• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Benzema
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Jones - Roww
    -Viola Frost - Roronoa
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Ghost
    -Matthew Lewin Irwin - LyraPhoenix

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon
    -Gabriël Austin Rodrigues - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Benzema
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Aeternitatem
    -Cat Jay Mannering - Faisean


    *Regels
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -18+ Toegestaan
    -Als je zonder reden langer dan een week afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander

    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic
    -Als je met meer dan twee mensen op dezelfde plek rpg't hou dan rekening met elkaar en post op volgorde, eerst de één, dan de ander, en dan weer een ander, en niet als één iemand gepost heeft meteen een reactie erbij gooien. Ook al is de ander offline. Het is wel zo netjes om op elkaar te wachten.

    Topics



    Het bos
    O1
    O2

    Hutten Mytische wezens
    O1 Michael
    O2
    O3 Katherine, Aurélie
    O4 Damon, Stefan
    O5 Finnian
    O6 Aishlinn, Larvior

    Het meer van de Meermensen
    O1
    O2
    O3

    Plekken in het bos
    O1
    O2
    O3

    Het Kamp
    O1
    O2

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 19:22 ]


    Little do you know

    Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    ''Ja wat ik wil'' mompel ik waarna ik hem mee het bos intrek. Ik knik naar Mo. ''Eerlijk gezegd denk ik dat er hier wel wezens leven'' mompel ik. Ik weet niet anders hoe ik gister in het bos kon verklaren. Maar dat was in de avond nu is het rond de ochtenduren. En ik denk toch eerder dat wezens in de nacht wat actiever zijn. Ik liet mijn hand even glijden langs de omgevallen boom net bij de tenten. ''En dit is toch echt niet zomaar gebeurd'' mompel ik. Er zit hier gewoon iets achter en daar wil ik graag achterkomen. Ook vond ik het best wel spannend.

    Aurélie Cyrielle Celian

    "Nou ,dat is aardig van je om te zeggen ,maar veel is er niet van waar." Ik knik met mijn hoofd naar de grond gericht. Hij had degelijk wel gelijk. Ik knik. Ik weet zeker dat ik gelijk heb maar dat ging ik niet hardop zeggen. ''Ik ga even met Katherine praten'' mompelde ik waarna ik opstond en beende naar de deur die ik zachtjes sloot. Ik zuchtte even. Dit zou nogal moeilijk worden aangezien Katherine niet van kritiek houd. Maar ik moest en zal het doen. Ze moest en zal haar fouten moeten inzien. ''Katherine wij moeten ook praatten'' Ik ga op de stoel tegenover haar zitten.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Goede morgen :'D]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    xLastKiss schreef:
    Wow hi
    Damon Salvatore
    Als Stefan Denise tegen de muur slingert en de twee ruzie beginnen te maken wil ik haar helpen, maar ik ben nog verzwakt van de hoeveelheid Vervain die ik heb ingeademd. Als Denise op het bed geslingerd word sla ik beschermend een arm om haar heen. "Dan weet jíj ook dat Vervain giftig, zelfs dodelijk is boor jou" snauwt ze hem hoestend na. Op wat Stefan zegt over Kath haal ik mijn schouders op. "Waarom zou ik iets geven om wat Katherine denkt?" Zeg ik onverschillig.
    Als Denise zich omdraait en met een pijnlijk gezicht over haar keel wrijft kan ik Stefan wel zijn nek omdraaien. Misschien is dat ook wel een goed idee, het zal hem niet echt vermoorden maar wel pijn doen, ik kan het weten. Tranen rollen inmiddels over haar wangen en sussend omhels ik haar. "Het spijt me.. hij is niet altijd zo."


    Denise Meredith Jones || Human
    Damon vroeg waarom hij er iets om zou moeten geven wat die 'katherine' denkt, iets wat ik niet snap.. Wie is die Katherine dan? Zijn er hier nog meer vampiers dan alleen Damon en zijn broer..? Vast wel..
    Als de tranen over mijn wangen rollen omhelst hij me sussend waardoor ik automatisch mijn armen om hem heen sla en mijn gezicht in zijn nek verberg.
    "Het spijt me.. hij is niet altijd zo" zegt hij dan.
    "Waarom nu wel dan?" vraag ik hem dan snikkend. Over zijn schouder werp ik een snelle blik op mijn velroze horloge en zie dat het al laat begint te worden.. "Ik moet terug naar het kamp" zeg ik zuchtend "Ze zullen me gaan missen als ik nog langer weg blijf.." vervolg ik spijtig "Ik wil niet weg" zeg ik uiteindelijk met een pruillipje tegen hem. Wat nu als ik in het kamp ben of onderweg daarheen of ik dwaal even af van het kamp en er komt een vampier die me vermoord of zo? Vorig jaar droomde ik nog van het vampier zijn.. het eeuwige leven, voor altijd jong zijn.. Maar nu ik er midden in zit is het toch best beangsitgend, want ze kunnen me zo vermoorden.. Ik weet nu dat Vervain giftig is, dat wist ik eerst niet, dus misschien moet ik het maar gaan zoeken..
    "Damon..? Waar vind je hier Vervain..?" vraag ik hem voorzichtig waarna ik twijfelend op mijn lip bijt. Ik druk gewoon mijn zakken ermee vol en als een vampier me aanvalt krijgt die het in zijn of haar gezicht..


    Nog meer om op te reageren? x'd
    Wie voor Michaelson?? :')
    Of iemand voor Aishlinn?


    Little do you know

    Lily Stone
    Het meisje was de kamer uit en niet teruggekomen en waar Finnian en Katherine waren, no idea. Ik ging er ook geen aandacht aan schenken. Alles wat ik nu wilde was WEG!
    Wat was dit voor plek? Mensen die verbazingwekkend snel en sterk zijn, een meisje dat spontaan alle wonden heelt. En het blijkt hier normaal te zijn om iemand vast te ketenen aan een bed!
    Ik gaf een ruk aan de touwen, die inmiddels behoorlijk begonnen te knellen, maar ik haalde maar weinig uit dus ik probeerde nog een keer. Ik moest en zou los al zou ik zijn bed er bij van kant maken.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    Met een verveelde uitdrukking op mijn gezicht loop ik door het bos, op zoek naar iets te doen..
    "Ugh.. saai bos" mopper ik in mezelf.
    Uiteindelijk besluit ik maar gewoon even bij Michael langs te gaan, misschien weet hij iets te doen? Ik huppel vrolijk in de richting van zijn hut, blij dat ik eindelijk misschien iets te doen krijg.
    Als ik voor de hut sta zucht ik diep, oh ja. Hij had een enorme trap omhoog.
    "Martellaar" mompel ik terwijl ik de trap op loop. Als ik eindelijk boven ben klop ik op zijn deur, eens kijken of hij nog thuis is..


    Aurelie noemde zojuist mensen nog 'voer' en nu helpt ze Lily? x'D
    Lol.. :')


    Little do you know

    Roww schreef:
    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    Met een verveelde uitdrukking op mijn gezicht loop ik door het bos, op zoek naar iets te doen..
    "Ugh.. saai bos" mopper ik in mezelf.
    Uiteindelijk besluit ik maar gewoon even bij Michael langs te gaan, misschien weet hij iets te doen? Ik huppel vrolijk in de richting van zijn hut, blij dat ik eindelijk misschien iets te doen krijg.
    Als ik voor de hut sta zucht ik diep, oh ja. Hij had een enorme trap omhoog.
    "Martellaar" mompel ik terwijl ik de trap op loop. Als ik eindelijk boven ben klop ik op zijn deur, eens kijken of hij nog thuis is..


    Aurelie noemde zojuist mensen nog 'voer' en nu helpt ze Lily? x'D
    Lol.. :')
    -Ze kon het niet aanzien die brandwonden en wist niet dat het zo erg zou zijn-

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 12:00 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    -ik moet fietsen, als ik terug ben vanmiddag reageer ik :/-


    And right from that moment, you took my breath away.

    Waarom is Jeremy zo wantrouwig ;c. Athene is heel lief hoor c:

    Jeremy 'Jer' Oliver Johnson || Human
    ''Ja, dat is waar, nogmaals sorry. Ik wil alleen even zeggen, pas op voor de mensen met de scherpe hoektanden, maak daar geen ruzie mee'' zei ze waardoor ik haar met opgetrokken wenkbrauw aan keek.
    ''Nee echt niet, ik beloof het. Ik beloof ook dat ik eerst nadenk voordat ik iets ga doen" zegt ze dan. De blik in haar ogen nadat ze dat gezegt heeft zegt me dat ik er spijt van ga krijgen.. Die blik heb ik vaak genoeg gezien nu.
    ''Heb je de andere hier al ontmoet?'' vraagt ze me dan.
    Ik schud mijn hoofd "Ik wist niet eens dat hier meer mensen waren" zeg k schouderophalend tegen haar.



    Athene Maeve Thomson - Witch.
    Hij schudt zijn hoofd en zegt 'Ik wist niet eens dat hier meer mensen waren' en hij haalt zijn schouders voor de zoveelste keer op. 'Nou, dan weet je het nu' zeg ik tegen hem. Ik trek hem mee naar het huis van Finn. 'Wacht even, ik ga even kijken of de mensen hier gezelschap willen. Het zijn niet de vriendelijkste mensen hier namelijk' zeg ik tegen hem. Ik loop naar binnen en ik zie vrijwel gelijk een meisje vastgeketend aan het bed liggen. Wow, Finn valt gelijk aan. 'Eh hoi, als Finn en Katherine hier zijn geweest of zijn, zeg dan maar dat ik langs ben geweest, ik ben Athene trouwens' zeg ik tegen haar en ik loop Finn zijn huis weer uit. Als ik buiten ben zeg ik tegen Jeremy 'Oké, laten we deze maar even overslaan' en ik geef hem even een glimlach. Dan loop ik door.

    -Ugh, kort :c-


    That is a perfect copy of reality.

    Finnian Thomas Sheeran|| Vampier

    Aurélie knikte zachtjes en keek naar de grond. Ik was best blij dat ze het niet ontkende ,zoals iemand anders misschien wel gedaan zou hebben.
    ''Ik ga even met Katherine praten'' melde ze en ik knikte zachtjes. Ik bleef even in het kamertje zitten ,maar als ik geluid hoorde uit mijn kamer ging ik het kamertje uit en keek naar Lily ,die nogsteeds vastgebonden zat op mijn bed.Ik zuchtte zachtjesIk nam een stoel en ging naast het bed zitten en ik keek even naar Lily ,als ik haar vrij liet ,dan was ik mijn maaltijd en mijn trots kwijt en kon ze heel het kamp bijelkaar schreeuwen dat er hier gekken zitten,maar langs de andere kant ,lijk ik nu wel heel erg wreed dat ik haar zo heb vastgebonden en haar een klap op der achterhoofd heb gegeven en dat ik Katherine heb toegestaan om haar pijn te doen. Ik haalde een hand door mijn haar. "Het spijt me."mompel ik zachtjes tegen Lily .

    Michael Alexander Rodrigues ||Weerwolf

    Wat mokkend ,stond ik tegen een muur aangeleund ,ik was wat pissig geworden ,door wat er vandaag gebeurt was. "Martellaar" hoorde ik iemand dichtbij zeggen en ik fronste even ,om daarna geklop op mijn deur te horen. Voorzichtig open ik de deur en kijk wie het is. Ik glimlach als ik Aishlinn zie en open de deur dan voor haar. Dan schiet me weer iets te binnen. "Finnian heeft een mens gevangen!"zei ik geschrokken ,klonk vast vreemd omdat ik het plots zei ,maar goed.Ik nam Aishlinn's pols vast en liep met haar achter me aan gesleurd de trappen af.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jeremy is wantrouwig omdat hij altijd gepest werd, enkel omdat hij gewoon zijn huiswerk doet en vaak tienen haalt op school.. x'd
    Daar word je vanzelf wantrouwig van :')
    Jeremy 'Jer' Oliver Johnson || Human
    Ze zegt dat ik het dan nu weet dat hier meer mensen zijn, waarna we naar een houten blokhut lopen. Ze gaat naar binnen nadat ze gezegd heeft dat ze even ging kijken of deze mensen gezelschap willen, maar ze komt niet veel later alweer naar buiten. Ik grinnik zacht als ze zegt dat we deze maar moeten over slaan.
    "Geen zin in gezelschap daarbinnen?" vraag ik haar met een zachte grinnik.
    Ze glimlacht naar me en loopt weer door.
    "Oké, waar gaan we nu heen dan?" vraag ik haar terwijl ik achter haar aan loop.


    Ik wist niks meer x'd

    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    Michael doet de deur voor me open en glimlacht naar me. Als hij dan roept dat die nieuwe een mens gevangen heeft kijk ik hem met grote ogen aan. Michael trekt me weer de trap af en ik zucht "Michael, dit is goed om calorieën te verbranden, maar ik word echt moe van die trap van jou, kun je geen lift maken of zo?" vraag ik hem zeurderig. Ik ben niet zo iemand die graag trappen loopt of zo..
    Ik merk meteen dat we naar het huis van Finnian gaan, de nieuwe vampier. Volgens mij is dit de eerste keer dat hij mensen mee maakt in dit bos terwijl hij vampier is.. voor zover ik weet hoorde hij namelijk bij de vorige groep van twee jaar terug, wie hem veranderd heeft weet ik niet.. ik weet ook niet helemaal zeker of hij bij die groep hoorde, maar het klinkt wel logisch.. Hij zit hier pas twee jaar.
    Als we na een tijdje bij Finn's hut zijn bonk ik luidruchtig op de deur, ik heb geen zin voorzichtig te doen. Ik heb toch nogsteeds Vervain van gister in mijn zakken, dus ze moeten uit kijken.. Zo snel ik kan duw ik het vervain in het flesje water dat nogsteeds aan mijn broekje gebonden zat en kijk Michael met een sluwe grijns aan.


    Zo x'D

    Btw, deelt Finnian de hut met Katherine??

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 12:38 ]


    Little do you know

    Lily Stone
    Nogmaals geef ik een ruk aan de touwen maar niks, en kwam geen eens beweging in.
    Finnian kwam terug de kamer in, pakt een stoel en gaat naast het bed zitten. Hij leek in gedachten te zijn dus ik besloot niet te veel aandacht aan hem te schenken en gewoon door te gaan met trekken.
    Ik zie in mijn ooghoeken de blonde jongen een hand door zijn haar halen "Het spijt me." en ik stop met trekken en kijk hem aan niet echt wetend wat te zeggen.
    "Wat verwacht van mij Finnian? Ik ga niet zo maar zeggen dat het je vergeven is. Ondanks dat die bitch me martelde stond je er wel met je handen in je zakken bij. En heb jij me hierheen gebracht in de eerste plaats.. Waarom?" ik vroeg het op zachte manier. Hij had me verder geen pijn gedaan maar hij had wel gewoon toegekeken toen die bitch die pook in mijn lichaam drukte.
    En hij had me hierheen gebracht.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Roww schreef:
    Jeremy is wantrouwig omdat hij altijd gepest werd, enkel omdat hij gewoon zijn huiswerk doet en vaak tienen haalt op school.. x'd
    Daar word je vanzelf wantrouwig van :')
    Jeremy 'Jer' Oliver Johnson || Human
    Ze zegt dat ik het dan nu weet dat hier meer mensen zijn, waarna we naar een houten blokhut lopen. Ze gaat naar binnen nadat ze gezegd heeft dat ze even ging kijken of deze mensen gezelschap willen, maar ze komt niet veel later alweer naar buiten. Ik grinnik zacht als ze zegt dat we deze maar moeten over slaan.
    "Geen zin in gezelschap daarbinnen?" vraag ik haar met een zachte grinnik.
    Ze glimlacht naar me en loopt weer door.
    "Oké, waar gaan we nu heen dan?" vraag ik haar terwijl ik achter haar aan loop.


    Ik wist niks meer x'd

    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    Michael doet de deur voor me open en glimlacht naar me. Als hij dan roept dat die nieuwe een mens gevangen heeft kijk ik hem met grote ogen aan. Michael trekt me weer de trap af en ik zucht "Michael, dit is goed om calorieën te verbranden, maar ik word echt moe van die trap van jou, kun je geen lift maken of zo?" vraag ik hem zeurderig. Ik ben niet zo iemand die graag trappen loopt of zo..
    Ik merk meteen dat we naar het huis van Finnian gaan, de nieuwe vampier. Volgens mij is dit de eerste keer dat hij mensen mee maakt in dit bos terwijl hij vampier is.. voor zover ik weet hoorde hij namelijk bij de vorige groep van twee jaar terug, wie hem veranderd heeft weet ik niet.. ik weet ook niet helemaal zeker of hij bij die groep hoorde, maar het klinkt wel logisch.. Hij zit hier pas twee jaar.
    Als we na een tijdje bij Finn's hut zijn bonk ik luidruchtig op de deur, ik heb geen zin voorzichtig te doen. Ik heb toch nogsteeds Vervain van gister in mijn zakken, dus ze moeten uit kijken.. Zo snel ik kan duw ik het vervain in het flesje water dat nogsteeds aan mijn broekje gebonden zat en kijk Michael met een sluwe grijns aan.


    Zo x'D

    Btw, deelt Finnian de hut met Katherine??
    (Ik deelde al een hut met Katherine...)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)(Ik deelde al een hut met Katherine...)


    Dat heb ik niet gelezen/wist ik niet, dan zet ik Aurélie bij Katherine.
    Maar in welke hut zit Finn dan?


    Little do you know

    Faisean schreef:
    (...)(Ik deelde al een hut met Katherine...)



    Nee ik denk dat Finn zijn eigen minnie hutje heeft :') nummertje 5 denk ik


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Michael Alexander Rodrigues ||Weerwolf

    "Michael, dit is goed om calorieën te verbranden, maar ik word echt moe van die trap van jou, kun je geen lift maken of zo?" vroeg ze zeurderig en ik grinnikte even. "Nee ,teveel werk."zeg ik met een grijns en liep dan richting Finn's huisje. Aishlinn bonkte luidruchtig op zijn deur en ik hoorde vanbinnen verschillende stemmen op verschillende plekken. Aishlinn haalde haar flesje water uit en nog een stukje vervain ,dat in haar broekzak zat en keek me met een sluwe grijns aan. Niet veel daarna word de deur opengedaan.

    Finnian Thomas Sheeran|| Vampier

    Lily ,was even stil,maar opende dan haar mond "Wat verwacht van mij Finnian? Ik ga niet zo maar zeggen dat het je vergeven is. Ondanks dat die bitch me martelde stond je er wel met je handen in je zakken bij. En heb jij me hierheen gebracht in de eerste plaats.. Waarom?" zei ze en ik beet zachtjes op mijn lip. "Ik...Ik wil niet als een zwakkeling overkomen."mompel ik zachtjes hard gebonk op mijn deur deed me opkijken. Waarom kwam iedereen zo plots naar mij toe?....Ik stond op en liep naar de deur toe die ik dan opendeed.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH