• The First Day We Met ! ~ One Direction





    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    K begin te grijnzen. 'yes yes yes' roep uk blij uit. Ik zie Zayn enzo blij kijken en de helft niet begrijpend. ' ik zal even uitleg geven. Een tijd geleden besloten we dat we een kindje willen adopteren en dat wouden we vandaag bekend maken. Alleen onze toekonstige zoon is dus net geboren. 'zijn naam luid als James Edeard Horan en na ons huwelijkreis komt hij naar ons. Hik blijft even bij zijn mama' glimlach ik helemal blij.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Mijn moeder begint alweer te huilen . '' Omg Jim en Niall ik ben zo trots op jullie !'' zegt ze snikkend . Ik begin te lachen . '' Bedankt mam . Ik ben ook trots op jou . Want jij hebt me altijd levens lessen geleerd '' glimlach ik en ik omhels haar . Samen met Niall loop ik naar de taart . Hij was precies zoals we hem wouden . Ik glimlach en samen met hem snijd ik de taart aan .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik glimlach door alle blije reactie's en omhels mijn moeder. We lopen naar de taart en snijden hem samen aan. Glimlachend leg ik ee stukje op mijn bordje en haal een stukje van mijn taart eraf om JIm traditioneel te voederen. Je zag vaak dat ze dan taart in elkaars gezicht deden maar dat was gewoon onzin en eetverspillen. Grijnzend hap ik ook van hem een stukje eraf. De muziek begint te spelen en ik steek mijn hand uit. 'Mag ik deze dans van u?" vraag ik hem glimlachend. Ik zou na deze dans even met de lads gaan kletsen en met Zayn en mijn broer enzo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    De taart was wel iets te zoet maar dat maakt niet uit . Ik glimlach en ik pak de hand van Niall . '' Natuurlijk jongeman '' glimlach ik en samen met Niall loop ik naar de dansvloer. Ik doe mijn armen om zijn middel en ik leg mijn hoofd tegen zijn borst. Samen dansen we tot dat het liedje stopt. Van mijn kant was er alleen mijn familie . Ik glimlach en ik loop naar mijn broer tim waar ik een heel gesprek mee begin


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik glimlach als ik de meeste een stuk taart zie pakken, dansen kon straks nog . Het zaaltje was mooi versierd met bloemen en struikslingers en dan lampjes erin en er door. Glimlachend van geluk stop ik bij de jongens. 'Hoi hoe vinden jullie het. Ik ben echt zo nieuwsgierig hoe James eruit ziet' ratel ik in een hoog tempo naar Zayn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik begin te glimlachen als Niall onze kant op komt '' Rustig Niall . We vinden deze bruiloft echt geweldig ! '' grinnik ik . '' En we zijn blij voor jullie . En je hebt wel geluk want jij bent de eerste die een kindje heeft van ons. Een echte One Direction baby '' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    Ik grijns even. 'Pff ik was de hele ochtend gestrest en hyper dus toen ging ik Theo in bad doen maar volgende week kan ik gewoon mijn eigen kind ik bad doen.' vrolijk spring ik op en neer. 'dit is echt de beste dag van ijn leven, de liefde van mijn leven, mijn vrienden, mijn familie, en veel eten' grijns ik weer. 'We gaan gewoon naar freaking Hawaï


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Grijnzend loop ik naar Niall toe en kus ik hem op zijn mond . '' Hawai .. ik heb misschien een goed idee '' glimlach ik . '' Wat nou als we onze huwelijks reis een weekje verschuiven zodat James mee kan ?'' glimlach ik .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik knik en begin dom te grijnzen naar Jim. 'jaaaaaaaa' roep ik en knuffel hem vrolijk. Ik kijk om als ik getik op glazen hoor en mijn broer vraagt om stilte. 'Kom hier heen bruidspaar' glimlachend neem ik de hand van Jim en lopen naar hun toe op het podium. 'Voor jullie hebben we een alfabet gemaakt' ik begin te grinniken, dit ging niet veel voorgoeds voorspellen. 'De A, de A is van Anaal, zo zullen jullie altijd sex hebben' gelag stijgt omhoog en mijn wangen worden rood en ik giechel even. 'De B de B is voor Baby want jullie gaan een baby krijgen, De C is voor ehmm wat hadden we daar?' ik schiet in de lach om Greg. 'De C is uit het alfabet, De D vanDirection, dat weten we allemaal. De E is van Edward de tweede naam van Jim. De F is van Feest en dat vieren we hier, de G is van Greg en dat ben ik, de H van Horan aangezien we een Horan nu extra hebben in onze familie, de I van Irritant want ja dat ben je soms gewoon broertje, De J Van Jim dat spreekt ook voor zich, de K van Klein want jullie zijn beide nou niet bepaald de grootste , de L is van Lang omdat we hopen dat jullie lang en gelukkig mogen leven, de M van Moments dat is een van jullie favo liedjes, de N is van Niall dat ben jij , De O van Onzin want dat kunnen jullie beide blijkbaar ook erg goed, de Pannenkoeken jij won van mij als we wedstrijdje deden wie die het meeste at, De Q slaan we lekker over, R van Romantisch, jullie beide blijken romantisch aangelegd te zijn, De S van Sex daar gaan we maar niet verder op in, de T van Toys ik denk dat jullie het zelf wel zullen snappen, De U van tadaaaam Unox en dat is iets Nederlands, De V van Vaag jullie humor is af en toe wat apart, De W van winkelen wat jullie graag doen, De X doen we niet even als de Y, De Zo wel zijn eindelijk klaar' ik grijns even naar Jim dit was beschamend.


    dopuhvce


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Mijn mond zakt open . Maar toch begin ik te lachen . Eigenlijk hadden ze dit het best in de avond kunnen doen want hier zijn wel kleine kinderen bij . '' Bedankt Greg '' grijns ik en ik gooi een stuk taart in zijn gezicht . Lachend veegt hij taart van zijn gezicht . '' Loseeeer '' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [stomme kut docent, mijn knie is dankzij die uplul helemaal dik

    Niall Horan.

    Lachend kijk ik Jim aan. Jim bedankt hem en gooit taart in zijn gezicht. 'geloof me ik ga ooit nog een revanche nemen bij je' grijns ik. Nu komt Simon naar onze richting. 'Ik althans de Directioners hebben iets voor jullie. Hij geeft me een dvd'tje en er komt al een scherm aan. Ik stop de dvd erin en wacht af. Voor ik het weet schaalt WMYB door de boxen maar dan met een andere tekst en foto's van ons samen. Met een grote glimlach kijk ik ernaar en merk niet dat ik gefilmd werd. Dit waren dingen die de fans zeker te zien kregen. 'wauw dat is echt zo lief van ze' glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik glimlach als we de film zien . Ik sla mijn armen om Niall heen . '' Kijk niet alleen ik maar ook de fans houden van je '' glimlach ik en ik geef hem een kusje . Na dat het feest is afgelopen zit ik half dronken in de auto . Deze dag is een uitzondering dus ik mag en moet drinken . Mijn ogen worden zwaar en ik doe ze dicht . Als ik wakker word zie ik dat ik in een bed lig . Ik kijk naast me en ik zie dat het bed leeg is . '' Niall ?'' vraag ik zachtjes . '' Waar ben je ?'' zeg ik weer


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik glimlach even, het feest was echt zo super leuk en gezellig. We lopen half dronken naar de auto op weg naar mijn huis. ik til Jim op en leg hem in bed. Ik klets beneden nog wat met mijn ouders en besluit naar bed te gaan.Ik kom boven en zie dat Jim wakker was 'heey liefie, or should I say, Mr. Horan'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Haha doe niet zo gek schat '' grinnik ik en ik geef hem een kus . '' Hmm joun kusjes zijn echt heerlijk . Als je ze kon kopen waren ze nu al in de winkel '' glimlach ik . Ik laat mezelf weer liggend op bed vallen en ik ga met mijn hand door mijn eigen haar.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik gnifefl. 'Morgen vliegen we om drie uur terug en dan gaan we naar James toe' vertel ik hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan