• I call you up when I know he's at home.
    I jump out off my skin when he picks up the phone.
    Why can't i tell if he's looking at me.
    Should I give him a smile ?
    Should I get up and leave ?

    I know it's strange, I don't know what i'm thinking.
    Is it wrong if I see him this weekend?
    I really hope I can get him alone.
    I just don't want her to know.


    That party changed my whole damn life.

    Vijf onafscheidelijke beste vriendinnen hielden een slaapfeest. Hierbij kwam op een gegeven moment veel alcohol kijken, en ook de broers van de vriendinnen raakten erbij betrokken. Op een gegeven moment waren ze hartstikke dronken, en iemand riep: "Let's play Seven Minutes in Heaven!"

    En dat was de eerste fout.


    Het gaat er dus om dat vijf beste vriendinnen zich langzaamaan gaan realiseren dat ze verliefd zijn op de broer van een van haar beste vriendinnen. Maar dit is niet één persoon. Alle vijf zijn ze verliefd, elk op een andere broer. En hun grootste angst is dat een van de vriendinnen erachter komt. Of misschien is het nog wel erger als haar eigen broer tot de ontdekking komt.

    Rollen:
    De jongens:
    - Niall James Horan || IrishNialler.
    - Harry Edward Styles || Limits.
    - Zayn Javadd Malik || Appa.
    - Liam James Payne || Maberu.
    - Louis William Tomlinson || Mouek.

    De meiden:
    - Brookelle "Brooke" Fiona Payne || Skull. [Harry]
    - Emma Sarah Tomlinson || Raccoon. [Niall]
    - Chelsey Alli Styles || Faisean. [Zayn]
    - Cailin Avalee Horan || Rider. [Louis]
    - Delisha Leila Malik || WishingLarry. [Liam]

    Regels.
    - Geen Mary-Sue's/Gary Stu's aka perfecte personages.
    - Minimaal vijf regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Begin er gewoon niet aan als je weet dat je het niet red.
    - Let op je interpunctie.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Geen bromances. Het spijt me, maar hier heb je andere RPG's voor, en het zou deze helemaal door de war schoppen.
    - Topics worden alleen aangemaakt door Go, tenzij anders aangegeven.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Gewoon aangeven.


    IrishNialler || Yvonne.
    Limits || Amber.
    Appa || Brooke.
    Maberu || Noek.
    Skull || Melissa.
    Raccoon || Saar.
    Depay || Amy.
    Rider || Annemiek.
    WishingLarry || Little Snowflake.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 15:41 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Cailin Avalee Horan

    'Nee hoor, meneer Tomlinson kan prima zelf verder eten en drinken,' zei hij opvallend beleefd. Ik grinnikte zachtjes en ging verder met eten. Mijn ogen schoten af en toe naar Louis, maar ik hield ze toch vooral op mijn eigen bord gericht. Eigenlijk was het best vreemd, dat ik hier zat te eten in het huis van Emma zonder Emma zelf. Snel slikte ik de laatste hap door, voor het vreemde lichtelijk nare gevoel dat mij overspoelde mijn eetlust bedierf. Ik voelde mij schuldig en ik wist dat ik hier nog veel meer last van zou krijgen de komende tijd, tenzij ik Louis nooit meer zou zien en nooit meer met hem af zou spreken.
    Ik merkte dat Louis ook klaar was en op mij leek te wachten. Snel toverde ik een glimlach op mijn gezicht. 'Nogmaals, het was erg lekker,' zei ik, waarna ik opstond en de borden met het bestek begon op te stapelen. Ik was hier al vaak genoeg geweest en het was een gewoonte om te helpen met opruimen. Ik wist toch waar de vaatwasser stond, dus waarom ook niet.


    Happy Birthday my Potter!

    [Ff een vraagje... Moet ik me buitengesloten voelen omdat ik hier als enige niet tussensta? ;x

    IrishNialler || Yvonne.
    Limits || Amber.
    Appa || Brooke.
    Maberu || Noek.
    Skull || Melissa.
    Raccoon || Saar.
    Depay || Amy.
    Rider || Annemiek.
    WishingLarry || Little Snowflake.


    Hehe, sorry. Just saying]


    "Family don’t end in blood”

    Louis William Tomlinson
    'Nogmaals, het was erg lekker,' zei Avah, waarna ze opstond en de borden met bestek begon op te stapelen. Ik stond ook op en begon de keuken een beetje op te ruimen, tot ik buiten stemmen hoorden. Stemmen die verdomd veel leken op die van Emma en.... Niall?
    Maakt niet uit, dat zien we later wel. Het belangrijkste is nu dat Avah en ik hier zo snel mogelijk weg moeten.
    Ik pak Avah's hand vast en trek haar mee. 'Kom! Volgens mij hoorde ik Emma, en als ik het goed heb Niall ook!'
    Ik sleep haar mee naar boven en kijk om me heen. Mijn oog valt op iets waar we wel door naar buiten kunnen gaan. Het raam. Ik weet dat er bij dat raam ook een regenpijp zit, dus als we voorzichtig doen, ik wil liever niet te pletter vallen, kunnen we daar wel naar beneden klimmen.
    'Kom, door het raam!'


    "Family don’t end in blood”

    Cailin Avalee Horan

    We waren aan het opruimen, toen Louis reageerde op stemmen van buiten. Hij pakte mijn hand en trok mij mee. 'Kom! Volgens mij hoorde ik Emma, en als ik het goed heb Niall ook!' Verbaasd spitste ik mijn oren. Wat vreemd... Niall was bij die Thom... Ik schudde mijn hoofd en trok mij los, om snel de kaarsjes die overal brandden uit te blazen en de roos van tafel te vissen. Louis sleepte mij weer verder, mee naar boven en keek om zich heen. Zijn blik bleef hangen op het raam. Oh fijn, nu moesten we via een regenpijp naar beneden klimmen. Ik aarzelde echter geen seconde en trok het raam open, om vervolgens mijn hoofd naar buiten te steken en de regenpijp te zien.
    'Zie je beneden wel weer,' zei ik, waarna ik de roos in mijn mond nam en in het raam kozijn ging zitten, om naar de regenpijp toe te klimmen en via het ding voorzichtig naar beneden te klimmen. Dit was echt idioot. Maar als Niall bij Emma was, hadden ze waarschijnlijk iets doorgehad en komen ze nu checken. Oftewel, ik moest hier sowieso snel wegkomen. Ik plofte op de grond en klopte mijn kleren af, om de roos weer uit mijn mond te halen. Gelukkig hadden we de tafel al afgeruimd, voor we de stemmen hadden gehoord.


    Happy Birthday my Potter!

    Mouek schreef:
    [Ff een vraagje... Moet ik me buitengesloten voelen omdat ik hier als enige niet tussensta? ;x

    (...)

    Hehe, sorry. Just saying]


    (Gemene stoute Melissa (N) )


    Happy Birthday my Potter!

    Louis William Tomlinson.
    'Zie je beneden wel weer,' zei Avah. Ze nam de roos in haar mond en ging in het raamkozijn zitten, om daarna naar de regepijp te klimmen en zo verder naar beneden. Zodra ik zag dat Avah de grond bereikt had, klom ook ik uit het ram en via de pijp naar beneden. Bijna onderaan maakte ik een sprong en stond ik met beide benen weer op de grond. Oh mijn god, dit was echt idioot. Ik voelde me net een ninja zo.
    'Alles oke?' vroeg ik voor de zekerheid aan Avah. Daarna pakte ik haar hand weer beet. 'Kom, rennen.'
    Waarschijnlijk waren Niall en Emma hier niet zomaar met zijn tweeen. Waarschijnlijk vermoedden ze iets. En daarom konden we maar beter zo snel mogelijk weg zijn.


    "Family don’t end in blood”

    Cailin Avalee Horan

    Ik keek even toe hoe Louis naar beneden klom en het laatste stukje sprong. 'Alles oké?' vroeg hij, toen hij beneden was. Ik knikte, waarna hij mijn hand weer beet pakte. 'Kom, rennen.' Ik had geen idee waar we heen gingen, maar zolang het maar ver weg van Emma en waarschijnlijk Niall was, vond ik het best. Ik voelde mij ontzettend schuldig, maar straks kwamen ze erachter en dan waren we de sigaar. Daarbij had het eigenlijk nog wel wat grappigs. Alsof we met een geheime missie bezig waren en niet gesnapt mochten worden. Geheim agenten van de MI6.
    Toen we naar mijn mening lang genoeg hadden gerend, begon ik langzamer te lopen en stopte uiteindelijk, om daar zachtjes te grinniken. 'Dit is echt te idioot voor woorden,' zei ik, waarop ik stopte met lachen en Louis aankeek en zuchtte. 'Ik voel mij echt schuldig.' Het was eruit voor ik er erg in had.


    Happy Birthday my Potter!

    Niall

    Ik kijk glimlachend naar de trap en hoor wat stemmen die verdacht veel op Lou en Avah leken. 'kom we gaan naar binnen' zeg ik glimlachend. Ik hoopye maar dat hun weggingen
    Dan konden wij lekker doen wat we zelf wilden
    Erg kodt ben op shool namelijk sorry

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 11:25 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis William Tomlinson
    Na een tijdje stopte Avah met rennen en grinnikte. 'Dit is echt te idioot voor woorden.'
    Ik moest ook zacht lachen en knikte.
    Avah keek me aan en stopte met lachen. 'Ik voel mij echt schuldig. Ik knikte alweer. 'Ik ook. Maar ik had deze avond niet willen missen.'
    Ik zuchtte even. 'Dus... Wat doen we nu?'


    "Family don’t end in blood”

    Cailin Avalee Horan

    Louis knikte voor de tweede keer. 'Ik ook. Maar ik had deze avond niet willen missen.' Er verscheen een waterig glimlachje op mijn gezicht. Ik had het ook niet willen missen, sterker nog, ik was liever bij hem dan niet bij hem. Ook al voelde ik mij schuldig. Dit was echt onhandig. Waarom wilde het universum ons zo pesten? We hadden het toch nooit iets misdaan?
    De zucht van Louis haalde mij uit mijn sombere gedachten. 'Dus... Wat doen we nu?' vroeg hij, waarop ik mijn schouders ophaalde en om mij heen keek. Ik wist niet eens waar we heen waren gerend, laat staan wat we nu moesten doen.
    'Ik heb geen idee, ik weet niet eens waar we zijn,' zei ik zachtjes. Hopelijk wist hij wel de weg, anders waren we straks nog verdwaald ook. Dat zou echt heel erg falen.


    Happy Birthday my Potter!

    IrishNialler schreef:

    Niall Horan

    "Ja is goed ,als je wil kun je nog even bij me binnen komen. Louis zit vast al in zijn bed." stelt Emma voor en vrolijk knik ik. 'Lijkt me leuk, het is dat ik niet weet of Avah weg is of niet dus ja.' Ijsje etend lopen we naar de auto en al snel rijd ik naar het huis van Louis. Ik zet de auto neer en kijk blij naar Emma. 'ik zal je fiets even pakken' Ik pak haar fiets eruit en zet hem neer en geef hem vervolgens aan Emma. ik kijk even rond en zie dat het langzaam aan begint te schemeren. 'Pff het begint gewoon koud te worden' zeg ik mopperend en gniffel even. Ik haal een hand door mijn haar en verstrengel mijn hand met Emma


    Emma Sarah Tomlinson

    Niall knikte vrolijk 'Lijkt me leuk, het is dat ik niet weet of Avah weg is of niet dus ja.' zei hij. Al etend lopen we naar zijn auto en rijd hij naar mijn huis ,wat even duurt. Niall parkeerde de auto en keek me blij aan. Ik stapte de auto uit en Niall melde dat hij mijn fiets ging uithalen ,waardoor ik knik. Na even kreeg hij mijn fiets eruit en haf hij deze aan mij.'Pff het begint gewoon koud te worden' mopperde hij en ik grinnikte zacht. "Ik zal eerst even deze wegzetten."zeg ik gebarend naar mijn fiets. Na even had ik mijn fiets weggezet en kwam ik terug naar Niall. Ik nam de sleutel uit mijn jaszak en stak die in het slot. Even dacht ik bekende stemmen te horen ,maar dat zal vast niets zijn.'kom we gaan naar binnen' zei hij en ik knikte ,waarna ik naar binnen ging en Niall ook binnen liet. "Heb je anders zin om iets te drinken?"vroeg ik hem dan met een glimlachje.

    (sorry voor mijn late post ^^' ,had gisteren avond niet zo'n zin om nog te rpg'en )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall

    Ik glimlach door Emma.o ' heb je anders zin om iets te drinken" ik knik ' dat isbgoed en ljkt me leuk' stem ik in. ' zeg dacht jik nou ook dat het joj broer en Avah waren maar ik wist niet dat hun dan zo goed bevriend waren' zeg ikje vriend wie is dat bezorgd en pak mijn mobiel. Ik sms naar Avah. : heey zussie met wie heb je nu afgesproken??: en ik verzend hem. Ik maakte me zorgen om avah maar als ik wat ervan zei dan wisten ze zeker datbik get was want ik am aan dat ze me hoorde

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 15:21 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Brookelle Payne.
    "Daar merkte ik gisteravond anders niet veel van." Zijn wangen werden ook rood, en ik wilde net reageren toen de deur openvloog. Mijn ogen verwijdden zich. Daar stond Alli. Ze zei dat ze wachtte, en vervolgens vroeg ze of een van ons nog ging praten. Ze gooide me mijn shirt doe, die ik langzaam over mijn hoofd heen trok. Twijfelachtig keek ik van Alli naar Harry. Ik had haar nog nooit zo kwaad gezien. Harry zei iets over dat we gister samen in de kast zaten, terwijl hij op zijn duim zat te bijten. Alli werd steeds dwingender. "Geef antwoord." Hij deed nog steeds niks. "Zeg nu." Ik stond op en keek haar aan. "Volgens mij had je zelf ook wel door wat er gebeurde, Alls. Je zag het met eigen ogen. Wat valt er dan nog te antwoorden?" Ik had het net uitgesproken toen ik me besefte dat ik het voor de broer van mijn beste vriendin op nam, en niet voor die vriendin zelf.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Faisean schreef:
    Chelsey Alli Styles

    Ik kijk ze één voor één aan. ''Gaat één van jullie nog praten'' Geiriteerd kijk ik ze aan en gooide Brooke haar shirt toe en Harry zijn broek en shirt. Ik wist bijna zeker dat Harry niet van Brooke hield en het alleen maar om de sex ging die ze bijna zouden hebben als ik niet naar binnen kwam.
    ''Je gaf geen antwoord op mijn vraag Harry'' sis ik. ''Wat deden jullie hier'' Woedend kijk ik hem aan. Mijn vriendin als sex paaltje gebruiken was al erg maar liegen was nog erger. ''Geef antwoord'' Met gespleten ogen kijk ik Harry aan. Hij was zenuwachtig anders zou hij niet aan het knabbelen zijn op zijn duim. Geiriteerd sla ik zijn hand uit zijn mond en kijk hem woedend maar toch ook nieuwsgierig aan. ''Zeg het nu'' doordringend kijk ik beide aan.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    -Don't die D: -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.