• Hey iedereen!
    Ik verveel me dus en ik heb zin om covers te maken :3 Ik doe het nog niet geweldig lang, maar ik zal een aantal voorbeelden plaatsen, van de eerst gemaakte tot de meest recente c:

    Voorwaarden: je moet enkel dit lijstje invullen!

    Titel:
    Afbeeldingen (ook de achtergrond!):
    Username: ja/nee
    Lettertype:

    Dat was het. De covers maak ik gewoon gratis en zo snel mogelijk!

    X-jes, Leonie

    Voorbeelden:








    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 12:44 ]

    kan je met gifs, een cover maken??


    -

    Nee, want die bewegen :s Misschien kan je gewoon stilstaande foto's kiezen? Anders probeer ik ze wel stil te laten staan, hoor c:

    Ik heb best een moeilijke. Het is voor mijn nieuwe story: Stupidness exposed, vandaar alle meme's. Ik hoef niet allemaal erin, alleen een paar (3/4). Ik heb alleen de meeste op een rijtje gezet. Omdat alles dan erg wit eruit zal zien, wil ik dus deze als achtergrond hebben.

    klik
    klik
    klik
    klik
    klik
    klik
    klik
    klik

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 20:07 ]


    -

    Ik weet niet of je mijn eerste versie goed vindt, maar ik kan 'em nog altijd aanpassen. Gewoon zeggen wat er veranderd moet worden: derp-gezichten duidelijker, ander lettertype, andere tekstkleur, etc.
    Je zegt het maar c:



    En sorry dat 'ie zo klein is :s Ik krijg hem niet echt groter x

    LeonieLorena schreef:
    Ik weet niet of je mijn eerste versie goed vindt, maar ik kan 'em nog altijd aanpassen. Gewoon zeggen wat er veranderd moet worden: derp-gezichten duidelijker, ander lettertype, andere tekstkleur, etc.
    Je zegt het maar c:



    En sorry dat 'ie zo klein is :s Ik krijg hem niet echt groter x


    Kan je de letters misschien vetgedrukt maken? En misshien het volgende erin steken?? klik


    -

    Zoiets?



    Hier is trouwens de link. Dan is de afbeelding groter c:

    LeonieLorena schreef:
    Zoiets?



    Hier is trouwens de link. Dan is de afbeelding groter c:


    Hartelijk Bedankt!! :"D (K)


    -

    Graag gedaan :3

    Titel: Geen.
    Afbeeldingen: Girl, Boy and Leopard.
    Als je meer of andere plaatjes nodig hebt, mail me, dan zoek ik ze wel:)
    Username: Nope.
    Sfeer: Geen idee, sorry:$
    Korte inhoud van je verhaal: Liever niet... Maar als je het echt nodig hebt... Mail me..?
    Lettertype (sierlijk, eng, grote blokletters, etc.) : Geen..
    Extra: Ja, is het mogelijk om de jongen en het meisje naast elkaar te doen, en dan het derde plaatje er geblurred overheen??

    Gaat 't zo lukken??
    Alvast bedankt!!

    xx


    I'm a dog chasing cars. I wouldn't know what to do with one if I caught it! You know, I just... do things." -The Joke

    Bedoel je ongeveer zoiets?



    Voor een grotere versie: klik!

    xx

    LeonieLorena schreef:
    Bedoel je ongeveer zoiets?



    Voor een grotere versie: klik!

    xx


    Echt geweldig!!(:
    Maar kunnen de twee plaatjes in elkaar overlopen?? Verder is 'ie echt PERFECT<3

    xx


    I'm a dog chasing cars. I wouldn't know what to do with one if I caught it! You know, I just... do things." -The Joke

    Topics is zal eens zien of Leonie aan het werkk krijg met mijn coveraanvragen


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Beter? Ik vind het zo niet echt mooier, maar dat is smaak. De jongen komt zo minder goed uit, vind ik toch c;



    Link: klik

    xx

    Olympus schreef:
    Topics is zal eens zien of Leonie aan het werkk krijg met mijn coveraanvragen


    Haha, oké dan c:

    p.s heey c;

    LeonieLorena schreef:
    Beter? Ik vind het zo niet echt mooier, maar dat is smaak. De jongen komt zo minder goed uit, vind ik toch c;



    Link: klik

    xx


    Ik bedoelde eigenlijk dat de scheiding tussen de twee plaatjes minder duidelijk zou zijn, is dat mogelijk?(:

    xx


    I'm a dog chasing cars. I wouldn't know what to do with one if I caught it! You know, I just... do things." -The Joke