• The First Day We Met ! ~ One Direction





    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    Ik begin te glunderen als ik de naam James hoor . Ik knik . '' Ik kan niet wachten tot dat we onze kleine spruit mogen zien ''


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik glimlach 'ik ook niet hoor' grijns ik. 'laten we lekker gaan slapen' grijns ik en geef hem een kus. 'je zag er mooi uit vandaag schat'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik . '' En jij zag er ook mooi uit . '' glimlach ik . Ik sluit mijn ogen en ik kruip dicht tegen Niall aan . '' Nu kan ik je eindelijk mijn man noemen '' glimlach ik en ik verstevig mijn armen om hem heen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Ik glimlach even . 'Weltrusten' ik kus hem en val al snel in slaap

    " Jim, Niall wakker worden" ik maak wat murmel geluid en open een oog en zie mama. " wat is er?" " je hebt nog twee uur voor je hier vertrekt" ik knik en kus Jim weer wakker. Ik rek me uit en besluit te gaan douche aangezien ik gister e moe was. Snel spring ik onder de couche


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik val bijna uit bed als ik wakker word gemaakt . Ik spring bij Niall onder de douche en ik kleed me zelf aan . Dan doe ik mijn haar en pak ik mijn koffer in . Ik pak de spullen die ik nodig heb en ik stap in de auto


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Na de douche pak ik nog wat spullen en neem afscheid van iedereen die nog langs zouden komen. A snel zitten we in de auto met de familie van Jim die ook mee gingen. .," we zijn gewoon papa" kir ik blij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik glimlach . '' Nog niet officieel Niall . Pas naar de adoptie uur zijn we echt de ouders van James. De adoptie ouders haha '' grinnik ik . Ik pak de hand van Niall vast en laat mijn hoofd op zijn schouder rusten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik glimlach " maar nog we woden gewoon papas" roep ik blij en pak mijn mobiel erbij. " woow het is een groote Jiall bom" grijns ik. 'Had the best time of my life yesterday. Going home to visit our adoption child. Welcome to this word James Edward Horan and then going on Holiday with Jim and James Horan. I m just so happy and lucky right now and thank you all for your beautifull present, i really love it. Tweet ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Niall je gaat wel rustig doen zo he ? Misschien ligt James wel te slapen '' zeg ik zachtjes. Ik moet ook weer eens slapen ik heb slaap tekort de laatste tijd . ik glimlach als ik Niall zie twitteren . '' Niet zo overdrijven '' grinnik ik en ik kijk naar Tim die telkens zit te smsen met iemand . Ik grijns . '' Zoo grote broer eindelijk een vriendin ?'' grinnik ik . Hij word rood en langzaam knikt hij .Ik begin te lachen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik gniffel even. Ik zie dat we er al zijn en we checken ons in. We stpen in het vliegtuig en stijgen op. Langzaam val ik tegen Jim in slaap


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik glimlach als Niall in slaap valt . Ik val ook in slaap . Na een leuke droom word ik wakker en wek ik Niall . Ik loop naar mijn koffer en wacht op Niall . Opeens zie ik Jasmine staan met James . Ik trek een verbaasd gezicht . Die moesten toch in het ziekenhuis zijn ? '' Hey wat doe jij hier ? '' glimlach ik . '' Omdat James helemaal gezond was en ik ook mochten we eerder weg '' grinnikt ze


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik word moe wakker en half slapend loop ik naar buiten en we zien James en Jasine.ik feliciteer haar even en kijk naar James en tranen springen in mijnogen. " wauww, ga je anders mee naar ons huis je mag ook een paar dagen logeren dan helpen we jou want we snappen dat je eerg moe bemt" ze knikt en ik glimlach. Ik maak voorzichtig zonder flits een foto en stuur die naar mijn ouders


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik glimlach en we lopen naar de auto . Ik stap in en start hem. James is zo schattig. Ik doe de deur open aan de kant van Jasmine zodat zij er als eerst uit kan. De voortuin is nog precies het zelfde als toen ik vertrok . Mooi dus . Ik glimlach en dan doe ik de deur open . De geur van Gucci parfum gaat mijn neus gaten binnen . Haha dat was ik die dat altijd deed . Ik liep naar binnen en ik reed de kinderwagen naar de woonkamer. '' Haha als jullie alvast gaan zitten dan schenk ik wat drinken in '' glimlach ik , Ik loop naar de keuken en schenk 3 glazen vol met cola


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Ht huis was versierd rememeber


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hahaha sorry


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik