• The First Day We Met ! ~ One Direction





    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    Ik glimlach als ik het verhaal over Niall hoor . Hij houd zoveel van hem . Hopelijk houd hij net zoveel van James . Helaas is de bevalling in de week dat wij op vakantie zijn . Maar eigenlijk komt dat ook goed uit want zo krijgt Jasmine iets meer tijd voor James en zich zelf . Zodat ze straks niet hysterisch gaat huilen als we James meenemen . '' Ik kan niet wachten tot dat ik James in mijn armen kan sluiten samen met Niall '' zucht ik glimlachend .

    Mama N

    Ik begin te lachen als ik Niall boven hoor praten tegen Theo . '' Niall Theo kan niet terug praten dat weet je he ?'' schreeuw ik van onder aan de trap . Greg en Denise beginnen te lachen waar door ik moeilijk nog die slingers kan ophangen . Nadat het hele huis versierd is loop ik naar boven en haal ik Niall naar beneden


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik gniffel even door mama. 'kom naar ventje' ik leg hem op mijn bwd en begin gitaar te spelen waardoor hij stil blijft luisteren. Glimlachd kijk ik naar hem en begin met hem kiekeboe en komt een muisje aangelopen te spelen. Mama komt en vraagt of ik even mee kom. Ik til Theo op e loop mee. Minn mond valt open' wauw dat is mooi. Superlief' ik knuffel mama even.'moeten we niet naar het vliegtuig straks hebben we vertraging ofzo' zeh ik gestresd

    Mama
    Ik glimlach ' ik ben benieuqd hoe hij er uit ziet schatje' glimlach ik. 'de kapster komt zo meteen' zeg ik hem en glimlach weer. Hun hele villa was ook versoerd dat hadden Greg en Tim gedaan. Na de bruiloft gingen ze hun spullen baleb en dan naar Ierland en Hawaii


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Kapper ? owja haha mijn haar moet nog blond gemaakt worden '' grinnik ik en ik geef mijn moeder een kus op haar wang . '' Bedankt mam . '' glimlach ik . Ik loop naar boven en ik bekijk mijn oude kamer eens . Alles is nog precies het zelfde als 1 jaar terug . Niall en ik kennen elkaar nu precies 1 jaar . Daarom wouden we op deze dag trouwen . Wat ik ook wou is dat we in Ierland gingen trouwen . Omdat Niall zijn ouders en land nog al mist dacht ik wat is er nou een mooier cadeau dan in Ierland trouwen ? Het stomme is wel dat ik hier niet meer normaal op straat kan en mag lopen . Van mijn ouders moet ik thuis blijven omdat er dan misschien de raarste verhalen naar buiten kunnen komen ,

    Mama N

    '' Schatje ? Hoezo vliegtuig ? Je gaat gewoon hier in Ierland trouwen hoor '' lach ik . '' Hup hup ga je eens aan kleden ! Je gaat over 5 uur trouwen ! '' zeg ik tegen Niall


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik begin te grijnzen dat was waar ooj. Van de stres vergat ik echt alles. Ik knik naar mijn mieder enbren naar boven naar de badkamer. Mijn pak hangt al klaar op de kast in mijn kamer. Ik klwed me snel uit en spring onder de douche waar ik me eas. Ik miste niet alleen Jim maar ook de lads miste ik. Normaal spraj ik ze elke dag maar ik zou ze vandaag zien. Zayn als mijn getuige en de rest als gast. Ik droog me af en voorzichtig trek ik mijn pak aan. Ik zoek naar Denise maarbkom tot conclussie dat ze allemaal benden zijn en loop de trap af.

    Mama
    Ik gniffel even " ga jij je even douchen je kunt iets ouds aantrekken voor bij het verven' zeg ik hem en begroet sebkapster


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik . Ik loop naar boven en begin me zelf snel te douchen. Als ik klaar ben loop ik naar beneden en ga ik zitten op de stoel . Naar enkele minuten ben ik weer helemaal blond . Ik was mijn haren weer en ik trek mijn trouw kleren aan . Ik glimlach als ik het pak zie . Het is zo mooi . Mijn ouders hebben het voor me gekocht als huwelijks cadeau . Ze zijn echt zo lief. Mijn opa en oma heb ik 2 dagen terug voor het eerst weer gesproken . Want mijn broer was jarig en ze wisten niet dat ik er was. Ze keken me wel raar aan want ze wisten niet meer wie ik was.

    Mama N

    Tranen springen in mijn ogen als ik Niall in zijn pak zie . '' Ow lieverd wat ben je toch mooi '' snik ik en ik omhels Niall .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik glimlach naar mama terwijl ik rood kleur. 'ik ga je niet omhelzen anders word hij vies. Ik moest hem zo weer uit doen voor Denise. Ik wist hoe ik mijn haren wou. Voorzichtig kleed ik me weer om en plof neer op de stoel. Als snel wwas Jim zijn lievelingskapsel klaar. De puntjes blond en onder bruin. Ik bedank Denise en trek weer mijn pak aan. Nog twee uur. 'mam wie gaat er eigenlijk naast de alltaar staan en wie loopt erheen?' vraag ik zachtjes. Ik zie Theo op de grond spelen en glimlach. Fijn nu mocht ik hem niet pakken anders wers het pak vies

    Mama
    Ik begin te huilen als ik Jim zo zie. Hij was zo blij met zijn pak. ' je ziet er echt heel gelukkig uit Jim ik ben zo trots op je' snif ik. ' ik ga me maar eens onkleden' zeg ik zacht. Boven trek ik de witte jurk aan en doe mijn haren en make up en loop weer naar beneden. 'weet dat ik trots op je ben lieberd'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' ik weet dat je trots op me bent mam . '' glimlach ik en ik omhels haar. '' Ik hou van je . Ik kan nie zonder jou leven '' grinnik ik . Ik loop naar mijn telefoon . Die ik gek genoeg terug had gekregen . Ik ga Niall bellen . '' Neem nou op '' zeur ik . Als hij niet opneemt loop ik teleurgesteld naar beneden . Zijn mobiel is misschien ook wel afgepakt en misschien heeft hij hem nog niet terug gekregen ? Ach over 3 uur zie ik hem weer. Zometeen eerst naar mijn prive jet zodat ik naar Ierland vlieg. Een paar uur later zit ik in Ierland. Over een paar minuten zie ik Niall weer.

    Mama N

    '' Je vader geeft je weg . En je broer en de broer van Jim gaan naast het altaar staan '' glimlach ik . '' Maar hup schiet op want Jim kan nu al in het vliegtuig zitten . Of misschien is hij eral !'' roep ik gestrest


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Mama
    Ik gniffel even als hij gelijk Niall probeert te bellen. 'de zijne is ook afgepakt' grijns ik naar hem. ik kijk naar Tim die ook een net pak aanheeft evenals mijn man. 'Hweb je hier nog dingen liggen die je mee wilt nemen naar Ierland en op huwelijksreis?" vraag ik Jim voor de zeker heid

    Niall
    Ik glimlach knikkend. Ik schiet in de stres door mijn moeder. Ik spuit deo op en een lekker luchtje en friemel nerveus aan mijn vingers. De ringen waren er al en Lux zou ons bloemenmeisje zijn. Haar jurkje was dus echt uberschattig en ze zou een bloemenketting in haar haren krijgen.. 'moet ik nog wat doen of kunnen we gan' zucht ik nerveus.dIk wist dat ik daar binnen moest wachten tot iedereen er was en Jim dan nog steeds niet zou zien. Pas als hij binnen mocht komen zou ik hem zien.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik stap het vliegtuig uit . '' Haha ik heb de dingen al gepakt hoor '' glimlach ik . Ik kijk om me heen . Dus dit is Ierland ? Wat koud !!! Samen met mijn familie rijd ik naar het altaar. Hopelijk zat iedereen al binnen . Ik glimlach als mijn vader mijn hand pakt . '' Ik ben nerveus '' zucht ik . De muziek speelt en ik loop naar binnen . Ik kijk naar Niall . Hij ziet er zo mooi uit . Tranen springen nu al in mijn ogen

    Mama N

    Omg Jim ziet er zo mooi uit ! Ik pak de hand van Niall vast . '' Sucses '' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    We stappen in de twee auto's en ik word steeds zenuwachtiger. Als ik echt tot het punt nerveus ben zijn we er en loop ik naar binnen en zie wat mensen. Ik praatg wat met de lads en ik glimlach naar Zayn. Met mijn ouders en broer loop ik naar het altaar en ga er naast staan. Ik hoor muziek en mijn ogen schieten open als ik Jim eindeiljk zie. Het liefste zou ik er opaf rennen maarja. voorzichtig pak ik zijn hand over van zijn vader.

    Mama
    glimlachend met Jim stevig loop mijn man met Jim naar voren en ik ben al aan het huilen. ze zagen er gewoon zo gelukkig uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik glimlach als Niall mijn hand vast pakt . Hij ziet er zo mooi uit . Eerst krijgen we wat gelul over onze onmoeting ,. Veel mensen lachen ik weet niet waarom . Ik hou niet zo van mensen die lachen bij serieuze dingen . '' Jim Edward Hendrikson neemt u Niall James Horan . Tot uw wettige echt genoot .'' vraagt de man opeens . Ik knik . '' Ja ik wil '' glimlach ik . '' Niall James Horan . Neemt u Jim Edward Hendrikson tot u wettige echtgenoot ?'' vraagt hij . Ik wacht rustig af


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Biall
    Verliefd kijk ik naar Jim terwijl de man wat verhalen lult over ons. Dan vraagt hij of Jim mer mij wilt die ja zegt. Dan is het mijn beurt 'ja ik wil' glimlach ik. 'dan mag u nu de bruidegom kussen' zegt hij en grijnzend knuffel uk hem en kus hem. Ik had hem gemist. Ik hoor aplaus en helaas stoppen we de zoen en kijken naar de mensen. Lux komt aangelopen met de ringen en ik glimlach. Viorzichtig schuif ik hem bij Jim eraan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    De kus was gewoon .. Hoe moet ik het beschrijven ? Magisch . Ja dat is het goede woord. Ik glimlach als Niall de ring om mijn vinger schuift. Ik doe het zelfde bij Niall . Weer klappen de mensen en hoor ik onze moeders huilen . Niall en ik lopen samen weg van het altaar en stappen in de auto . Mijn moeder had voor het feest gezorgd. Er stond een mooie witte auto voor de deur . Ik glimlachte en ik tilde Niall op . Ik liep van het trapje af en ik ging in de auto zitten . De auto reed weg en het enigste wat ik kon doen is naar Niall kijken


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik giechel als hij me optilt en we stappen in de auto. We zouden nu naar het feest adres faan. Van ons werden buuten fotos genomen en we zouden met bloemblaadhes bestrooid worden want we wouden geen rijst. Al snel zijn we er en maken we wat fotos en maogen wwe naar binnen. Een lange rij van mensen staan er en we worden bedolven met blaadjes terwijl we naar binnen staan. De taart stond klaar en ook Jasmine zou heel even snel komen. Ze zou maar vijf minutjes komen maar nog


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Opeens gaat mijn mobiel af en zie ik dat het Jasmine is . Ik neem op . '' Hey met Jim ?'' glimlach ik . '' Heey Jim met mij . Ik heb leuk nieuws voor jullie '' zegt ze . '' ow ja wat dan ?'' zeg ik . '' James is geboren !'' roept ze vrolijk . Mijn mond valt open en ik kijk Niall aan . '' James is geboren ... '' mompel ik vrolijk. '' Dat is geweldig ! Omg naar de bruiloft komen we wel even kijken hoe joun kleine teddybeer eruit ziet '' glimlach ik en ik hang op . Ik knuffel Niall . En ik roep heel hard als iedereen er is . '' JAMES IS GEBOREN !!! '' Iedereen begint te juigen behalve de Lads maar dat is logisch want die weten van niks


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik