• The First Day We Met ! ~ One Direction




    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||


    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [dus nu en ik een lijst aan het maken wat we er moeten hebben. de fucking betadine was van 2008 EN open dan krijg je echt ontstekingen. langelve ehbo

    Niall Horan.

    '' Dat weet ik schatje . Maar het klinkt nog al egoistisch om te zeggen NIALL en de potatoes... Teminste dat vind ik terwijl jij dan nu net de leadzanger lijkt . Maar dat kan niet want jullie zijn een band . '' k . '' Maar ik vind het wel een leuke naam !''Ik giechel even 'Maar potatoes zijn gewoon leuk en lekker en er zijn gewoon vijf soorten' grijns ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' The Potatoe 5 ! '' glimlach ik. ''One Direction is ook leuk hihihi'' glimlach ik en ik geef Niall een kus . '' Maar ik ga weer verder met opruimen '' glimlach ik . Nu neurie ik het liedje Live While We're Young. Na dat ik klaar ben plof ik op de bank .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' The Potatoe 5 ! '' Ik grijns even, 'zo hadden we ons ook kunnen noemen. ''One Direction is ook leuk hihihi'' . '' Maar ik ga weer verder met opruimen 'Ik knik en op de bank rust ik wat uit tot JIm klaar is. Ik had een kort dutje gedaan en ik glilach naar Jim


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Lekker geslapen schat ?'' vraag ik met een glimlach . Ik grijns en ik geef hem een kus . Ik loop naar de keuken en maak wat te drinken voor ons. Ik geef het glas aan Niall


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    ETen

    Niall Horan

    '' Lekker geslapen schat ?'' ik knik 'heerlijk'glimlach ik

    Pff tering luxe rooster. Maandag altijd vrij, Vrijdag om 12 uur beginnen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ haha eet smakelijk Boo x]

    Jim Horan

    '' Mooi zo '' glimlach ik . Ik doe de tv aan en ik zet de helderheid op de helft zodat ik niet direct mijn ogen verblind .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Mooi zo '' hij zet de tv aan en gelukkig gaat het al wat beter en krijg ik niet gelijk hoofdpijn. 'hoho morgen weer lekker werken' glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik glimlach . '' ik moet morgen ook werken '' glimlach ik . Ik grinnik als hij me raar aan kijkt . '' Ja ik ga morgen naar het kinderziekenhuis . '' glimlach ik . '' Ik ga praten met de kinderen over hoe ze zich voelen en wat ze het allerliefste willen voor kerst of hun verjaardag '' glimlach ik. Ik hou er van om kinderen iets te geven . Ze zijn gewoon zo lief en ze verdienen het !


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall hroan

    '' ik moet morgen ook werken ''ik kijk hem even raar aan, Hij had toch geen werk . '' Ja ik ga morgen naar het kinderziekenhuis . '' '' Ik ga praten met de kinderen over hoe ze zich voelen en wat ze het allerliefste willen voor kerst of hun verjaardag '' Ik begin te glimlachen 'dat is lief. Jim is het trouwens niet slim om hier een diploma te halen, ik bedoel je weet het maar nooit. Je kunt dan alles van Nederland gebruiken en dat we alles laten opsturen en hier het in school maakt' stelik hem voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    'dat is lief. Jim is het trouwens niet slim om hier een diploma te halen, ik bedoel je weet het maar nooit. Je kunt dan alles van Nederland gebruiken en dat we alles laten opsturen en hier het in school maakt' zegt Niall . Ik kijk hem verbaasd aan . '' School?.. Hier naar school? Niall is dat wel verstandig... Ik bedoel . Ach laat ook maar ik meld me wel aan bij een school '' glimlach ik . '' Dan ga ik even kijken op het internet voor High School's hier in de buurt. '' glimlach ik . Ik pak mijn laptop en kijk naar wat scholen. Dan vind ik een school voor jongens en meisjes die 'beroemd 'zijn . Ik ben niet echt beroemd maar ik ben wel een celeb. Ik pak mijn telefoon en begin te bellen . Dan krijg ik te horen dat ik daar nu al heen kan om te kijken en shit. Ik glimlach . '' Jim is going to the MOTHERFUCKING SCHOOL AGAIN ! '' grijns ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    haha nu ga ik de verband trommel uit de auto doenXD

    Niall Horan

    . '' School?.. Hier naar school? Niall is dat wel verstandig... Ik bedoel . Ach laat ook maar ik meld me wel aan bij een school '' ik gniffel even '' Dan ga ik even kijken op het internet voor High School's hier in de buurt. ''Hij zoekt wat en begint te bellen '' Jim is going to the MOTHERFUCKING SCHOOL AGAIN ! '' Ik gniffel. 'mag ik mee, ik iwl wel dat je op een goede school komt en ik ben gewoon al lang niet in een school geweest' gniffel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Natuurlijk mag je mee ! Hup trek wat leuke kleren aan en dan gaan we'' glimlach ik . Samen zitten we in de auto . Als ik parkeer voor de school valt mijn mond letterlijk open . Wat een groot gebouw !! Het ziet er ook mooi en verzorgt uit . Ik glimlach en ik geef Niall een kus . Ik stap uit en pak de hand van Niall samen met hem loop ik naar binnen . Alles ziet er mooi en verzorgt uit. Ik loop naar de conrector . Daar krijg ik een heel saai gesprek . Daarna onder teken ik iets en ik ben aangenomen omdat ik de man ben van Niall Horan . Ach ja . Hopelijk word dit niet zo'n high school musical geval want dan word ik gek . Ik grinnik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    ' Natuurlijk mag je mee ! Hup trek wat leuke kleren aan en dan gaan we'' ik kleed me gauw om en ben blij dat het al bveter ga. We stopte bij een mega mooi modern gebouw en hand in hand lopen we naar beinnen bij de conrector. We krijgen een saai gesprek en Jim ondertekend iets. Ik glimlach en we volgen hem voor een rondleiding


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    De rond leiding was ook niet echt leuk . net zoals altijd is het gewoon een stom gebouw waar je les krijgt. Ik glimlach gewoon vriendelijk . Die mensen vroegen ook nog als ik nu mee wou doen met een les. Die mensen zijn volgens mij niet helemaal 100% Ik kom hier toch niet voor mijn lol ? Ik wil alleen maar dat stomme rot papiertje halen zodat ik ook gewoon werk kan krijgen als het nodig is . Verschrikkelijk dit . Maar ja alles beter dan thuis zitten te niksen . Ik heb besloten dat ik overmorgen pas begin . Ik geef Niall een kus en ik loop weer naar de auto . ik zucht . '' Woehoe.. Dit word leuk nieuws voor de pers. Ze verdraaien alles weer zeker 'Jim Horan terug naar school wegens dom IQ ' Pff '' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Woehoe.. Dit word leuk nieuws voor de pers. Ze verdraaien alles weer zeker 'Jim Horan terug naar school wegens dom IQ ' Pff '' Ik begin hard te lachen. 'Ik ben toch blij met mijn baan, wist je dat ik eigenlijk mijn papiertje ook nie theb'
    gniffel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan