• Hoort dit eigenlijk wel bij meetings? Hallo, ik ben Amortensia en ik zoek mensjes die dol zijn op lange gastenboekberichtjes te schrijven (of Privé Berichten, mag ook).
    Wie ben ik?
    Naam: Lotta (:
    Geboortedatum: 18/09/2001 (=bijna 12, maar ik ga veel liever om met mensjes van 13, 14 jaar. Het is ook niet zo dat ik een twaalfjarige ben die dom is enzo :P)
    Hobby's: Schrijven, babbelen, realityreeksen kijken, Harry Potter en met m'n vrienden omgaan.
    Ik zoek mensen die: Zoals ik al zei, praat ik het liefst met 13/14jarigen, maar ietsje jonger of ouder kan natuurlijk ook, het is het innerlijk dat telt. Ik hou van mensen die een beetje origineel zijn en lange berichten schrijven, maar dat is geen must.

    Interesse? Drop een GB of PB'tje in mijn gastenboek/inbox of zeg het hier even (Maar ik antwoord sneller op G/P-B'tjes (Wat een woord weer (nerd))
    Bedankt!!! ^^

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 22:40 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ben ik niet goed genoeg?:P


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik kijk nog graag naar Nickolodeon :'(


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Het is ook niet zo dat ik een twaalfjarige ben die graag naar Nickelodeon kijkt en dom is enzo ), sorry maar hier haakte ik af


    "Ignite, my love. Ignite."

    Pattini schreef:
    Ik kijk nog graag naar Nickolodeon

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 22:26 ]


    16 - 09 - '17

    Pattini schreef:
    Ik kijk nog graag naar Nickolodeon


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    ImAwesome schreef:
    Het is ook niet zo dat ik een twaalfjarige ben die graag naar Nickelodeon kijkt en dom is enzo ), sorry maar hier haakte ik af

    Waarom? :(
    Martenvilijn schreef:
    Ben ik niet goed genoeg?:P

    Jawel, maar als mijn huidige (1? 2?) PB-maatjes off zijn is het ook leuk om er nog 1 te hebben die wel online is :P. Je voelt je toch niet persoonlijk beledigd hé? *Is zogenaamd bezorgd*


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Amortensia schreef:
    (...)
    Jawel, maar als mijn huidige (1? 2?) PB-maatjes off zijn is het ook leuk om er nog 1 te hebben die wel online is :P. Je voelt je toch niet persoonlijk beledigd hé? *Is zogenaamd bezorgd*


    Omdat je zo juist wel heel kinderlijk op me afkomt en ik vijftien ben en nog steeds nickolodeon kijk


    "Ignite, my love. Ignite."

    Amortensia schreef:
    (...)
    Jawel, maar als mijn huidige (1? 2?) PB-maatjes off zijn is het ook leuk om er nog 1 te hebben die wel online is :P. Je voelt je toch niet persoonlijk beledigd hé? *Is zogenaamd bezorgd*


    Ja, nu heeft mijn psycholoog nog meer werk!(huil)

    Voor hersenloze: ik ga niet naar een psycholoog


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik denk dat ik iets te oud ben, maar Nickelodeon is hartstikke leuk. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ben vijftien ik kijk elke dag minstens 4 uur Teennick. Ik ben nog steeds een van de slimste van mijn VWO klas.(cat)

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 22:37 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    Ik ben vijftien ik kijk elke dag minstens 4 uur Teennick. Ik ben nog steeds een van de slimste van mijn VWO klas.(cat)

    Teennick is ook gewoon geweldig.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Omdat je zo juist wel heel kinderlijk op me afkomt en ik vijftien ben en nog steeds nickolodeon kijk

    Oh nee, nu lees ik constant comments van mensen die nog naar nickelodeon kijken :$. Ik haal het maar gauw weg.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    Ja, nu heeft mijn psycholoog nog meer werk!(huil)

    Voor hersenloze: ik ga niet naar een psycholoog

    Deze keer ben ik niet hersenloos en was die spoiler ook voor niks nodig, ik had het wel door dat je er geen had :p.
    Maar: what?! hoorde ik daar het woord 'psycholoog'?! Dat is nou echt mijn droomjob! Of psychiater, maar dat is 3 jaar meer studeren zegt mijn vader, een psychiater. Hij heeft allemaal gestoorde Vlaamse (en Nederlandse) moordenaars, ontvoerders en kinderverkrachters enzo in het echt gezien (:.
    *Okee, als je hier op wilt reageren, doe dat dan in mijn gastenboek please, want ik nu ben ik offtopic aan het gaan*


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it