• The First Day We Met ! ~ One Direction




    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||


    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Normaal zou ik nee hebben gezegd maar vooruit . ik wil je niet nog zieker maken '' ik glimlach buiten. Op ons gemakje lopen we naar buien en naar de ijssalon wat omde hoek was. Een beetje misselijk en erg moe plof ik neer.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ijs verkoeld de maag babe '' glimlach ik . Ik bestel voor Niall een ijsje met chocola en aardbei . '' Mag ik een ijsje met 7 bollen ? Chocola , Aardbei , Banaan , Mokka , Koffie , Pistache , en slagroom '' vraag ik . De man grinnikt . '' Wat is er zo grappig ?'' vraag ik . '' Ik heb nog nooit een celeb zoveel ijs zien vreten !'' lacht hij .. Ik kijk hem woest aan . '' Vreten ?! Ik eet jongeman ! Ik wil je baas spreken !'' roep ik . Ik pak het ijs en ik loop zonder te betalen naar Niall . '' Klootzak '' grinnik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ijs verkoeld de maag babe ''Ik glimlach als hij ijs besteld . '' Mag ik een ijsje met 7 bollen ? Chocola , Aardbei , Banaan , Mokka , Koffie , Pistache , en slagroom '' vraagt Jim . De man grinnikt . '' Wat is er zo grappig ?'''' Ik heb nog nooit een celeb zoveel ijs zien vreten !'' lacht hij ..Ik kijk de man met opgetrokken wekbrauwen. '' Vreten ?! Ik eet jongeman ! Ik wil je baas spreken !'' . Klootzak 'zionder te betalen pakt hij het ijs. 'kom we delen wel, want zo bedien je geen gasten' het laatste zeg ik extra hard.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ik zie je in de rechtzaal ! Wacht !'' zeg ik . Ik spring over de toonbank en ik neem een bak ijs mee . '' Schade vergoeding '' grijns ik . En ik loop weer naar Niall . '' Wat denkt hij wel niet !'' mompel ik . Samen met Niall loop ik het park in . Je ziet ouders met kindjes spelen en hondjes die vrolijk over het gras heen rennen '' Ahww wat cute !''


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Ik zie je in de rechtzaal ! Wacht !'' Hij jat een bak ijs en ik begin te lachen '' Schade vergoeding '' '' Wat denkt hij wel niet !'' We lopen naar een parkjeen ik ik plof moe neer op het bankje '' Ahww wat cute !'' Ik glimlach door alle kindjes hier en neem een hap ijs uit de bak


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik gooi het ijs de die ik had besteld in de bak. '' Nu hebben we meer '' grijns ik . Ik geef een lepeltje aan Niall . '' Dat is makkelijker eten babe '' glimlach ik . Opeens komt er een klein meisje onze kant op gerend . Ze struikelt en valt hard op de grond. Ze begint te huilen . Ik geef de bak even aan Niall en ik loop naar het meisje toe . '' Gaat het ?'' vraag ik . Ze knikt tussen het snikken door . Ik til haar op . '' Waar is je mama of papa kleine prinses ?'' vraag ik . '' Ik niet weten !'' snikt ze . Ik kijk haar bezorgd aan . '' Kom dan gaan we ze zoeken '' het meisje knikt weer vrolijk . Na 5 minuten te hebben gezocht heb ik haar ouders gevonden . Ze zaten bij de ijskraam waar ik toen straks was. De moeder begon te huilen toen ze haar kleine meid weer zag . Ze bedankte me . '' Graag gedaan hoor '' glimlach ik en ik loop weer naar Niall . '' Zoo dat was leuk '' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Nu hebben we meer '' dankbaar neem ik het lepeltje aan. '' Dat is makkelijker eten babe '' . Opeens komt er een klein meisje onze kant op gerend . Ze struikelt en valt hard op de grond. Ze begint te huilen .Ik neem de bak over van Jim en begin te kijken en te eten terwijl Jim er op af gaat. Hij vraagt wat dingen en gaat weg met het meisje en komt even later terug. '' Zoo dat was leuk ''Ik glimlach en kijk naar de lege bak. 'Ehm het is leeg' gniffel ik. 'gaan we zo naar huis? Ik begin nu echt moe te raken' zucht ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik '' Ik til je wel dan kun je wel slapen in mijn armen anders val je opstraat gewoon in slaap '' grinnik ik en ik til Niall op . Ik loop naar huis. Ik doe de deur open en ik leg Niall op de bank. '' Slaap lekker schat '' mompel ik zachtjes en ik geef hem een kusje . Ik loop naar de keuken en ik begin te afwassen .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik til je wel dan kun je wel slapen in mijn armen anders val je opstraat gewoon in slaap '' Ik gniffel even en laat me optillen. Half slapend merk ik dat hij me op de grote brede bank legt en voel een kusje '' Slaap lekker schat ' ik glimlach nog voor ik in slaap avl


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik droog alles af en zet het weer terug . Ik maak dan de tafels schoon . Dan haal ik de spinnenwebben weg. Ik probeer niet te gillen en ik stap op de spin zodat hij dood is . Ik glimlach en maak dan de Bioscoop zaal schoon . Daarna de spelletjes kamer en daarna onze slaapkamer


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    Ik word misselijk wakker en grijp snel naar de bak naast de bank waarin ik hevig begin over te geven. Happend naar adem die ik niet krijg door het vele inhoud wat eruit komt beginnen mijn ogen te tranen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik loop vrolijk naar beneden . ik loop naar de woonkamer en ik hoor Niall kotsen . Ik loop zo snel mogelijk als ik kan naar hem toe en ik ga gehurkt naast hem zitten . '' Adem rustig in en uit schat ! In en uit '' fluister ik zachtjes zodat hij niet nog meer in paniek raakt , Ik hou een zakje voor zijn mond . '' Adem in en uit '' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan
    '' Adem rustig in en uit schat ! In en uit ''Paniekerig zoek ik naar zuurstof, hij houd een zakje voor mijn mond. '' Adem in en uit ' ik probeer het zo rustig mogelijk en langzaam aan gaat het wat rustiger en beter. "dankje' zeg ik zacht en trek een vies naar het kots. Ik sta op en wankel even voor ik de emmer pak en het in de wc door spoel. Wankelend lop ik terug


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik keek raar op toen Niall begon te wankelen . Dat heeft hij nog nooit gedaan . 'Hier geef mij de emmer maar dan maak ik hem schoon '' glimlach ik . Ik pak de emmer en ren snel naar de keuken om hem schoon te maken als ik terug kom is het al te laat. '' Don't worry het was maar een ongelukje '' ik geef hem de emmer en ruim de kots op die op de vloer ligt. Ik gooi het doekje in de prullenbak en ga op de stoel zitten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    'Hier geef mij de emmer maar dan maak ik hem schoon '' glimlacht hij. Ik ga langzaam zitten en voel weer een nieuwe lading opkomen en begin weer over te geven'' Don't worry het was maar een ongelukje '' Ik knik langzaam en zie hem alles op ruimen. 'Ik voel me zo beroerd' mompel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan