• The adventures of Merlin



    Alles gaat zijn gewone gangetje in Camelot, iedereen denkt dat de rust eindelijk zal blijven zonder al te veel problemen te krijgen. Tot een virus uitbreekt en veel bewoners ziek worden. Maar het virus is niet alles, want Camelot wordt aangevallen door een gevaarlijke draak, een paar trollen die dingen in hun bezit willen krijgen en elfjes die er lief uitzien, maar in werkelijk helemaal niet zo lief zijn en mensen betoveren. Merlin wil er weer alles aan doen om Camelot te redden door stiekem zijn magische krachten te gebruiken. Gaius zorgt voor een medicijn voor het virus en Arthur trommelt zijn team weer op om te vechten. Morgana daarentegen stribbelt weer tegen en kiest voor het slechte door haar halfzus die haar steeds overhaalt aan de slechte kant te staan. Komt alles goed in Camelot? Of gaat alles zo slecht, dat er mensen zijn die hoop verliezen?




    Voor de mensen die de serie niet kennen. Je kan HIER even kijken voor info.

    Hoofdrollen:
    Merlin - Vlahos
    Prins Arthur - ZiamStorason
    Gaius (hofarts) - Determinate
    King Uther Pendragon - Silversnow
    Lady Morgana - Cenation
    Guinevere (Gwen) - ZiamStorason
    Morgause (Morgana's halfzus) - Silversnow
    Gwaine - Delone
    Cenred - Delone

    Bewoners (+/- 5):
    - Martha Pinoira - 45 - Determinate
    - Eira - 15 - Stalknecht - KiliOfDurin
    - Princes Iyalle Gwedoline Yggdrasil - 20 - DreamerN
    - Rymus - 16 - Vlahos
    - Nathaniel Geoffrey Fowl - DreamerN

    Andere rollen:
    Trol (leider)
    Draak - Draxeris - Ninuturu
    Elf (leider) - Gereserveerd door Tayniss

    Regels:
    Min. 5 regels
    Schelden, vloeken en ruzie maken alleen IC
    OOC [], (), {}, --, <>, ~~, etc.
    Geen vieze manieren
    Hou rekening met elkaar en speel je eigen rol(len)
    Naamsverandering doorgeven
    Alleen ik (Cenation) open nieuwe topics, tenzij ik anders vermeld

    Begin:
    Bewoners beginnen ziek te worden en sommige beweren rare wezens gezien te hebben. Zijn dit de elfjes en trollen?

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 17:18 ]


    16 - 09 - '17

    [Alles een eerste keer :P ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Papaoutai schreef:
    [Alles een eerste keer :P ]


    {Haha, zeker xD
    *ziet laptop achtergrond en denkt: Oeh! Cuteness!*}

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 21:48 ]


    Stenenlikker

    [Hahah, mine?
    Alexander Vlahos is gewoon cute! ^^ *begint te fangirlen*

    Random; Volgens mijn ouders heb ik freaking veel kracht xD Ik til een bank op, met mijn moeder erop, omhoog. Gewoon omdat ik het leuk vind hahaha. Ook op school, en vraag maar aan Ninuturu/Relinde, zo'n gymbank. Ik tilde hem zo omhoog en zeg zo, wie erop wil staan mag er nu op gaan staan. Meteen zes man erop, ik hield hem gewoon omhoog whaha. Ik vind dat zo leuk hé ^^
    + Ik heb ook een keer zo'n ijzeren puntenslijper uit woede tegen een schoolbord gegooid, hij was gemikt op iemands hoofd, en dat ding barste door midden. Die jongen heeft geluk gehad dat hij hem niet tegen zijn kop kreeg whaha]

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 22:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Papaoutai schreef:
    [Hahah, mine?
    Alexander Vlahos is gewoon cute! ^^ *begint te fangirlen*

    Random; Volgens mijn ouders heb ik freaking veel kracht xD Ik til een bank op, met mijn moeder erop, omhoog. Gewoon omdat ik het leuk vind hahaha. Ook op school, en vraag maar aan Ninuturu/Relinde, zo'n gymbank. Ik tilde hem zo omhoog en zeg zo, wie erop wil staan mag er nu op gaan staan. Meteen zes man erop, ik hield hem gewoon omhoog whaha. Ik vind dat zo leuk hé ^^ ]


    Nope, het was het schattige moment van Kili ^^ (The Hobbit)

    Whuuut... Dan ben je idd echt sterk. En ik al klagen met een zware boodschappentas xD


    Stenenlikker

    Gawain schreef:
    (...)

    Nope, het was het schattige moment van Kili ^^ (The Hobbit)

    Whuuut... Dan ben je idd echt sterk. En ik al klagen met een zware boodschappentas xD


    [Haha en ik draag er daar vier van dan xD Naja ieder zijn eigen ding. Ik heb kracht maar ben niet zo snel. Slim ook niet heel erg, maar vaak is dat zo. Kracht en slimheid gaat niet zo goed xD Ninuturu/Relinde heeft de hersens, die denkt wel voor mij whaha.

    Als we dit voort willen zetten, zullen we dat dan in gb doen? :P ]

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 22:20 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Er is een praattopic he?

    En sorry, ik reageer morgen]


    16 - 09 - '17

    [Ooh maar gb gaat ook wel goed hoor ^^
    en take your time. (: ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    { Whaha lag helemal dubbel van het lachen nadat ik het stukje van Gwaine had gelezen, toevallig ook net na de eerste aflevering met Gwaine XD
    Zal kijken of ik vanavond nog kan antwoorden, weet alleen niet of het dan ook weer zo'n mooi lang stuk word (; }


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    { Whaha lag helemal dubbel van het lachen nadat ik het stukje van Gwaine had gelezen, toevallig ook net na de eerste aflevering met Gwaine XD
    Zal kijken of ik vanavond nog kan antwoorden, weet alleen niet of het dan ook weer zo'n mooi lang stuk word (; }


    {Hahaha, graag gedaan *ligt hier ook half dubbel door je reactie*
    Maar geeft niet hoor. En neem je tijd, ik wil eigenlijk ook nog aan andere dingen schrijven ^^}


    Stenenlikker

    Iyalle Gwendoline Yggdrasil ~ Prinses

    “Het is zeker ongewoon dat die viool dan nog zo'n mooie klank heeft.” zei Gwaine met nog steeds een soort glimlach om zijn lippen en even dacht ik iets van een verkleuring in zijn gezicht te zien. “Waar heb je m eigenlijk gevonden? Ik weet dat Camelot veel bijzondere schatten herbergt.”
    Ik riep mezelf weer bij de les door even met mijn ogen te knipperen waar een opgewonden glinstering doorheen moest hebben gegaan.
    Er was dus wel avontuur te beleven hierbinnen.
    Als ik dus niet naar buiten mocht of kon, dan moest ik maar iets verzinnen voor binnen en laat een zoektocht nou net een mooie bezigheid zijn.
    Ik glimlachte om mijn eigen gedachten voor ik weer in de bruine ogen van Gwaine keek om antwoord te geven op zijn vraag.
    “In de gang dicht bij de kerkers, daar zijn allemaal bergkamers, ik vond hem in een kist.”
    Ergens voelde ik me betrapt, waar ik me voor schaamde, ik weet dat het niet hoort om zomaar rond te gaan snuffelen in andermans kasteel en spullen.
    Maar ik was blij dat ik de viool gevonden had.
    Ik zag dat Gwaine ergens over na aan het denken was en net toen ik hem wou vragen wat er aan de hand was zei hij al iets.
    “Waar zou die draak eigenlijk gebleven zijn ?”
    Dus daar was hij over aan het piekeren ? Net zoals ik eerder al gedaan had.
    Zouden ze hem vermoorden ?
    Even beet ik op mijn onderlip, wat ik vaker deed als ik ergens over na dacht of mee zat.
    Moest ik hem mijn verhaal vertellen met de draak ?
    Ik nam hem weer inschattend in me op, hij leek me echt een goed man, maar hij was ook een strijder.
    Ik besloot om eerst maar gewoon antwoord te geven.
    “Vermoedelijk is die naar de dichtstbijzijnde berg of grote grot gegaan, tenzij het een laagland draak is en die zich verschuilt in de bossen bij meren en grote rivieren.” Ik kon het niet laten.
    Ik wierp mijn blonde haren over mijn schouder heen en hield mijn hoofd een beetje schuin terwijl ik zijn reactie peilde.
    “Draken zijn mysterieuze wezens, ze zijn niet allemaal slecht.”Ik glimlachte terwijl mijn ogen verlangend langs hem heen keken naar buiten, waar ik nog net een stuk van de buitenlucht kon zien.
    Mijn gedachten gleden weer naar de draak die ik gekend heb en ik kon het niet laten.
    Ik moest het hem vertellen, de korte versie.
    “Ik heb ooit eens een nacht doorgebracht bij een draak, niet dat die me meegenomen had, ik had hem opgezocht.” Ik stopte even en glimlachte naar Gwaine. “Ik heb hem geobserveerd en hij beschermde me tegen andere wezens.” Liefdevol dacht ik terug aan die amberkleurige ogen die me wijs in zich opgenomen hadden en een koud gevoel zorgde voor een rilling over mijn rug.
    “Mijn vaders mannen vond me en doodde de draak zonder aarzelen, terwijl ik zonder diens hulp nu niet hier geweest kon zijn.”
    Ik keek weer naar Gwaine, dit keer met een uitdagende gloed in mijn ogen.
    Ergens voelde ik de aandrang om de sfeer weer wat op te lichten, maar ik kon zo even niets bedenken, het verdriet om mijn dode beschermer welde weer even op.
    Ik slikte en schraapte mijn keel voor ik weer aan mijn glimlach begon.
    “Heeft u zin om samen met mij een glas Mead of Wijn te nuttigen ?”

    { Het is een wat kortere dan normaal (; }


    Credendo Vides

    [Ik merk niet dat t korter is, haha]


    16 - 09 - '17

    (hee, er zijn hier nog mensen wakker xD. En Haha, dat gaat leuk worden met Gwaine en Iyalle ^^)


    Stenenlikker

    [Jhep, kan nog niet slapen xp]


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    [Jhep, kan nog niet slapen xp]


    (ik ook niet -_- maat ik ga denk ik weer een poging tot slapen wagen.)


    Stenenlikker

    Gawain schreef:
    (...)

    (ik ook niet -_- maat ik ga denk ik weer een poging tot slapen wagen.)


    [Slaapwel x]


    16 - 09 - '17