• Ik heb al meer dan 4 week pijn in mijn linker boven buik/zij en als ik naar links beweeg of op die kant ga likken gaat het soms enorm steken.
    Ik ben een paar weken terug al bij de dokter geweest (vervanging) en die zij dat mijn tussen rib spier verrekt is.
    Maar ikzelf geloof dat niet, want zelfs als ik op die plek druk doet het zeer en lijkt ook dikker dan de rechterkant.

    Iemand die dit bekend voor komt?
    (Maandag krijg ik eindelijk een ECHO)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik ben geen dokter, dus ik zou het niet weten.
    Wacht gewoon even af tot maandag, succes!

    Niersteen?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Draculea schreef:
    Ik ben geen dokter, dus ik zou het niet weten.
    Wacht gewoon even af tot maandag, succes!


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Draculea schreef:
    Ik ben geen dokter, dus ik zou het niet weten.
    Wacht gewoon even af tot maandag, succes!


    16 - 09 - '17

    Sinistre schreef:
    Niersteen?


    De nieren zitten meer naar onderen, ik heb net onder mijn linker borst en dan naar de zij - daar heb ik pijn. :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Draculea schreef:
    Ik ben geen dokter, dus ik zou het niet weten.
    Wacht gewoon even af tot maandag, succes!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Draculea schreef:
    Ik ben geen dokter, dus ik zou het niet weten.
    Wacht gewoon even af tot maandag, succes!


    -

    Dat heb ik ook altijd! Maar dan op onregelmatige basis. Gewoon soms uit het niets krijg ik van die steken in mijn borstkas/zij (zowel rechts als links) en het beste wat ik dan kan doen is me even niet bewegen tot het overgaat. Die steken zijn echt fucking pijnlijk soms.


    And in that moment, we were infinite.

    Misschien je Mild... of blinde darm..
    Voor de rest weet ik het ook niet, probeer het wat te ontlasten maar niet te veel..


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Ik zou het niet weten wat je hebt, maar als je op bepaalde plekken drukt waar het zeer doet, moet je daar niet drukken. (A)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Waarschijnlijk zit er een bloeddorstige alien in je buik, die langzaam maar zeker je lichaam overneemt. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Comanche schreef:
    Waarschijnlijk zit er een bloeddorstige alien in je buik, die langzaam maar zeker je lichaam overneemt. (cat)


    De meest logische verklaring. Het kan enkel dit zijn. :Y)
    Nee oke, zoals al eerder is vermeld geweest zou ik gewoon afwachten tot maandag :')

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 12:43 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Heey, dat heb ik ook soms
    en ook krampen in mijn linkerzij maar bij mij dan bij mij ribben ongeveer


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik snap eigenlijk niet waarom je je dokter niet geloofd. Lijkt het voor anderen ook dikker? Of lijkt dat enkel voor jou zo? Want zelf kan je dat héél snel denken, hoewel dat helemaal niet is.


    comfort in c h a o s

    Reid schreef:
    Ik snap eigenlijk niet waarom je je dokter niet geloofd. Lijkt het voor anderen ook dikker? Of lijkt dat enkel voor jou zo? Want zelf kan je dat héél snel denken, hoewel dat helemaal niet is.

    + Een verrekte ribspier kan als het ernstig is ook zeer doen bij aanraking. Mijn fysiotherapeut en mijn dokter hebben mij dat meerdere keren goed laten merken. Daarbij zie je bij een echo niets meer dan je botten en als je het had gebroken had jij dat echt wel gemerkt. Het lijkt mee ook sterk dat het een van je organen is als je erop kan drukken en het doet pijn, terwijl het in je ribbenkast zit. Je organen kun je namelijk vrij moeilijk aandrukken door je ribben heen (afgezien van de longen dan, maar dat had je anders wel gemerkt met ademhalen)


    From these ashes, I will rise