik bkij. Greg en Denise bleven hier slapen. We zouden terug vliegen en daar alles viorbereiden.

    Mama Jim
    Met een glimlach sluip ik naar boven en zie dat mijn zoon nog slaapt. Ik loop naar hem toe. 'Jim Jim word je wakker. Vandaag is het de grote dag' zg ik en geef een kusje op zijn wanh


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Maaaam ! Geen kusjes om mijn wang '' roep ik chagrijnig .. Ik sta op en ik doe mijn haar . Dan poets ik mijn tanden en trek ik alvast mijn blouse aan en mijn broek met schoenen . De schoenen vind ik echt verschrikkelijk maar ik moest ze aan trekken van mijn moeder. Met al een iets vrolijker humeur loop ik naar beneden om te ontbijten . '' Kunnen jullie please ophouden over die bruiloft jullie maken me nog zenuwachtig '' zeur ik als iedereen over de bruiloft begint

    Mama Niall

    '' Goedemorgen lieverd . Lekker geslapen ?'' vraag ik met een glimlach en ik geef Niall 2 broodjes . Ik glimlach naar Theo en geef hem een klein kusje op zijn wang .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik glimlach en knik ' heerlijk. Ik ben echt super nerveus' zucht ik en begin te eten.. Vertederd kijk ik naar James. Vanmiddag gingen we het bekent maken. James kirt naar me en ik til hem over van Greg. Vrolijk knuffel ik hem en geef een kus op zijn kruin.

    Mama van Jim
    Ik gniffel even 'liefie kom op we bwgrijpen dat je spannend vind dit maar wij zojn gewoon zo blij dat je je geluk hent gevonden'stel ik hem gerust. Ik was blij dat de twee broers weer normlaa kunnen doen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ JAMES ? IS JAMES ERAL ? XD]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    Ik begin te lachen . '' Bedankt mam '' glimlach ik . Ik hou echt veel van mijn ouders. Wat zou Niall nu aan het doen zijn ? Die ligt zeker nog lekker te slapen . Tim komt vrolijk de kamer binnen gewandeld . '' Seahh brothearrr'' zegt hij . Ik begin te lachen . Hij geeft mij een schouder klopje . '' Klaar voor ?'' vraagt hij . Ik knik. Mijn vader zit alleen maar te grijnzen wat ik nog al eng vind'

    Mama Niall .

    '' Haha dat begrijpen we. Ik was ook nerveus toen ik ging trouwen met je vader '' glimlach ik en ik kijk naar Theo . Hij is zo schattig. Ik glimlach en ik schenk nog wat drinken in


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Foutjee ik ontdekte dat mn les pas om tien uur is

    Niall

    Ik glimlach even. ' mag ik Theo in bad doen?' mijn broer knikt en ik grijns. Bij Theo kon ik me rustig houden. Get was gemeen ze hadden mijn internetspullen afgepakt en een week zonder Jim viel me zwaar. Het vrijgezellen feest was tegek met Ierse dingen enzo. Ik til Theo op
    en leg hem op de commode. Voorzichtig kleed ik hem uit terqijl Denise water pakt voor het bad.

    Mama J
    Ik glumlach even. 'pff ik ben nerveus moet je hem nagaan' mompel ik naar mujn man die grijnst. Ik wist dat heel twitter vol stind en dat ze een liedje gemaakt hadden en met de fanfeestdag gingen laten horen maar Jim wist er niet van af. ' pff eerst keijg ik een shoonfamilie en ik wotdt geqoon oma' zucht ik terwijl tranen vranden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik zucht als mijn moeder begint te huilen . Dit doet ze nou altijd als wij iets leuks gaan doen . Wedden dat ze zometeen zegt dat we al weer zo snel groot worden . '' Echt gemeen van jullie dat ik Niall niet mag spreken of zien . Jullie hebben mijn mobiel laptop en tablet afgepakt . You BadGuyz '' grinnik ik . Ik weet niet waarom dat was. Ik had geen vrijgezellen feest want ten eerste met wie moet ik dat doen ? En ten tweede ik wou het zelf niet . Tim vond het niet leuk en nodigde zijn vrienden uit . Wat ik nog al raar vond want ik ken die amper.

    Mama N

    Ik grijns als Niall Theo in bad doet . Kunnen wij mooi het huis versieren . Zo snel als we kunnen versieren we alles . De buitenkant hadden we al gedaan toen Niall sliep . De 2 mannen komen na het huwelijk namelijk hier . Om even nog na te praten over de dag enzo . Dan blijven ze hier 1 nachtje slapen en dan gaan ze op huwelijks reis .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Biall

    Met heel veel plezier en gelach begin ik Theo te wassen die bedacht me nat te spetteren waardoor ik giechel. Voorzichtig droog ik hem af en kleed hem aan in een rompertje. Hij zou later pas zijn blouse en broek aandoen omdat die anders al vies eas. Nerveus wiebel ik heen en weer. ' ik ga speelgoed halen of wacht nee ik ga zingen' roep ik jyper

    Mama
    Ik glimlach even. ' je word zo snel groot. We hebben het gedaan zodat het eenechte verassing is wie wat aan doet enzo' ik glimlach even. :liefie ik kan je vertellen dat Niall super nerveus is en erg hyperactief althans dat vertelde Maura me. Hij btengt veel tijd door met Theo'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan