• I call you up when I know he's at home.
    I jump out off my skin when he picks up the phone.
    Why can't i tell if he's looking at me.
    Should I give him a smile ?
    Should I get up and leave ?

    I know it's strange, I don't know what i'm thinking.
    Is it wrong if I see him this weekend?
    I really hope I can get him alone.
    I just don't want her to know.


    That party changed my whole damn life.

    Vijf onafscheidelijke beste vriendinnen hielden een slaapfeest. Hierbij kwam op een gegeven moment veel alcohol kijken, en ook de broers van de vriendinnen raakten erbij betrokken. Op een gegeven moment waren ze hartstikke dronken, en iemand riep: "Let's play Seven Minutes in Heaven!"

    En dat was de eerste fout.


    Het gaat er dus om dat vijf beste vriendinnen zich langzaamaan gaan realiseren dat ze verliefd zijn op de broer van een van haar beste vriendinnen. Maar dit is niet één persoon. Alle vijf zijn ze verliefd, elk op een andere broer. En hun grootste angst is dat een van de vriendinnen erachter komt. Of misschien is het nog wel erger als haar eigen broer tot de ontdekking komt.

    Rollen:
    De jongens:
    - Niall James Horan || IrishNialler.
    - Harry Edward Styles || Limits.
    - Zayn Javadd Malik || Appa.
    - Liam James Payne || Maberu.
    - Louis William Tomlinson || Mouek.

    De meiden:
    - Brookelle "Brooke" Fiona Payne || Skull. [Harry]
    - Emma Sarah Tomlinson || Raccoon. [Niall]
    - Chelsey Alli Styles || Faisean. [Zayn]
    - Cailin Avalee Horan || Rider. [Louis]
    - Delisha Leila Malik || WishingLarry. [Liam]

    Regels.
    - Geen Mary-Sue's/Gary Stu's aka perfecte personages.
    - Minimaal vijf regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Begin er gewoon niet aan als je weet dat je het niet red.
    - Let op je interpunctie.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Geen bromances. Het spijt me, maar hier heb je andere RPG's voor, en het zou deze helemaal door de war schoppen.
    - Topics worden alleen aangemaakt door Go, tenzij anders aangegeven.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Gewoon aangeven.


    IrishNialler || Yvonne.
    Limits || Amber.
    Appa || Brooke.
    Maberu || Noek.
    Skull || Melissa.
    Raccoon || Saar.
    Depay || Amy.
    Rider || Annemiek.
    WishingLarry || Little Snowflake.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 15:41 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    - Ik wacht op Amber -

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 15:36 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Louis William Tomlinson
    Avah haalde haar schouders op en keek om zich heen.
    'Ik heb geen idee, ik weet niet eens waar we zijn,' zei ze zachtjes. Ik keek ook even om me heen. Het kwam me hier vaag bekend voor.
    'We kunnen naar het strand gaan? Volgens mij is dat niet ver vanaf hier.'
    Ik draaide me om en zakte iets door mijn knieën. 'Uw vervoersmiddel staat voor u klaar, mevrouw Horan. Spring er maar op, dat had je nog een keer te goed. Vorige keer was de rit namelijk snel afgelopen.'

    [Sorry dat t zolang duurde.]


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles.

    Door Alli’s toon werd ik geïrriteerd. Ik ben haar broer, en ja, deze situatie is fucked up. Maar zij heeft gister ook met een van mijn beste vrienden innde kast gezeten. "Volgens mij had je zelf ook wel door wat er gebeurde, Alls. Je zag het met eigen ogen. Wat valt er dan nog te antwoorden?" Ik kijk verrast op naar Brookelle. Plotseling word ik kwaad op haar, zij heeft me uitgelokt. "Ga," zeg ik fel, terwijl ik mijn shrt aantrek. Ik kijk ze beide kwaad aan. "Ga nu," zeg ik daarna. Boos loop ik langs ze heen, naar beneden. Ik vul een glas met water en pak een paracetamol. Ik slik het pilletje door en loop dan snel naar de badkamer. Ik wil douchen, nu. Gelukkig ligt hier nog een joggingsbroek en een wit shirt.

    Brookelle Payne.
    Ik zag de trekken in zijn gezicht, die van verrast naar kwaad gingen. Ik stond al op voordat hij het zei. "Ga." zijn stem klonk fel, hatelijk. Hij keek ons kwaad aan. "Ga nu." Hij liep de trap af. Ik zuchtte. Als hij beneden was, waar moest ik dan heen? Ik liep ook de trap af. Wat een dankbaarheid voor dat ik het voor hem opnam. Oke, ik had hem verleid om me te kussen, maar wie trok als eerste zijn shirt over zijn hoofd? Wiens handen waren het eerst onder het shirt van de ander? Precies ja. Harry. Hij liep boos langs me heen naar de badkamer. Zuchtend smeet ik de voordeur dicht, maar zin om weg te gaan had ik niet. Wel moest ik zien dat Alli me hier niet zag. Ik ging op de stoep zitten voor hun appartement, en pakte mijn mobiel. Ik besloot Avah maar te sms'en. Net gekust met Harry maar betrapt door Alli. What is wrong with me? x


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Chelsey Alli StylesIk heb haar innerlijk veranderd..

    "Volgens mij had je zelf ook wel door wat er gebeurde, Alls. Je zag het met eigen ogen. Wat valt er dan nog te antwoorden?" verbaasd kijk ik haar aan. Deed ze dat nou serieus? Ze nam het op voor hem en niet voor mij? ''Voor jouw is het Chelsey'' sis ik. Ik sla mijn armen over elkaar. "Ga," zegt Harry fel. Harry trekt zijn shirt aan en kijkt ons beide kwaad aan. "Ga nu," zegt hij daarna. Boos loopt hij langs ons heen. Ik verwacht dat hij naar beneden loopt aangezien wij nu in zijn kamer zaten. Ik loop Harry achterna. En achter mij hoor ik ook trap geluiden. Dat was waarschijnlijk Brooke die naar huis ging. Maar goed ook.''En over wie had jij het?'' met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik hem aan. Hij stuurde me niet uit mijn eigen huis! ''En waarom ben je boos'' mompel ik. Ik wou alleen weten wat er aan de hand was ik wou hem niet boos maken. ''Ik wou je niet boos maken'' mompel ik. ''Ik vroeg het me gewoon af''

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 12:09 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Harry Styles.

    Al snel heb ik me gedoucht. Het geeft me een.. schoner gevoel. Ik loop weer naar beneden waar Alli zit. 'En over wie had jij het?'' Mijn wenkbrauwen schieten de lucht in. ‘Over jullie beiden,’ ze was hier vaak maar dit is toch echt mijn huis, ookal is ze hier bijna elke dag. Ik betaal alle rekeningen. "En waarom ben je boos'' vraagt ze ineens wat rustiger. "Omdat je vriendin hier komt binnenwandelen, mij uitlokt en daarna kom jij ook nog is doodleuk binnen,’ zeg ik zo rustig mogelijk. ''Ik wou je niet boos maken'' mompelt Alli. 'Ik vroeg het me gewoon af'' Ik knik en besluit er verder niet op in te gaan. Ik loop naar de keuken en schenk weer wat water voor me in. Ik neem een slokje en kijk dan naar Alli.

    - Dit is echt absoluut het slechtste stukje dat ik ook heb geschreven, sorry. -

    -I'll wait till someone notices Brookelle, or till Avah texts back.-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Skull schreef:
    -I'll wait till someone notices Brookelle, or till Avah texts back.-
    - Wait -


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    (Lol, Avah is populair, haar mobiel blijft maar afgaan :p Ik ga nu typen)


    Happy Birthday my Potter!

    Chelsey Alli Styles

    ‘Over jullie beiden,’ Verbaasd keek ik hem aan. ''Is goed'' mompel ik. "Omdat je vriendin hier komt binnenwandelen, mij uitlokt en daarna kom jij ook nog is doodleuk binnen,’ Ik knik geiriteerd. ''Doeg aangezien je het ook tegen mij had'' Ik gunde hem geen blik waardig en liep naar de deur. Voorzichtig zette ik mijn hand op de klink. Ik nam even diep adem en opende de deur. ''Doei Harry'' mompel ik. Ik pak mijn mobiel erbij. Fijn. Ik heb ruzie met Brooke en Harry :[ Ze zat met haar lippen aan mijn broer. x Alli sms ik naar Avah. Het was een kort maar krachtig smsje. Zuchtend val ik ook op de stoep. Ik liet mijn hoofd op mijn schouders vallen. Dit werd gewoon veel te veel voor mij.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 12:36 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    -Wait, naar wie SMS't ze?-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Skull schreef:
    -Wait, naar wie SMS't ze?-
    - Aangepast -


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cailin Avalee Horan

    'We kunnen naar het strand gaan? Volgens mij is dat niet ver vanaf hier,' stelde Louis voor, waarop ik knikte. Een beter idee had ik niet. Als we mijn auto haalden, zouden Emma en het andere persoon dat misschien Niall was ons misschien zien en ik had geen idee waar we nog meer dichtbij waren, dus vertrouwde ik op Louis zijn richtingsgevoel. 'Is goed,' antwoordde ik dan ook. Hij draaide zich op en ging door zijn knieën.
    'Uw vervoersmiddel staat voor u klaar, mevrouw Horan. Spring er maar op, dat had je nog een keer te goed. Vorige keer was de rit namelijk snel afgelopen.' Ik grinnikte zachtjes. Daar zei ik geen nee tegen. Echter, net toen ik op zijn rug wilde klimmen, ging mijn mobiel twee keer af.
    'Wacht even, blijkbaar ben ik populair,' zei ik, waarna ik de berichtjes bekeek. Één van Niall en één van Brooke. De laatste besloot ik eerst te openen, aangezien ik niet wilde weten wat mijn broer wilde weten.
    Net gekust met Harry maar betrapt door Alli. What is wrong with me? x
    Verbaasd staarde ik naar het schermpje. Ze was betrapt... zou Alli al weten wat er in die kast was gebeurd? Wat als er in de vriendinnengroep een ruzie zou ontstaan alleen hierdoor? Meteen keerde het schuldgevoel jegens Emma en Niall terug, terwijl ik naar het berichtje staarde. Wat moest ik in vredesnaam terug sturen? Ik was zelf bijna net zo achterlijk bezig.
    Niks, niks. Je uhm... Vind je hem leuk? En hoe reageerde Alli? x
    Nu was het berichtje van Niall aan de beurt. Ik keek Louis even moeilijk aan en opende het.
    heey zussie met wie heb je nu afgesproken??
    Ik kreunde zachtjes en liet mijzelf op de stoep neerzakken. Het scherm draaide ik in Louis zijn richting, zodat hij het ook kon lezen. 'Wat moet ik in godsnaam antwoorden?' Moedeloos verstopte ik mijn gezicht in mijn handen. Ik was geen leugenaar, dit was niks voor mij. Weer trilde mijn mobiel en ik trok hem weer naar mijzelf toe. Mijn ogen werden groot, toen ik een berichtje van Alli zag verschijnen. 'Oh jippie, en alles wordt er alsmaar beter op.'

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 12:39 ]


    Happy Birthday my Potter!

    (Waar moet ik op reageren ? :x)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (Waar moet ik op reageren ? :x)


    (Op Niall denk, post staat op de vorige pagina)


    Happy Birthday my Potter!