• I call you up when I know he's at home.
    I jump out off my skin when he picks up the phone.
    Why can't i tell if he's looking at me.
    Should I give him a smile ?
    Should I get up and leave ?

    I know it's strange, I don't know what i'm thinking.
    Is it wrong if I see him this weekend?
    I really hope I can get him alone.
    I just don't want her to know.


    That party changed my whole damn life.

    Vijf onafscheidelijke beste vriendinnen hielden een slaapfeest. Hierbij kwam op een gegeven moment veel alcohol kijken, en ook de broers van de vriendinnen raakten erbij betrokken. Op een gegeven moment waren ze hartstikke dronken, en iemand riep: "Let's play Seven Minutes in Heaven!"

    En dat was de eerste fout.


    Het gaat er dus om dat vijf beste vriendinnen zich langzaamaan gaan realiseren dat ze verliefd zijn op de broer van een van haar beste vriendinnen. Maar dit is niet één persoon. Alle vijf zijn ze verliefd, elk op een andere broer. En hun grootste angst is dat een van de vriendinnen erachter komt. Of misschien is het nog wel erger als haar eigen broer tot de ontdekking komt.

    Rollen:
    De jongens:
    - Niall James Horan || IrishNialler.
    - Harry Edward Styles || Limits.
    - Zayn Javadd Malik || Appa.
    - Liam James Payne || Maberu.
    - Louis William Tomlinson || Mouek.

    De meiden:
    - Brookelle "Brooke" Fiona Payne || Skull. [Harry]
    - Emma Sarah Tomlinson || Raccoon. [Niall]
    - Chelsey Alli Styles || Faisean. [Zayn]
    - Cailin Avalee Horan || Rider. [Louis]
    - Delisha Leila Malik || WishingLarry. [Liam]

    Regels.
    - Geen Mary-Sue's/Gary Stu's aka perfecte personages.
    - Minimaal vijf regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Begin er gewoon niet aan als je weet dat je het niet red.
    - Let op je interpunctie.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Geen bromances. Het spijt me, maar hier heb je andere RPG's voor, en het zou deze helemaal door de war schoppen.
    - Topics worden alleen aangemaakt door Go, tenzij anders aangegeven.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Gewoon aangeven.


    IrishNialler || Yvonne.
    Limits || Amber.
    Appa || Brooke.
    Maberu || Noek.
    Skull || Melissa.
    Raccoon || Saar.
    Depay || Amy.
    Rider || Annemiek.
    WishingLarry || Little Snowflake.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 15:41 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Delisha Malik
    Ik zag dat Liam opschrok uit zijn gedachten door mijn gelach waardoor ik hem een verontschuldigende blik toewierp. Dat was namelijk niet mijn bedoeling, ook al was dat hoogstwaarschijnlijk bij mijn woorden ook gebeurd.
    Liam lachte en schudde zijn hoofd voor ik antwoord kreeg. Een antwoord die zorgde dat ik mijn wenkbrauw optrok, maar een licht nieuwsgierig twinkel ook in mijn ogen te vinden was. 'Nog niet? Dus je bent het nog wel van plan?' vroeg ik lachend. 'Moet ik dan bang zijn of juist nieuwsgierig? Of juist allebei?'
    Toch kon dat eerste niet. Zeker niet toen zijn wangen ietwat kleurde en het verlegen lachje rond zijn lippen bleef hangen. Iets wat hem schattiger maakte dan hij deze ochtend al was waardoor de woorden 'Je bent schattig zo, Liam.' mijn mond verlieten.
    'Maar ik ben wel blij dat ik mijn gelijk ook krijg. Zo wisselt het af deze keer.'


    Liam James Payne

    Delisha trekt haar wenkbrauw op. Een lichtjes nieuwsgierige twinkeling is in haar ogen te vinden. "Nog niet? Dus je bent het nog wel van plan?" vraagt ze dan lachend. "Moet ik dan bang zijn of juist nieuwsgierig? Of juist allebei?"
    "Wie weet..." begin ik onschuldig. "Ahh, dat licht eraan."
    "Je bent schattig zo, Liam," klinkt er dan ineens uit Delisha's mond.
    Mijn blos word heviger en ik kijk verlegen weg. "Ehh, bedankt," zeg ik zachtjes, niet wetend wat ik ander moet zeggen. Wat zeg je dan ook, als een meisje - en zeker het zusje van één van je beste vrienden - tegen je zegt dat je schattig bent?
    "Maar ik ben wel blij dat ik mijn gelijk ook krijg. Zo wisselt het af deze keer."
    Op die woorden knik ik glimlachend.

    [Trolol. Ik heb nog steeds het zelfde probleem >.<]


    Reality's overrated.

    Mouek schreef:
    Louis William Tomlinson.
    Je had echt moeten zeggen dat je het zo romantisch zou maken. Ik val er helemaal buiten met mijn standaard kleding. Dan had ik iets netters aangetrokken, misschien zelfs hakken,' zei Avah. 'Echt, het is zo mooi.'
    Ze legde de roos voorzichtig naast haar bord. 'Superlief van je. Stiekem had ik dit echt niet verwacht.'
    Ik glimlachte. 'Ik ben blij dat je het leuk vindt. Bovendien zie je er geweldig uit.'
    'Wil je trouwens iets te drinken?' vroeg ik. 'Cola? Wijn? Iets anders?'


    Cailin Avalee Horan

    Louis glimlachte. 'Ik ben blij dat je het leuk vindt. Bovendien zie je er geweldig uit.' Verlegen beet ik op mijn lip. Ugh, sinds wanneer maakte ik mij druk om mijn outfit en was ik verlegen? 'Wil je trouwens iets te drinken? Cola? Wijn? Iets anders?' vroeg Louis en ik knikte, hoewel ik geen wijn noch cola hoefde. Cola bij de spaghetti was gewoon een vreemde combinatie en aangezien ik ook nog naar huis moest rijden, leek het mij geen slim plan om aan de wijn te gaan.
    'Heb je misschien iets van een sapje, of anders water?' vroeg ik hem dus op mijn beurt. 'Wijn lijkt mij namelijk niet zo handig, ik moet nog terug rijden.' Ik bedacht dat ik mij nu wel heel erg liet bedienen. 'En moet ik helpen met inschenken? Wat wil jij?'


    Happy Birthday my Potter!

    Emma Sarah Tomlinson

    Niall glimlachte " tijdens een strandwandeling en uren op mijn gitaar spelen heb ik het gevonden" glimlachte hij en ik glimlachte ook zachtjes."Ik zou je graag eens horen spelen ."zeg ik met een glimlachje ,een gitaar vond ik echt een mooi instrument. Er komt een ober naar ons toegelopen en vroeg wat we wilden drinken. Niall blik schoof naar mij toe en ik keek even op de drankkaart. "Een glaasje witte wijn zou fijn zijn."zeg ik dan met een glimlachje. De ober nam Niall bestelling ook op en haf ons daarna de menu kaart ,die ik dan even bekeek. "Wat ga jij kiezen?"vroeg ik Niall dan nieuwsgierig.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aghhhhhh ik ga zoo hihihi

    Niall Horan

    'Ik zou je graag eens horen spelen" zegt ze en ik glimlach. " dan gebeurt dat vast nog wel eens Emma" glimlachik. Ze besteld een witte wijn en ik neem er ook eentje. Omdat het stiekem gewoon lekker was. We kregen de menu kaarten en ik bekijknalles door. " wat neem jij?" Ik dacht na waarna ik grijns. " je lust spaghetti?" Ze knikt ja. " een spaghetti bolognese voor twee personen akstublieft" bestel ik en glimlachend kijkik naar Emma. ' ik ben benieuwd met wie Avah nu aan het eten is" glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Delisha Malik
    "Wie weet..." begon Liam onschuldig. "Ahh, dat licht eraan."
    Ik trok een pruillipje, maar al snel verscheen een grijns op mijn gezicht. 'Hmm, ga je terug naar gisterenavond of hebben we het beide wel geleerd, al ben ik nog steeds niet helemaal bij. Nog wel bedankt voor het bijpraten.'
    Zijn blos word heviger door mijn woordeb en Liam keek verlegen weg. "Ehh, bedankt," zei hij zachtjes. Ik snapte hem wel en zijn reactie. Ik was natuurlijk het zusje van zijn beste vriend en hij de broer van mijn beste vriendin. Het was dan ook best een vreemde situatie over het algemeen, maar we zouden niet de enige zijn. Zeker niet als ik het hele verhaal net had gehoord.

    ( kort, maar mijn telefoon is leeg)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emma Sarah Tomlinson

    " dan gebeurt dat vast nog wel eens Emma" zei Niall glimlachend en ik glimlachte ook even. Niall had ook een witte wijn besteld en het duurde niet lang of we kregen onze glaasjes al. Bij mijn vraag grijnsde hij. " je lust spaghetti?" vroeg hij dan en ik knikte even. " een spaghetti bolognaise voor twee personen alstublieft" bestelde hij dan en de ober ging weer weg. ' ik ben benieuwd met wie Avah nu aan het eten is" zei Niall dan en ik glimlachte zwakjes. "Dat zul je vanavond vast van haar horen. Ik ben best nieuwsgierig wat Louis nu doet ,hij had vast een broerzus avond in gedachten ,want hij zag er best teleurgesteld uit ,toen ik zij dat ik naar een vriendin ging."ratelde ik. Ergens voelde ik me wel schuldig dat ik mijn broertje heb laten zitten ,maar voor deze ene keer wilde ik iets leuks doen zonder hem en dat deed ik nu met Niall


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis William Tomlinson
    'Heb je misschien iets van een sapje, of anders water?' vroeg ze mij. 'Wijn lijkt mij namelijk niet zo handig, ik moet nog terug rijden. En moet ik helpen met inschenken? Wat wil jij?'
    Ik schudde mijn hoofd. 'Nee nee, jij blijft gewoon lekker zitten,' zei ik beslist. Ik opende de koelkast en bekeek de inhoud.
    'Ik heb appelsap, ice tea, spa fruit? En water mag natuurlijk ook.'
    Ik pakte voor mezelf het pak ice tea en schonk het in een glas, wachtend op Avah's antwoord.


    "Family don’t end in blood”

    Cailin Avalee Horan

    Ik maakte aanstalten om op te staan, maar Louis schudde zijn hoofd. 'Nee nee, jij blijft gewoon lekker zitten.' De manier waarop hij het zei, zorgde ervoor dat ik niet protesteerde. Louis opende de koelkast en leek te kijken wat hij allemaal in huis had. 'Ik heb appelsap, ice tea, spa fruit? En water mag natuurlijk ook.' Ik dacht even na. Hmmm... wat zou ik eens nemen.
    'Spa fruit, alsjeblieft,' besloot ik uiteindelijk, aangezien ik daar wel trek in had en het niet helemaal misplaatst was bij een bord spaghetti. Mijn blik liet ik even over het eten gaan. Het rook echt heerlijk. Ik mocht blij zijn dat ik mijn broer niet was, want die had zich waarschijnlijk allang niet meer in kunnen houden en het bord met eten aangevallen. Ik grinnikte zachtjes bij de gedachte eraan.


    Happy Birthday my Potter!

    Niall ( omg t was zooooooo gaaf

    Dat zul je vanavond vast van haar horen. Ik ben best nieuwsgierig wat Louis nu doet ,hij had vast een broerzus avond in gedachten ,want hij zag er best teleurgesteld uit ,toen ik zij dat ik naar een vriendin ging." Ik glimlach even. " ja Lou vertelde wel eens over jullie avonden dat hij dat helemaal geweldig vind. Avah vind het dus gelemaal geweldig als ze mij gitaar speelt en hoort zingen. Ik weet nietvwaarom maar dat vind ze leuk." Ik wou een slok wijn nemen als ik wat bedenk. " hmm ik neem zo wel wat amders, andersmagik geen auto meer rijden" als snel is de spaghetti er en bestel ik een cola waarna ik hongerig naar het bord kijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma Sarah Tomlinson

    Niall glimlachte even. " ja Lou vertelde wel eens over jullie avonden dat hij dat helemaal geweldig vind. Avah vind het dus helemaal geweldig als ze mij gitaar speelt en hoort zingen. Ik weet nietvwaarom maar dat vind ze leuk." zei hij en wilde zijn glas wijn nemen ,maar leek zich te bedenken. " hmm ik neem zo wel wat anders, anders mag ik geen auto meer rijden." zei hij dan bedenkelijk en ik knikte even. Ja daar had ik ook niet echt aan gedacht.De ober kwam toe met onze borden en ik bedank hem even. Niall bestelde nog een cola en keek dan hongerig naar zijn bord ,wat me zacht deed grinniken. Ik nam een hapje van mijn spaghetti die echt overheerlijk was."Dit is zo lekker."glimlach ik en neem nog een hap. "Heb je nog verdere hobby's dan gitaar speken en zingen?"vroeg ik hem dan nieuwsgierig.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall

    Ik kijk glimlachend naar Emma. Als Emma een hap neemt pak ik mijn vork en hongerig val ik aan. Dit is zo lekker."glimlacht ze en intemmend knik ik. "Heb je nog verdere hobby's dan gitaar speken en zingen?"vraagt ze. ' ehhhhm is eren een hobby? Dat doe ik ook vraag en uhm piano spelen en fitness zodat ik wat gespierder raak" zeg ik zacht. En voor mijn buikje dun te houden maar dat zei ik er niet bij. Glimlachend pak ik haar vork en wikkel er wat sliertjes om en voorzichrig geef ik haar het eten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma Sarah Tomlinson

    Niall knikte instemmend en antwoorde dan op mijn vraag. ' ehhhhm is eten een hobby? Dat doe ik ook vraag en uhm piano spelen en fitness zodat ik wat gespierder raak" zei hij zacht en ik glimlachte even ,Niall nam mijn vork en wikkelde er wat spaghetti op ,om mijn vervolgens te voeren. Ik grinnikte zachtjes en stak de vork in mijn mond en nam die dan vervolgens weer aan."Dit lijkt net op Lady en de vagebond."grinnik ik ,als we één groot bord spaghetti hadden ,dan was het net echt. Ik vond het wel erg leuk ,want het was ook mijn favoriete Disney film. Ik neem een slokje van mijn wijn.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall

    Dit lijkt net op Lady en de vagebond" ik begin te gniffelen. " eigenlijk wil ik dat doen maar in een restaurant gaat dat niet dusja. Maar als we thuis zijn zal ink met mijn neus een balletje naar je rollen" zeg ik grijnzend.
    Al veelste snel was het bord leeg. Ik zucht zacht en kaat het maar gaan. " wilt mevrouw Tomlinson ook nog een dessert of wilt mevrouw naar het strand dat we straks nog wat halen. Vertel mij uw wensen en ik laat ze uitkomen" zeg ik doodsserieus en neem een slok cola en grijns naar Emma

    ( omg leuke klas en keuke SLB er ahah


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma Sarah Tomlinson

    " eigenlijk wil ik dat doen maar in een restaurant gaat dat niet dusja. Maar als we thuis zijn zal ink met mijn neus een balletje naar je rollen" zei hij grijnzend en ik giechelde even. Zou wel grappig zijn ,zijn neus vol tomatensaus. Ik at verder en zag dat Niall al klaar was. Aangezien ik niet zo'n grootte eetlust had als hem ,kreeg ik mijn bord niet op. "Wil jij mijn restje?"vroeg ik hem dan ,aangezien ik het gevoel had dat hij nog honger had. " wilt mevrouw Tomlinson ook nog een dessert of wilt mevrouw naar het strand dat we straks nog wat halen. Vertel mij uw wensen en ik laat ze uitkomen" zei hi dan dood serieus en ik grinnikte zachtjes. "We kunnen op het strand wel iets gaan halen."zeg ik met een glimlachje tegen hem.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall

    " "Wil jij mijn restje?"vraagt ze en blij knik . al snel was het op en ik dronk glas leeg. "We kunnen op het strand wel iets gaan halen."zegt ze glimlachend en instemmend knik ik. " dat ijkt me een erg leuk plan" ik vraag aan de ober of ik de rekening mag. Hij knikt en al snel heb ik alles netjes betaald. Ik help Emma van haar stoel en pak haar hand vast. We lopen naar buiten en ik leid haar het strand op. Ik stop even om ijn schoenen en sokken uit te kunnen doen en bind de veters vast aan elkaar.ik gooi de schoenen zi neer dat ze over mijn schouder heen bundelen en pak de schoenen van Emma vast en loop met haar naar het strand richting het water.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan