• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Benzema
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Jones - Roww
    -Viola Frost - Roronoa
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Ghost
    -Matthew Lewin Irwin - LyraPhoenix

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon
    -Gabriël Austin Rodrigues - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Benzema
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Aeternitatem
    -Cat Jay Mannering - Faisean


    *Regels
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -18+ Toegestaan
    -Als je zonder reden langer dan een week afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander

    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic
    -Als je met meer dan twee mensen op dezelfde plek rpg't hou dan rekening met elkaar en post op volgorde, eerst de één, dan de ander, en dan weer een ander, en niet als één iemand gepost heeft meteen een reactie erbij gooien. Ook al is de ander offline. Het is wel zo netjes om op elkaar te wachten.

    Topics



    Het bos
    O1
    O2

    Hutten Mytische wezens
    O1 Michael
    O2
    O3 Katherine, Aurélie
    O4 Damon, Stefan
    O5 Finnian
    O6 Aishlinn, Larvior

    Het meer van de Meermensen
    O1
    O2
    O3

    Plekken in het bos
    O1
    O2
    O3

    Het Kamp
    O1
    O2

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 19:22 ]


    Little do you know

    Lily Stone
    Finnian beet even kort op zijn lip. "Ik...Ik wil niet als een zwakkeling overkomen." waarna een gebonk op de deur volgde.
    De jongen stond op en liep naar de deur, dat gaf mij tijd om opnieuw aan te touwen te sjorren.
    Ik trok nog een keer, en nog een keer en krak.
    Oeps. Ik zag voor zover ik naar het bed kon kijken niks, maar ik was toch zeker dat ik iets hoorde kraken wat betekende dat ik aan het molesteren was.. Dan moet je me maar los maken vriend. En ik geef nog een ruk aan het touw wat opnieuw voor een gekraak zorgt.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Roww schreef:
    (...)

    Dat heb ik niet gelezen/wist ik niet, dan zet ik Aurélie bij Katherine.
    Maar in welke hut zit Finn dan?
    ( Mijn eerste post voor de 2e dag was dat..)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    (rowena heeft daar overheen gelezen en ik ook het staat er nu bij oke...!?)


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Wie wilt een hut delen met Ath?

    Athene Maeve Thomson - Witch.
    'Geen zin in gezelfschap daarbinnen?' vraagt Jeremy met een zachte grinnik. 'Niet echt nee' zeg ik en ik lach ook even. 'Oké, waar gaan we nu heen dan?' vraagt Jeremy als hij achter mij aan loopt. 'Hmm, geen idee, misschien naar jou groep, dan kan ik mezelf voorstellen en hun waarschuwen voor sommige mensen hier' zeg ik tegen hem en ik lach even. Uit ervaring weet ik dat mensen dan juist het bos in gaan, en zoniet, dan zorg ik ervoor dat ze het bos ingaan. 'Hoelaat is het trouwens? Ik heb geen horloge' vraag ik dan aan hem.
    Ik kijk even naar het hutje waar we langs komen. Micheals hut, niet doen dus, dan ben ik mijn prooi meteen kwijt. Aangezien die spelbrekers hem dan alle slechte dingen over mij gaan vertellen, dan ben ik mijn tweede kans kwijt. Zo ie zo.


    That is a perfect copy of reality.

    Appelboompje schreef:
    (rowena heeft daar overheen gelezen en ik ook het staat er nu bij oke...!?)
    - Ik zei het alleen ter bevestiging. -


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    Net voor die nieuwe de deur open doet neem ik een slok van het Vervain water in mijn mond.
    Als Finnian in de deuropening staat kijk ik hem met een neppe glimlach aan, wel met mond dicht natuurlijk, waarna ik lucht inadem via mijn neus en het er via mijn mond uit gooi waardoor het Vervain water met onverwachte snelheid in Finnian's gezicht terecht komt. Meteen duw ik hem aan de kant terwijl hij crepeert van de brandende vloeistof in zijn gezicht. Ik wenk Michael dat hij op Finn moet letten en ik loop het huis door, op zoek naar de gijzelaar.
    Ik open een deur en ik zie meteen dat er een meisje gebonden op het bed zit. Hoofdschuddend loop ik naar haar toe.
    "Oké, jij probeert te ontsnappen" zeg ik met een glimlachje tegen haar. Ik knoop haar handen los en draai me dan om naar de deur, het flesje Vervain water in de aantocht houdend om mezelf en haar te verdedigen.
    "Het is leuk dat ze eten hebben. Maar ik ben bang dat ze daar nog even op moeten wachten" mompel ik grinnikend, wachtend tot het meisje zelf haar voeten los knoopt.

    Jeremy 'Jer' Oliver Johnson || Human
    ''Hmm, geen idee, misschien naar jou groep, dan kan ik mezelf voorstellen en hun waarschuwen voor sommige mensen hier'' zegt Athene als ik vraag waar we heen gaan. Een zachte grinnik rolt over mijn lippen waarna ik mijn hoofd schud.
    "Nee, onze leraar zal er niet blij mee zijn. En dan zullen ze juist moeilijkheden gaan zoeken" zeg ik dan "Eigenlijk.. ik heb twee meiden al een tijdje niet meer gezien.. Lily was vanochtend even in het kamp, maar waar ze nu is weet ik niet.. en Denise heb ik gisteravond niet eens haar tent in zien gaan" mompel ik bedenkelijk. Het is raar dat die twee al best lang weg zijn..


    Zo x'd

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 14:04 ]


    Little do you know

    Finnian Thomas Sheeran

    Aishlinn keek me met een neppe glimlach aan en ik frons even ,voordat ik wat kan zeggen spuugt ze iets in mijn gezicht en wankel ik achteruit ,mijn gezicht begon te branden en ik begon te schreeuwen van de pijn ,en probeerde het spul van mijn gezicht te vegen ,maar mijn hand begon dan te branden. "Kathrine ,Aurélie!"schreeuw ik om hulp ,het brande en het was net alsof het mijn gezicht van mijn hoofd scheurde. Ik begon te jammeren en zocht achter iets ,waarmee ik het spul kon afvegen ,na een tijdje van in een handdoek en depte ik mijn gezicht af ,de handdoek zat onder mijn bloed en dat spul.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    De rol van Skull word verwijderd omdat ze niet meer mee doet aan inspiratie gebrek.
    Als iemand, die nog geen 4 rollen heeft, een extra rol wil meld je maar. Er is nog plek voor een monster aangezien Camille word verwijderd.
    De rollen van Tomlinsonz worden ook verwijderd aangezien ze-ze nog steeds niet heeft ingevuld en ook niet gereageerd heeft op mijn berichtje.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 14:10 ]


    Little do you know

    Lily Stone
    Ik hoor Finnian hard beginnen te schreeuwen, o god.. "Kathrine ,Aurélie!" Oh oh..
    Er komt een meisje de kamer in dat hoofdschuddend naar het bed toe loopt. Tot mijn verbazing begint ze met mijn handen los te knopen "Oké, jij probeert te ontsnappen" ik knik en begin met de touwen aan mijn voeten. Zodra die los zijn sta ik op.
    "Het is leuk dat ze eten hebben. Maar ik ben bang dat ze daar nog even op moeten wachten" Mompelt het meisje.
    "Waar moet ik eruit? Die bitch rukt mijn hoofd eraf zodra ze me tegenkomt... wat moeten wij 2 tegen hun 3? "


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Roww schreef:
    De rol van Skull word verwijderd omdat ze niet meer mee doet aan inspiratie gebrek.
    Als iemand, die nog geen 4 rollen heeft, een extra rol wil meld je maar. Er is nog plek voor een monster aangezien Camille word verwijderd.
    De rollen van Tomlinsonz worden ook verwijderd aangezien ze-ze nog steeds niet heeft ingevuld en ook niet gereageerd heeft op mijn berichtje.



    ( Aww jammer :c Maar misschien ben ik wel nog geïnteresseerd in een extra monster :x ,weet alleen niet if ik een jongen of een meisje zou nemen dan...)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    "Waar moet ik eruit? Die bitch rukt mijn hoofd eraf zodra ze me tegenkomt... wat moeten wij 2 tegen hun 3?" zegt het meisje waarna ik het flesje omhoog houd.
    "Dit houd ze wel even tegen, daarbij is het volle maan geweest en mijn beste vriend is Weerwolf, waardoor hij nu sterker is dan zij zijn. Ik weet dat-dat raar klinkt maar ja, je moet me maar vertrouwen. Ik heb net zo'n hekel aan die Vampieren hier als jij waarschijnlijk hebt nu" zeg ik schouderophalend tegen haar. Ik grijp haar pols vast en trek haar het huis uit, richting Michael. Ik zie dat Finn de Vervain van zich af heeft en ik kijk hem met een scheve grijns aan waarna ik nog een beetje Vervain water over hem heen gooi. Houd hem nog wel even tegen denk ik. Zijn gezicht was al geheeld van de vorige dosis, maar hiermee zal hij ook wel even zoet zijn, aangezien het in zijn shirt weekt. Waardoor zijn shirt in zijn lichaam brand door de Vervain.
    "Oké, we zijn klaar hier" zeg ik met een glimlach waarna ik het meisje mee trek, weg van hier. Aangezien Michael op supersnelheid kan rennen hoef ik niet zoveel rekening met hem te houden, hij houd ons wel bij. Wij hem daarentegen niet.


    She stole their prey :'D
    Lovely x'D


    Little do you know

    Raccoon schreef:
    (...)


    ( Aww jammer :c Maar misschien ben ik wel nog geïnteresseerd in een extra monster :x ,weet alleen niet if ik een jongen of een meisje zou nemen dan...)


    Je hebt al twee jongens, maar tis helemaal jou keus (:
    Rollentopic staat in de begin post dus zie maar (:


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Je hebt al twee jongens, maar tis helemaal jou keus (:
    Rollentopic staat in de begin post dus zie maar (:


    (Meh ,ik twijfel echt heel hard nu :x ik zou ze beiden een weerwolfje maken :3 -ze zijn ook beiden teenwolf Related :x- ,zal ik anders in het rollentopic vragen wie de anderen het liefst willen ? :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    (Meh ,ik twijfel echt heel hard nu :x ik zou ze beiden een weerwolfje maken :3 -ze zijn ook beiden teenwolf Related :x- ,zal ik anders in het rollentopic vragen wie de anderen het liefst willen ? :3 )


    Doe dat (:


    Little do you know

    [ gewoon doen :"D ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign