• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Benzema
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Jones - Roww
    -Viola Frost - Roronoa
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Ghost
    -Matthew Lewin Irwin - LyraPhoenix

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon
    -Gabriël Austin Rodrigues - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Benzema
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Aeternitatem
    -Cat Jay Mannering - Faisean


    *Regels
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -18+ Toegestaan
    -Als je zonder reden langer dan een week afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander

    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic
    -Als je met meer dan twee mensen op dezelfde plek rpg't hou dan rekening met elkaar en post op volgorde, eerst de één, dan de ander, en dan weer een ander, en niet als één iemand gepost heeft meteen een reactie erbij gooien. Ook al is de ander offline. Het is wel zo netjes om op elkaar te wachten.

    Topics



    Het bos
    O1
    O2

    Hutten Mytische wezens
    O1 Michael
    O2
    O3 Katherine, Aurélie
    O4 Damon, Stefan
    O5 Finnian
    O6 Aishlinn, Larvior

    Het meer van de Meermensen
    O1
    O2
    O3

    Plekken in het bos
    O1
    O2
    O3

    Het Kamp
    O1
    O2

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 19:22 ]


    Little do you know

    Katherine Bella Romano

    "Ik ga je niet smeken me te helen hoor als je dat verwacht...." zei ze en ik haal mijn schouders op. 'Niet dat ik dat had verwacht.' mompel ik en sla mijn benen sierlijk over elkaar. 'Ik vraag me alleen af hoelang het gaat duren voor hier een hele groep staat.
    Die wond kan je over zowat heel het bos ruiken.' mompel ik. ''Hey'' hoor ik opeens en ik kijk op.'Sup.' zeg ik. Ik laat mijn blik weer van Aurélie glijden en zak wat onderuit,,,


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Finnian Thomas Sheeran|| Vampier

    'Oh, Aishlinn gaat er sowieso aan... Daniel krijg ik ook nog wel te pakken wanneer ik wil..' mompelde Kath 'Ik zou die wond kunnen helen... Maar ik mag jouw niet.' zei ze dan en plofte weer in de stoel. Verbaasd keek ik Katherine aan ,ik wist niet dat we anderen ook konden helen...
    "Ik ga je niet smeken me te helen hoor als je dat verwacht...." zei Lily dan en ik keek de twee meisjes één voor één aan. ''Hey'' hoorde ik iemand zeggen vanuit de woonkamer ,waardoor ik mijn slaapkamer uit ga en de woonkamer binnen ga. "Oh ,Hey Aurélie."zei ik met een glimlachje. Het verbaasde me wel dat ik redelijk populair was vandaag. "Ik heb mijn eerste mens gevangen!"zei ik dan trots en liep dan naar mijn slaapkamer en wenkte Aurélie om mee te komen. Misschien niet zo'n goed idee om 3 meisjes die nog een redelijk grote mond konden hebben in 1 kamer te plaatsen ,maar ah ,zo erg kon het niet worden toch?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lily Stone
    'Ik vraag me alleen af hoelang het gaat duren voor hier een hele groep staat. Die wond kan je over zowat heel het bos ruiken.' Ik grinnik "Dat is dan je eigen schuld, dat betekend dat jullie je maaltijd moeten delen. Na 2 jaar zonder. "
    "Hey" het geluid klinkt uit een andere kamer en Finnian verdwijnt en komt later terug met een meisje.
    Mijn ogen rollen in mijn kassen. Nog meer mensen...
    "Serieus? Ben je er zo trots op dat je mij hebt vast geketend en me martelen kunt?" zucht ik. "Je bent zieliger dan ik dacht."
    Een meeloper, mij meenemen en vervolgens anderen het werk laten doen, zelf achter blijven staan, te laf om iets te toen maar wel genieten van de pijn die een ander me aanricht.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Kan ik nog mee doen of.. :)?

    Aurélie Cyrielle Celian

    Ik knik nat Kat. Ik kende haar al langer en woonde bij haar in de hut dus kennen zou ze me vast wel. Al hoewel ik het soms betwijfel aangezien ze soms als iemand doet die dom doet. Ik gaf Fin een knuffel. Bewonderend kijk ik hem aan. ''Is het een jongen of een meisje'' Ergens wist ik wel zeker dat het een meisje moest zijn aangezien Fin gewoon bijna niets met jongens heeft. Met grote ogen kijk ik naar het meisje die onder de brandwonden zit. ''Finn we moeten praatten'' mompel ik. Ik wist niet dat Finn zo geweldadig was. Ik duwde hem in de kamer naast het meisje en deed de deur op slot. ''Wat heb je gedaan met dat kind'' sis ik zo zachtjes mogelijk. ''Kijk naar haar ze zit onder de brandwonden.''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Finnian Thomas Sheeran|| Vampier

    'sup' zei Kath en Aurélie knikte naar haar en gaf me daarna een knuffel ,waardoor ik even glimlach. ''Is het een jongen of een meisje'' vroeg ze me dan en keek me bewonderend aan ,toen ze de kamer binnen kwam wist ze het antwoord al. "Serieus? Ben je er zo trots op dat je mij hebt vast geketend en me martelen kunt?" zuchtte Lily en ik kijk haar even aan. "Je bent zieliger dan ik dacht."vervolgde ze. Ik beet zachtjes op mijn lip en opende mijn mond om wat te zeggen ,maar ik had geen idee wat. ''Finn we moeten praatten'' mompelde Aurélie en ik keek haar vragend aan. Ze duwde me naar een andere kamer. ''Wat heb je gedaan met dat kind'' siste ze bijna fluisterend en ik beet zachtjes op mijn lip. ''Kijk naar haar ze zit onder de brandwonden.'' zei ze en ik keek even naar de grond. "Het is niet mijn fout. Katherine ,verveelde zich en wilde me leren hoe je iemand moest martelen en ... en ik had haar daarnet gestopt."mompel ik zachtjes.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aurélie Cyrielle Celian

    Ik zag dat er een glimlach op zijn gezicht kwam toen volgde. Mijn gedachten was al bij iets anders. Ik wist niet dat Finn zo harteloos was om het meisje zomaar te branden. Ik zag wel aan Finn dat hij het pijnlijk vond om zo te doen. ''Finn laat me je 1 ding duidelijk maken. Jij hoeft niet zoals Katherine te worden'' Fluister ik. Je wist maar nooit als ze opeens voor de deur zat mee te luiseren. ''Ik ga haar wonden helen'' mompel ik waarna ik de deur uitloop en naar de kraan loop. Zachtjes draaide ik de knop om - om water op mijn handen te laten vallen waarna ik de benen nam naar het meisje haar kamer. ''Ik doe niks'' Ik glimlach zwak en ga dichterbij haar staan. ''Het doet niet pijn ik ga je wonden alleen helen. Met mijn hand ga ik langs haar brandwonden die dicht gaan wanneer ik er water op laat vallen. ''Asjeblieft'' mompel ik waarna ik weer naar de kamer van Finn loop. ''Ik heb haar wonden geheeld''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [ i lovee aurélie :'D en ik ga schrijven :$]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Lily Stone
    Finnian wil net zijn mond opentrekken als het meisje hem de kamer uitduwt en zegt dat ze moeten praten. Ze leek geschrokken toen ze me zag.
    Was het echt zo erg? Het deed zo facking zeer.
    Even later komt ze terug en gaat vlak bij me staan. "Ik doe niks" en ze komt nog dichterbij.
    ''Het doet niet pijn ik ga je wonden alleen helen." En haar hand glijd langs de brandwonden waarbij ik mijn ogen al dichtknijp wachtend op de pijn die komen gaat, maar tot mijn verbazing voel ik niks. Ik open mijn ogen weer en zie de wond op mijn arm compleet geheeld. Er is niks meer van over.. ''Asjeblieft''
    De kans om haar te bedanken krijg ik niet want ze is de kamer al weer uit. Hoe deed ze dat?


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Finnian Thomas Sheeran|| Vampier

    ''Finn laat me je 1 ding duidelijk maken. Jij hoeft niet zoals Katherine te worden'' fluisterde ze en ik keek haar even aan."Maar... Ik wil niet zwak lijken."mompel ik zacht Ik wilde niet het groentje zijn ,ik wilde ook een waardige vampier zijn... ''Ik ga haar wonden helen'' zei ze en liep dan weer mijn slaapkamer in. Ik haalde een hand door mijn haar. Waar was ik eigenlijk mee bezig? Het duurde niet lang of Aurélie was al terug. ''Ik heb haar wonden geheeld'' melde ze en ik knikte zachtjes. "Ik had nee moeten zeggen hé? Toen Kath met die pook afkwam."vraag ik haar zachtjes.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aurélie Cyrielle Celian

    "Maar... Ik wil niet zwak lijken." mompelt hij. Met medelijden keek ik hem aan. Ik had het niet moeten zeggen hij leek nu zo breekbaar. Voorzichtig ging ik naast hem zitten en sloeg een arm om hem heen. Ik wist niet zo goed om wat te doen. Dus ik bleef met mijn arm rond zijn schouder. ''Je lijkt echt niet zwak'' verzekerd ik hem met een lichte twijfel in mijn stem aangezien ik niet zo goed wist wat ik moest zeggen. ''Veel meisjes vinden je juist heel sterk en mooi'' mompel ik weer met een grotere twijfel in mijn stem aangezien het gelogen was. Hij leek niet echt mannelijk en ik denk dat het daardoor komt. ''Je bent gewoon heel onzeker en makkelijk te manipuleren'' mompelde ik. ''Denk ik'' maakte ik mijn zin zachtjes af.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Jeremy 'Jer' Oliver Johnson || Human
    ''Ja, dat is waar, nogmaals sorry. Ik wil alleen even zeggen, pas op voor de mensen met de scherpe hoektanden, maak daar geen ruzie mee'' zei ze waardoor ik haar met opgetrokken wenkbrauw aan keek.
    ''Nee echt niet, ik beloof het. Ik beloof ook dat ik eerst nadenk voordat ik iets ga doen" zegt ze dan. De blik in haar ogen nadat ze dat gezegt heeft zegt me dat ik er spijt van ga krijgen.. Die blik heb ik vaak genoeg gezien nu.
    ''Heb je de andere hier al ontmoet?'' vraagt ze me dan.
    Ik schud mijn hoofd "Ik wist niet eens dat hier meer mensen waren" zeg k schouderophalend tegen haar.


    Laat x'D


    Little do you know

    Finnian Thomas Sheeran|| Vampier

    Aurélie keek me met mede lijden aan en sloeg haar arm om mijn schouder. ''Je lijkt echt niet zwak'' zei ze tegen me ,met een lichte twijfel in haar stem.''Veel meisjes vinden je juist heel sterk en mooi'' mompelde ze dan ,met nog meer twijfel in haar stem en ik schud zachtjes mijn hoofd. "Nou ,dat is aardig van je om te zeggen ,maar veel is er niet van waar."zucht ik. ''Je bent gewoon heel onzeker en makkelijk te manipuleren'' mompelde ze ''Denk ik'' zei ze dan zachtjes en ik zuchtte licht. "M...Misschien heb je gelijk."zeg ik zachtjes en haalde een hand door mijn blonde haren. "Ik ben een zielig persoon ,die met Kath meeloopt."zei ik lipbijtend ,net zoals Lily daarnet tegen me had gezegd.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sorrysorrysorry mn internet deed het gister niet
    En ik had een hele reactie getypt en nu hooooop ik dat ik hem kan plakken D:


    And right from that moment, you took my breath away.

    Wow hi
    Damon Salvatore
    Als Stefan Denise tegen de muur slingert en de twee ruzie beginnen te maken wil ik haar helpen, maar ik ben nog verzwakt van de hoeveelheid Vervain die ik heb ingeademd. Als Denise op het bed geslingerd word sla ik beschermend een arm om haar heen. "Dan weet jíj ook dat Vervain giftig, zelfs dodelijk is boor jou" snauwt ze hem hoestend na. Op wat Stefan zegt over Kath haal ik mijn schouders op. "Waarom zou ik iets geven om wat Katherine denkt?" Zeg ik onverschillig.
    Als Denise zich omdraait en met een pijnlijk gezicht over haar keel wrijft kan ik Stefan wel zijn nek omdraaien. Misschien is dat ook wel een goed idee, het zal hem niet echt vermoorden maar wel pijn doen, ik kan het weten. Tranen rollen inmiddels over haar wangen en sussend omhels ik haar. "Het spijt me.. hij is niet altijd zo."


    And right from that moment, you took my breath away.