• Sinds dinsdag middag/avond zit er een bult bij mijn oor. Het zit precies schuinonder mijn tragus (dat stukje kraakbeen). Als ik het induw krijg ik hoofdpijn en een steek in mijn slaap..
    Als ik op internet zoek, krijg ik allemaal ziektes waar ik liever niet aan denk. Morgen ga ik naar de dokter, maar ik maak me echt heel veel zorgen over wat het kan zijn.


    Ik ben gemeen xoxo

    We zullen aan je denken !

    (flower)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Is het niet gewoon een puist? :'D Die kunnen ook nogal pijnlijk zijn


    "I shut my eyes in order to see.'

    Sterkte! Hopenlijk is het niets ergs, he. (flower)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Je moet nooit op internet gaan zoeken naar ziektes. Er zijn er te veel om op te noemen en dan ga je je zorgen maken om niets. ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ach hoeft niet meteen iets erg te zijn :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Hobbelpaard schreef:
    Je moet nooit op internet gaan zoeken naar ziektes. Er zijn er te veel om op te noemen en dan ga je je zorgen maken om niets. ><

    Ja, en op internet vind je alleen de aller extreemste, minst voorkomende uitzonderingen.. die vaak ook nog eens aangedikt zijn.
    Gewoon naar de dokter gaan en verder niet meer naar op zoek gaan op internet.
    Succes!


    ars moriendi

    Slime schreef:
    Is het niet gewoon een puist? :'D Die kunnen ook nogal pijnlijk zijn

    Jaaa o_o
    Dan staat je hele huid vaak strak..


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Slime schreef:
    Is het niet gewoon een puist? :'D Die kunnen ook nogal pijnlijk zijn

    Nee, want je ziet het niet. Rondom mijn tragus is het alleen heel erg rood en het is een klein beetje opgezwollen. Niet alleen op de pijnlijke plek, maar ook erom heen. Maar het valt niet echt op.
    Maar als je eroverheen strijkt dan voel je echt zo'n enorme bobbel zitten.


    Ik ben gemeen xoxo

    Het kan ook gewoon een pukkel zijn. Dat voelt ook niet lekker -geloof me-


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Boterkoek schreef:
    (...)
    Nee, want je ziet het niet. Rondom mijn tragus is het alleen heel erg rood en het is een klein beetje opgezwollen. Niet alleen op de pijnlijke plek, maar ook erom heen. Maar het valt niet echt op.
    Maar als je eroverheen strijkt dan voel je echt zo'n enorme bobbel zitten.

    Klinkt als een puist. Puisten hoef je niet altijd te zien als je ze wel voelt.(krul)


    your eyes are like stars in the night.

    Kan ook een ontsteking zijn, een kleintje. Want ik heb al vet lang jeuk aan mijn oren..


    Ik ben gemeen xoxo

    Poseidon schreef:
    (...)
    Klinkt als een puist. Puisten hoef je niet altijd te zien als je ze wel voelt.(krul)
    idd, en dat doet ook echt pijn! - spreekt uit ervaring aha-


    Everything is worse without music.

    Slime schreef:
    Is het niet gewoon een puist? :'D Die kunnen ook nogal pijnlijk zijn


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ah man, dat is sowieso een pukkel. Ik had dat een keer en ik kreeg keiharde steken in mn kop als ik er aan zat! Waarschijnlijk is het dat. Je kan voor de zekerheid checken maar ik denk dat dat t is, sterkte!!


    I chill back and I spread peace n love

    Nooit op internet zoeken. Ik heb nu voorhoofdsholte ontsteking, maar voordat ik naar de huisarts ging, had ik gekeken op internet. Kwam ik op allerlei enge dingen als tumoren en clusterhoofdpijn. Dat is het natuurlijk ook niet bij mij. Zo zal het bij jouw ook niet zoiets engs zijn :')


    To live would be an awfully big adventure