• The First Day We Met ! ~ One Direction




    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||


    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    Ik kijk Niall droog aan . '' Schat je vergeet iets ? Ik was dus een grote fan van je ik weet dus ook echt Alles maar dan ook echt ALLES van je '' grijns ik . Ik stap in de auto en rij weer naar huis . '' Ach en jij hebt te minste nog een goede baan jij verdiend er veel mee . Ik krijg het geld gewoon van mijn ouders dus tjah ik verdien Miljarden per jaar zonder iets te doen '' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall horan

    '' Schat je vergeet iets ? Ik was dus een grote fan van je ik weet dus ook echt Alles maar dan ook echt ALLES van je '' Ik schiet weer in de lach en stap in de auto. '' Ach en jij hebt te minste nog een goede baan jij verdiend er veel mee . Ik krijg het geld gewoon van mijn ouders dus tjah ik verdien Miljarden per jaar zonder iets te doen '' 'Je bent gewoon Miljardair zonder er ooit itets voor gedaan te hebben. Maar als het later ooit rustiger word dan ga ik ook mijn papiertje halen hoor' gniffel ik 'Of niet'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ow ik dwing je gewoon hahah . Ik regel dan wel van die handboeien '' grinnik ik . Ik parkeer de auto in de garage en ik laat Niall als eerst naar binnen . '' Drama Queens gaan voor '' grijns ik . Ik geef hem een tik op zijn billen . '' En dat was nodig omdat je me uitdaagde met die mooie kont van je '' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    ' Ow ik dwing je gewoon hahah . Ik regel dan wel van die handboeien '' ik schud lachend mijn hoofd en stap uit de auto. '' Drama Queens gaan voor '' gIk kijk hem nep boos aan als hij mijn kont aanraakt . '' En dat was nodig omdat je me uitdaagde met die mooie kont van je 'It's Mine' zeg ik en leg mijn handen op mijn kont en schud lachend heen en weer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' And it's mine ! Want over een paar weken gaan we trouwen en dan delen we ALLES met elkaar '' grinnik ik . Ik sluit de deur en ik plof op de bank neer . '' Jij bent een stoute jongen geweest dus jij krijgt geen cadeautjes van de Kerstman ! '' zeg ik met een kinderlijke stem


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    And it's mine ! Want over een paar weken gaan we trouwen en dan delen we ALLES met elkaar '' Ik begin hard te lachen . '' Jij bent een stoute jongen geweest dus jij krijgt geen cadeautjes van de Kerstman ! ' 'Pff dan tochy niet, de kerstman is toch niet lief' roep ik kidnerlijk terulg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' De kerstman is wel lief ! Je mag niet zeggen dat hij niet lief is !'' zeg ik weer kinderlijk terug. '' Ik krijg elk jaar lekker cadeautjes van de Kerstman en van Sinterklaaaaas '' grinnik ik en ik geef hem een kus


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [ahah gaan ze allemaal over een vraag discuceren vervolgens wat was de vraag haahah

    Niall Horan

    '' De kerstman is wel lief ! Je mag niet zeggen dat hij niet lief is !'' . '' Ik krijg elk jaar lekker cadeautjes van de Kerstman en van Sinterklaaaaas '' Ik kijk hem raar aan. 'What the hell is Sinterklees' vraag ik. Het was echt een raar woord wat ik niet kon uitspreken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Dat is de broer van de Kerstman . Alleen die 2 mogen elkaar niet. Idk why . '' zeg ik . '' En sinterklaas is het zelfde als de kerstman alleen Sinterklaas heeft mensen 'slaven 'die hem helpen met de kinderen cadeautjes geven '' zeg ik serieus . '' Maar jij kent Sinterklaas niet dus je krijgt ook niks van hem lekker puh !'' zeg ik weer kinderlijk


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall horan

    '' Dat is de broer van de Kerstman . Alleen die 2 mogen elkaar niet. Idk why . ''Ik kij khem met grote ogen aan' En sinterklaas is het zelfde als de kerstman alleen Sinterklaas heeft mensen 'slaven 'die hem helpen met de kinderen cadeautjes geven '' . '' Maar jij kent Sinterklaas niet dus je krijgt ook niks van hem lekker puh !''Ik grijns 'maar het is een kinderfeest en hij heeft slaven. wat is dat voor een raar iets'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Haha ik weet niet hoe ik dit moet uitleggen.. Uhm kijk die 'slaven ' zijn niet echt slaven maar gewoon eerder hulpjes. Die helpen hem met alles . Je hebt verschillende soorten hulpjes . Je hebt zingpiet, paardenpiet, testpiet, wegwijspiet echt van alle soorten '' grinnik ik . '' Maar we praten daar wel over als het december is'' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    OMGOMGOGM pis in mijn broekhttp://www.youtube.com/watch?v=GVH5SK-tmDE Niall zit Harry helemaal belachelijk te makenXDXDXDXD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall Horan

    '' Haha ik weet niet hoe ik dit moet uitleggen.. Uhm kijk die 'slaven ' zijn niet echt slaven maar gewoon eerder hulpjes. Die helpen hem met alles . Je hebt verschillende soorten hulpjes . Je hebt zingpiet, paardenpiet, testpiet, wegwijspiet echt van alle soorten '' grinnikt hij. '' Maar we praten daar wel over als het december is'''serieus JIm in wat voor land heb jij geleefd. Slaafjes, Sinterklees ofzo ik kan het niet eens uitspreken zoals jij dat doet en alle shit'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ik heb in Nederland geleefd en nu woon ik hier in dit rare geval.. '' zeg ik even serieus als Niall . '' Nederland is veeeeeeeeeeel leuker '' zeg ik weer serieus . '' het is gewoon een traditie in Nederland ! Net zoals hier Thanksgiving een traditie is en daar weet ik toch ook geen flikker van . Ik zeg dat dan toch ook niet ?'' zeg ik nog al beledigend


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik