• I call you up when I know he's at home.
    I jump out off my skin when he picks up the phone.
    Why can't i tell if he's looking at me.
    Should I give him a smile ?
    Should I get up and leave ?

    I know it's strange, I don't know what i'm thinking.
    Is it wrong if I see him this weekend?
    I really hope I can get him alone.
    I just don't want her to know.


    That party changed my whole damn life.

    Vijf onafscheidelijke beste vriendinnen hielden een slaapfeest. Hierbij kwam op een gegeven moment veel alcohol kijken, en ook de broers van de vriendinnen raakten erbij betrokken. Op een gegeven moment waren ze hartstikke dronken, en iemand riep: "Let's play Seven Minutes in Heaven!"

    En dat was de eerste fout.


    Het gaat er dus om dat vijf beste vriendinnen zich langzaamaan gaan realiseren dat ze verliefd zijn op de broer van een van haar beste vriendinnen. Maar dit is niet één persoon. Alle vijf zijn ze verliefd, elk op een andere broer. En hun grootste angst is dat een van de vriendinnen erachter komt. Of misschien is het nog wel erger als haar eigen broer tot de ontdekking komt.

    Rollen:
    De jongens:
    - Niall James Horan || IrishNialler.
    - Harry Edward Styles || Limits.
    - Zayn Javadd Malik || Appa.
    - Liam James Payne || Maberu.
    - Louis William Tomlinson || Mouek.

    De meiden:
    - Brookelle "Brooke" Fiona Payne || Skull. [Harry]
    - Emma Sarah Tomlinson || Raccoon. [Niall]
    - Chelsey Alli Styles || Faisean. [Zayn]
    - Cailin Avalee Horan || Rider. [Louis]
    - Delisha Leila Malik || WishingLarry. [Liam]

    Regels.
    - Geen Mary-Sue's/Gary Stu's aka perfecte personages.
    - Minimaal vijf regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Begin er gewoon niet aan als je weet dat je het niet red.
    - Let op je interpunctie.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Geen bromances. Het spijt me, maar hier heb je andere RPG's voor, en het zou deze helemaal door de war schoppen.
    - Topics worden alleen aangemaakt door Go, tenzij anders aangegeven.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Gewoon aangeven.


    IrishNialler || Yvonne.
    Limits || Amber.
    Appa || Brooke.
    Maberu || Noek.
    Skull || Melissa.
    Raccoon || Saar.
    Depay || Amy.
    Rider || Annemiek.
    WishingLarry || Little Snowflake.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 15:41 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.

    Grinnikend keek Brookelle me aan. Ze plaatste haar lippen algauw weer op de mijne, ik zoende vol passie terug. Ze sloeg haar benen om mijn midden en haar armen legde ze in mijn nek, terwijl ze met haar nagels over mijn shirt krastte. Ik kreunde even en liet mijn handen onder haar shirtje glijden. Ik kreeg kippenvel van haar aanrakingen. Ik verwijderde mijn lippen zachtjes van die van haar en verplaatste ze naar haar oor waar ik zachtjes op haar oorlel beet. Ik liet haar eventjes los zodat ik genoeg tijd had om mijn shirt uit te trekken en die weg te gooien. Ik plaatste mijn handen aan de zijkant vaan haar hoofd en draaide ons om, zodat ook zij haar shirt kon uittrekken.

    [Ik zit op mijn mobiel dus het is nogal moeilijk om te schijven.]

    Brookelle Fiona Payne.
    Ik voelde zijn handen onder mijn shirtje, en vervolgens voelde ik de kippenvel in zijn nek. Een klein glimlachje kwam op mijn gezicht te staan. Hij verplaatste zijn lippen naar mijn oorlel, waar hij zachtjes in beet. Ik zuchtte genietend. Hij trok zijn shirt uit en smeet die de kamer door, waarna hij ons omdraaide. Ik trok mijn shirt ook uit, maar besefte toen eigenlijk pas hoe verschrikkelijk fout dit was. Ik keek hem aan. "Het is zo fout, ik..." Ik klom van hem af en ging op de rand van het bed zitten. "Harry, ik weet niet of ik dit wel kan. Ik bedoel, je bent onweerstaanbaar," Ik bloosde toen ik dat zei. Het was lastig om te zeggen voor mij, omdat ik zo onzeker was met jongens. "Maar je bent Alli's broer, en Liam's beste vriend." Ik beet op mijn lip. "Ik ben dan wel iemand die veel durft, maar dat zijn dingen als parachutespringen. Maar met jongens... Ben ik nogal onzeker." Het leek me het beste om het er gewoon maar uit te gooien.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Niall Horan
    ."Ja dat is waar."grijnst Emma en ik schiet in de lach. Ze knikt na mijn voorstel en staat ook op waarna we onze vingers verstrengelen. Langzaam lopen we terug naar het huis van Brookelle en van Liam. "Hopelijk hebben Louis en Avah niet door dat we even weg waren. "mompel'd ze en ik gniffel. 'En anders zeggen we toch dat we wouden praten in rust omdat we wel wisten dat wij samen in de kast zaten maar we wouden weten van de ander wat we hadden gedaan en dat wisten we beide niet' zeg ik knipogend. Vlak voor we naar binnen gaan druk ik voorzichtig een zacht kusje op haar wang. 'Ik zie je vanavond Emama, je weet welke auto de mijnei s he?" Glimlachend loop ik naar binnen. 'Cailin Avalee Horan!! Ben je nu klaar om te gaan!" roep ik hard doorhet huis en kijk rond voor Avah


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma Sarah Tomlinson

    Niall gniffelde even. 'En anders zeggen we toch dat we wouden praten in rust omdat we wel wisten dat wij samen in de kast zaten maar we wouden weten van de ander wat we hadden gedaan en dat wisten we beide niet' zei hij knipogend en ik knikte even. Vlak voordat we het huis binnen gingen drukte hij voorzichtig een zacht kusje op mijn wang ,wat me deed blozen. 'Ik zie je vanavond Emma, je weet welke auto de mijne is he?" zei hij en ik knikte "Jep. Tot dan. "glimlachte ik,waarna we naar binnen gingen. Ik liet met tegenzin ,zijn hand los en liep naar de woonkamer. Ik hoorde Nial Avahlee roepen en ik plof neer in de zetel.
    Ik hoopte dat ik en Lou ook rap naar huis gingen ,want ik moest kijken ,wat ik ging aantrekken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cailin Avalee Horan

    'Ik zou het niet weten, maar misschien is het op dit moment niet zo erg. Een aantal zullen misschien gewoon naar huis gegaan zijn. En zo kunnen wij rustig onze spullen zoeken. Daarna zien we wel verder. En omdat ik zo lief ben, mag je op mijn rug.' Ik grinnikte zachtjes, terwijl Louis zich omdraaide. Ik griste snel onze shirts van de grond. Aangezien we die niet moesten vergeten. 'Uw hoogstpersoonlijke vervoermiddel staat voor u klaar, mevrouw.'
    Ik sprong op Louis zijn rug en begon na te denken over waar al mijn spullen konden zijn. Had ik mijn tas niet gewoon zoals altijd in de gang gedropt? Dat leek mij in ieder geval logisch. Dan waren daar in ieder geval de spullen die ik niet gebruikt had. Als ik mij maar kon herinneren waar ik in vredesnaam mijn bikini had aangetrokken en vervolgens mijn ondergoed had gelaten. Het zou mij nogal vreemd zijn, als ik hier zonder weg zou gaan. 'Hé Lou, kan jij je nog herinneren wanneer en waar ik mijn bikini heb aangetrokken? En had ik hem denk je al aan tijdens Seven Minutes in Heaven?' vroeg ik hem, waarna plots de stem van Niall door het huis klonk.
    'Cailin Avalee Horan!! Ben je nu klaar om te gaan!' Geschrokken keek ik om mij heen, maar het leek van de woonkamer te komen.
    'Ja! Ik ben in het zwembad gedonderd en heb wat problemen met het vinden van mijn spullen, maar de broer van Emma heeft aangeboden dat ik desnoods wel een shirt van hem mag lenen. Hij is overigens uit zijn coma, dus weet niet waar Emma is!' riep ik hard terug en klom snel van Louis zijn rug.


    Happy Birthday my Potter!

    Niall Horan.

    "Jep. Tot dan. "glimlacht ze en helaas laten we elkaar los. Ja! Ik ben in het zwembad gedonderd en heb wat problemen met het vinden van mijn spullen, maar de broer van Emma heeft aangeboden dat ik desnoods wel een shirt van hem mag lenen. Hij is overigens uit zijn coma, dus weet niet waar Emma is!' Ik begin keihard te schaterlachen. Dat was dus echt zo typisch Avah. Ik geef toe ik was ook niet de handigste maar zij was toch altijd net iets erger. 'Ik heb anders hier ook nog kleding liggen zusje' roep ik terug en ik begin te zoeken richting haar stem geluid. Ik zie dat Avah bij Louis was 'Zo zo Lou, uit je coma gekomen.' ik gniffel even. 'Volgens mij wou je zusje ook naar huis toe gaan' zeg ik zacht en voel tintelingen als ik aan haar denk. 'Avaaaaaaaaaah schiet je oooop??" zeg ik op een typisch zeur toontje. 'ik heb honger en zin in Oreo's die Liam niet heeft' mopper ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis William Tomlinson.
    Avah sprong op mijn rug. Het bleef een tijdje stil. 'Hé Lou, kan jij je nog herinneren wanneer en waar ik mijn bikini heb aangetrokken? En had ik hem denk je al aan tijdens Seven Minutes in Heaven?' vroeg ze mij toen. Ik wilde net antwoorden, toen Niall's stem door het huis schalde.
    'Cailin Avalee Horan!! Ben je nu klaar om te gaan?!'
    Avah keek geschrokken om zich heen. 'Ja! Ik ben in het zwembad gedonderd en heb wat problemen met het vinden van mijn spullen, maar de broer van Emma heeft aangeboden dat ik desnoods wel een shirt van hem mag lenen. Hij is overigens uit zijn coma, dus weet niet waar Emma is!' riep ze terug en klom snel van mijn rug af.
    'Shit, we moeten snel onze spullen vinden voor Niall ons vindt en ziet dat mijn shirt ook nat is, want dan vermoed hij vast wel iets.'
    Ik begon te rennen en wekte Avah achter mij aan te komen. Ik had geen idee waar Niall zich bevond, dus hoopte maar dat ik hem niet tegenkwam.
    'Ik heb anders hier ook nog kleding liggen zusje!' hoor ik een bekende stem. Shit. Hoe ging ik mezelf hier nu uitpraten? Ik zou sowieso de vraag krijgen waarom mijn broek nat was en waarom ik geen shirt droeg. 'Zo zo Lou, uit je coma gekomen.' Hij gniffelt.. 'Volgens mij wou je zusje ook naar huis toe gaan' zegt hij zacht. 'Avaaaaaaaaaah schiet je oooop??" zegt hij op een typisch zeur toontje. 'ik heb honger en zin in Oreo's die Liam niet heeft'.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 14:48 ]


    "Family don’t end in blood”

    Cailin Avalee Horan

    'Shit, we moeten snel onze spullen vinden voor Niall ons vindt en ziet dat mijn shirt ook nat is, want dan vermoed hij vast wel iets,' zei Louis, waarop ik knikte. Daar had ik even niet aangedacht. Nou ja, ik wist vast wel een smoesje te verzinnen. Hoewel dat niet mijn allersterkste punt was, maar oké. Louis begon te rennen en wenkte dat ik ook moest komen. Ik wilde hem waarschuwen dat Niall waarschijnlijk vanuit die richting zou komen, als hij besloot ons te zoeken en liep met vlotte passen achter hem aan, maar was al te laat.
    'Ik heb anders hier ook nog kleding liggen zusje!' Hoorde ik mijn broer van vlakbij komen en zag hem staan, zodra ik Louis had ingehaald. Snel verstopte ik Louis zijn shirt achter mijn rug. Dit was helemaal niet handig. 'Zo zo Lou, uit je coma gekomen. Volgens mij wou je zusje ook naar huis toe gaan. Avaaaaaaaaaah schiet je oooop? Ik heb honger en zin in Oreo's die Liam niet heeft'. Ik haalde even diep adem.
    'Misschien was ik sneller geweest, als jij mij uit het zwembad had gehaald. Mr. Superman hier is namelijk minder superman-achtig, dan hij zelf denkt,' zei ik en ik rolde met mijn ogen, waarna ik het natte shirt van Louis in Louis zijn armen stopte. 'Maar hij probeerde mij in ieder geval wel te helpen, toen mijn gil hem wekte. Waar was jij überhaupt?' Ik was lichtelijk verbaasd, dat ik opeens een smoesje klaar had.


    Happy Birthday my Potter!

    Niall Horan.

    'Misschien was ik sneller geweest, als jij mij uit het zwembad had gehaald. Mr. Superman hier is namelijk minder superman-achtig, dan hij zelf denkt,' Ik gniffel, dus daarom was Louis zijn broek nat neem ik aan. 'heeeeel charmant jullie' gniffel ik. 'Maar hij probeerde mij in ieder geval wel te helpen, toen mijn gil hem wekte. Waar was jij überhaupt?' Ik kijk haar even droogjes aan. 'Nou eigenlijk, wou ik naar huis omdat ik Oreo koekjes wou hebben maar dat zou nogal lullig zijn tegen over jou en je kent me dusss is je broer snel naar de supermarkt gegaan om een pakje Oreo's te kopen en vervolgens was ik moe van het rennen dus ging ik in het parkje lui zitten eten' zeg ik vlotjes en het viel mee hoe goed ik kon liegen. Aan dit zou ze nooit twijfelen want het kwam best vaak voor dat ze me kwijt was en ik eten ging halen of zo. 'Maar je bent klaar om te gaan? Althans als je kleding hebt' gniffelend knuffel ik Avah. 'oww dat was niet slim'zeg ik droogjes al sik zelf ook een beetje nat geworden ben. 'Naja kom Avah dan pak ik wat kleding' en ik was weer eens in een hypere bui beland


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma Sarah Tomlinson

    Hier verveeld zitten wachten ging ook niet helpen ,aangezien iedereen vast boven zat.Ik haalde een hand door mijn haar en zuchtte even. Ik stond op en liep naar boven ,waarna Niall ,Avah en ook mijn broer stonden. "Loueh! Je bent wakker!"zeg ik grinnikend. Ik hoorde Niall uitleggen ,dat hij een pak oreos was gaan halen van de supermarkt. Ik keek even naar Louis. "Waarom ben je nat?"vroeg ik hem fronsend.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis William Tomlinson
    'Misschien was ik sneller geweest, als jij mij uit het zwembad had gehaald. Mr. Superman hier is namelijk minder superman-achtig, dan hij zelf denkt,' zei Avah en rolde met haar ogen, waarna ze mijn natte shirt in mijn armen stopte. 'Maar hij probeerde mij in ieder geval wel te helpen, toen mijn gil hem wekte.'
    Ik keek haar even beledigd aan. 'Ik ben toevallig heel superman-achtig.'
    'Waar was jij überhaupt?' vroeg ze aan Niall, die daarna een verhaal begon te vertellen over zijn Oreo verslaving.
    'Vreetzak dat je bent,' grinnikte ik.
    'Maar je bent klaar om te gaan? Althans, als je kleding hebt,' gniffelde Niall en gaf Avah een knuffel. 'Ow, dat was niet slim,' zegt hij droog, omdat hij nu zelf ook nat is. 'Naja, kom Avah, dan pak ik wat kleding.'
    'Hé, wacht eens, ik wil ook nog een knuffel!' riep ik en stormde op Niall af, waarna ik mijn armen om hem heen sloeg. Nu was hij nog natter, wat precies de bedoeling was.
    Toen ik hem losgelaten had, hoorde ik Emma's stem achter mij. 'Loueh! Je bent wakker!' grinnikte ze. 'Waarom ben je nat?' vroeg ze toen fronsend.
    'Avah viel in het zwembad, en toen heb ik haar gered, omdat ik heel erg superman-achtig ben,' bij dat laatste keek ik Avah streng aan. 'Emmie, jij wil vast ook wel een knuffel?' vroeg ik grijnzend en sloeg mijn armen ook om haar heen. Nu waren we alle vier nat.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 15:20 ]


    "Family don’t end in blood”

    Niall HOran.

    "Loueh! Je bent wakker!" "Waarom ben je nat?"Ik zie Emma en vioel me warm worden. 'Ik ben toevallig heel superman-achtig' antwoord Louis en ik kijk hem spottend aan. 'Ja jij wel' antwoord ik er weer op. 'Vreetzak dat je bent' grinnikt hij na mijn Oreo verhaal en ik schiet in de lach. Als ik Avah mee wilt trekken kijkt Louis me pruilend aan. 'Hé wacht eens, ik wil ook nog een knuffel' riep hij en stormt op me af. Voor ik het weet ben ik nat. Dat klonk verkeerd. 'LOUEEEEEH' schreeuw ik hard en zie hem Emma ook knuffelen. Grijnzend spring ik op hem af en begin hem te kietelen omdat hij daar niet tegen kan. 'Zeg sorry allerliefste knappe Niall'; dwing ik hem 'Zeg het' roep ik en ga rustig door met kietelen. Het natte shirt plakte echt overal en snel trek ik hem uit en gooi hem opzij waarna ik verder ga met kietelen

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 15:24 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cailin Avalee Horan

    Louis keek mij beledigd aan. 'Ik ben toevallig heel superman-achtig'. Ik trok mijn wenkbrauwen op, maar ging er verder niet op in, om er zeker van te zijn, dat ik niks verkeerds zou zeggen. 'Heel charmant jullie,' was de opmerking van Niall, waarna hij uitlegde wat hij in de tussentijd allemaal gedaan had. Mijn broer was echt verslaafd aan eten. Duizenden keren erger dan ik en ik at ook al heel wat voor een meisje. De opmerking van Louis was dan ook zeer gevat en ik grinnikte zachtjes met hem mee.
    'Maar je bent klaar om te gaan? Althans, als je kleding hebt.' Ik knikte en knuffelde mijn broer vrolijk terug, wetend dat hij nu ook nat zou worden. Soms was hij echt briljant. 'Ow, dat was niet slim,' zei hij zelf daarna dan ook gelijk. 'Naja, kom Avah, dan pak ik wat kleding.' Ik knikte dankbaar en maakte aanstalten om met Niall mee te lopen.
    'Hé, wacht eens, ik wil ook nog een knuffel!' riep Louis echter en knuffelde mijn broer helemaal plat. Waarschijnlijk om hem nog natter te maken, dan hij dankzij zijn knuffel met mij was geworden. Ondertussen verscheen Emma ook in beeld en zag dat haar broer wakker was. Ik voelde mij opeens intens schuldig tegenover haar. Ik wende mijn blik af en staarde naar mijn nagels. Ze vroeg waarom Louis nat was en mijn blik ging naar haar grote broer, die ik gekust had, die nu tegen zijn zusje zou gaan liegen dankzij mij.... Volgens mij had ik mij echt nog nooit zo schuldig gevoeld.
    'Avah viel in het zwembad, en toen heb ik haar gered, omdat ik heel erg superman-achtig ben,' zei Lou, waarna hij mij even streng aankeek. Ik probeerde een onschuldig gezicht op te zetten, wat niet helemaal geweldig lukte, maar goed genoeg om niet op te vallen voor Emma en Niall. 'Emmie, jij wil vast ook wel een knuffel?' vroeg hij vervolgens grijnzend aan Emma. Ik zuchtte.
    'Jij wilt echt dat de hele wereld kouvat, niet?' vroeg ik hem, terwijl Niall hem begon te kietelen. Ik besloot maar gewoon even serieus te blijven, hoewel ik het prachtig vond, dat mijn broer Louis de kieteldood gaf. 'Hee, Niall, ik wil jullie tortelduifjes niet onderbreken, maar was het nou nog de bedoeling dat er meer mensen mee kwamen naar ons huis, of zijn de plannen gewijzigd?'


    Happy Birthday my Potter!

    Emma Sarah Tomlinson

    'Avah viel in het zwembad, en toen heb ik haar gered, omdat ik heel erg superman-achtig ben,'zei hij en bij dat laatste keek hij Avah streng aan.'Emmie, jij wil vast ook wel een knuffel?' zei hij grijnzend,voordat ik ook nog maar kon tegen pruttelen kreek ik een natte louis knuffel. Great ,ik had dan ook nog eens een wit t-shirt aan. Ik trek een pruillipje en kijk even naar mijn doorweekte shirt. "Je weet toch dat er iets bestaat zoals een haardroger."mompel ik Voordat Louis nog maar iets kon zeggen ,kreeg hij een kietel aanval van Niall. Het duurde ook niet lang of Niall had al zijn shirt uit gegooid. Ik bijt even op mijn lip en keek even naar Niall ,maar algauw wend ik mijn blik af en ging ik naar de badkamer om mijn shirt te Föhnen .


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall HOran

    'Hee, Niall, ik wil jullie tortelduifjes niet onderbreken, maar was het nou nog de bedoeling dat er meer mensen mee kwamen naar ons huis, of zijn de plannen gewijzigd?' Ik gniffel en denk kort na. 'Ik denk dat iedereen lekker thuis wilt chillen we verschuiven het naar morgen' Dan kan ik tenmiste weg. Voeg ik in mijn hoofd toe. Ik stop met kietelen en zie dat echt zo'n beetje alles nat is. Lachend pak ik mijn shirt en knijp hem uit boven Avah. 'Kom sister we gaan kleding pakken, ik heb hier nog kleding je kunt wel een sweater en trainingsbroek aan.' stel ik voor. Ik wou haar stiekem best in een rode polo van mij zien lopen. Heel stiekem maar. Ik dacht aan vanavond en word rood, zouden we vanavond zoenen?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan