• I call you up when I know he's at home.
    I jump out off my skin when he picks up the phone.
    Why can't i tell if he's looking at me.
    Should I give him a smile ?
    Should I get up and leave ?

    I know it's strange, I don't know what i'm thinking.
    Is it wrong if I see him this weekend?
    I really hope I can get him alone.
    I just don't want her to know.


    That party changed my whole damn life.

    Vijf onafscheidelijke beste vriendinnen hielden een slaapfeest. Hierbij kwam op een gegeven moment veel alcohol kijken, en ook de broers van de vriendinnen raakten erbij betrokken. Op een gegeven moment waren ze hartstikke dronken, en iemand riep: "Let's play Seven Minutes in Heaven!"

    En dat was de eerste fout.


    Het gaat er dus om dat vijf beste vriendinnen zich langzaamaan gaan realiseren dat ze verliefd zijn op de broer van een van haar beste vriendinnen. Maar dit is niet één persoon. Alle vijf zijn ze verliefd, elk op een andere broer. En hun grootste angst is dat een van de vriendinnen erachter komt. Of misschien is het nog wel erger als haar eigen broer tot de ontdekking komt.

    Rollen:
    De jongens:
    - Niall James Horan || IrishNialler.
    - Harry Edward Styles || Limits.
    - Zayn Javadd Malik || Appa.
    - Liam James Payne || Maberu.
    - Louis William Tomlinson || Mouek.

    De meiden:
    - Brookelle "Brooke" Fiona Payne || Skull. [Harry]
    - Emma Sarah Tomlinson || Raccoon. [Niall]
    - Chelsey Alli Styles || Faisean. [Zayn]
    - Cailin Avalee Horan || Rider. [Louis]
    - Delisha Leila Malik || WishingLarry. [Liam]

    Regels.
    - Geen Mary-Sue's/Gary Stu's aka perfecte personages.
    - Minimaal vijf regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Begin er gewoon niet aan als je weet dat je het niet red.
    - Let op je interpunctie.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Geen bromances. Het spijt me, maar hier heb je andere RPG's voor, en het zou deze helemaal door de war schoppen.
    - Topics worden alleen aangemaakt door Go, tenzij anders aangegeven.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Gewoon aangeven.


    IrishNialler || Yvonne.
    Limits || Amber.
    Appa || Brooke.
    Maberu || Noek.
    Skull || Melissa.
    Raccoon || Saar.
    Depay || Amy.
    Rider || Annemiek.
    WishingLarry || Little Snowflake.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 15:41 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis William Tomlinson
    'Hoelang ben je eigenlijk al wakker?' vroeg Emma mij.
    'Al best een tijdje,' antwoordde ik onverschillig. Door alles wat ik met Avah deed heb ik helemaal niet op de tijd gelet, maar dat zeg ik er natuurlijk niet bij.
    Emma keek mij even aan. 'Oh ja, ik ga later op de avond weg met een vriendin,' zei ze met een glimlach.
    Een gevoel van teleurstelling stroomde door de mij heen. Daar ging de broers-zussen avond die ik in gedachte had.
    We waren inmiddels thuis aangekomen. Ik stapte uit en wachtte tot Emma dat ook deed. Daarna deed ik de auto op slot en liep naar binnen, waar ik op de bank neerplofte. Ik pakte mijn telefoon en opende Facebook. Ik zag een bericht van Avah.
    Nog maar een paar weekjes terug uit Australië en wordt nu al alleen gelaten :c Wie wil mij vergezellen bij het avond eten en daarna nog iets leuks doen?
    Ik glimlachte en wilde reageren, tot ik bedacht dat iedereen dat kon lezen. Dan maar een privé bericht.
    Ik wil je wel vergezellen? x Lou


    "Family don’t end in blood”

    Cailin Avalee Horan

    Toen mijn mobiel trilde, keek ik er even naar en pakte hem weer. Er stond dat ik een privé bericht had op facebook en een aantal reacties op mijn status. Ik bekeek de reacties. Ugh, mijn ex. Ik besloot het maar gewoon te negeren en klikte mijn privé berichten aan, waar een berichtje van Louis stond. Ik voelde mijn hart een sprongetje maken. Ik wil je wel vergezellen? x Lou.
    Mijn blik ging weer omhoog naar Niall. 'Ik heb al wat reacties, dus maak je geen zorgen om mij,' zei ik hem vrolijk. 'Van hoe laat tot hoe laat ben je eigenlijk weg?' vroeg ik hem. Terwijl ik wachtte op antwoord, besloot ik maar te antwoorden. Ik tikte snel een berichtje terug naar Louis.
    Jeeeeej ^^ Maar moet je niet thuis eten met Emma dan? Wat ga je dan tegen haar zeggen? x


    Happy Birthday my Potter!

    Louis William Tomlinson
    Jeeeeej ^^ Maar moet je niet thuis eten met Emma dan? Wat ga je dan tegen haar zeggen? x
    Ik las met een glimlach op mijn gezicht het bericht.
    'Heee, Em, hoe laat ga je eigenlijk weg? En hoe laat ben je weer thuis?'
    Terwijl ik op antwoord wachtte, begon ik intussen weer een berichtje terug naar Avah te typen.
    Emma gaat naar een vriendin vanavond. Hoe laat moet ik bij jou zijn? Of wacht, je kunt ook gewoon naar mij toe komen, dan kook ik voor je! X
    Ik drukte op verzenden en trommelde met mijn vingers op de bankleuning, wachtend op een antwoord van zowel Emma als Avah.


    "Family don’t end in blood”

    Niall

    . 'Niall, als je zoveel blijft eten, ben je straks over dertig jaar moddervet. Maar ik heb al een bericht geplaatst op facebook of iemand mij wil vergezellen vanavond, dus ik hoef vast niet alleen te eten. En anders ga ik wel leuke werknemer bij de McDonalds lastig vallen of zo,' zuchtend kijk il Avah aan. Begon ik dik te worden?? Ik kijk kort naar mijn buik,nee volgens mijbniet. Van hoe laat tot hoe laat ben je eigenlijk weg?' ik vertrek kwart over vijf maar ik weet biet hoe laat ik terug ben maar ik kleed me even om' ik loop mijn slaapkamer in en vermijd alle zooi. Ik pak een spijkerblouse met een wit shirtje, een broek en witte supras. Ik sms Emma dat ik kwart over vijf zal vertrekken. Vrolijk loop ik weer terug en steek mijn geld en mobiel alvast in mijn zak. ' duussss wie is de gelukkige?' grujnzend kijk ik Avah aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cailin Avalee Horan

    Niall antwoordde dat hij kwart over vijf zou vertrekken en niet wist hoe laat hij terug zou komen, waarna hij zich om ging kleden. Mijn mobiel had ondertussen al weer aangegeven dat ik een berichtje had.
    Emma gaat naar een vriendin vanavond. Hoe laat moet ik bij jou zijn? Of wacht, je kunt ook gewoon naar mij toe komen, dan kook ik voor je! X
    Louis kon koken? Dat aanbod ging ik natuurlijk niet afslaan. Awh, dat zou echt super lief zijn c: (is er overigens ook iets wat je moet kan? En ik kan Vanaf half zes wel. Hoe zit het bij jou? X
    'Duussss wie is de gelukkige?' vroeg Niall grijnzend, toen hij weer terug kwam. Fijn, nu zou ik dus weer moeten liegen.
    'Weet nog niet. Heb meerdere reacties,' antwoordde ik hem. 'Ben nu aan het kijken wat het handigst is. Naar wie ga jij eigenlijk?'


    Happy Birthday my Potter!

    Niall

    Weet nog niet. Heb meerdere reacties,' antwoord ze 'Ben nu aan het kijken wat het handigst is. Naar wie ga jij eigenlijk?' koortsachtig begon ik na te denken. ' ehm ik ga naarThom een nieuwe vriend die ken je niet.'zeg ik. Wauw echt de beste smoes oiitzeg. ' ga je dan erheen of niet en is het een jongen. Je weet dat je niets miet down wat je niet wilt he. ' zeg ik toch wel wat bezorgd. Ik pak mijn gitaar uit zijn standaard en op de bank begin ik Give me love van Ed Sheeran re zingen en te spelen waardoor ik even ontspan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cailin Avalee Horan

    'Ehm, ik ga naar Thom, een nieuwe vriend, die ken je niet,' antwoordde Niall. Ik fronste even, maar ik had natuurlijk in Australië gezeten, dus hij had hem waarschijnlijk in die tijd leren kennen, waardoor ik geen idee had wie het was. 'Ga je dan erheen of niet en is het een jongen? Je weet dat je niets moet doen wat je niet wilt hè,' zei Niall bezorgd, waardoor ik hem even verbaasd aankeek. Hij wist toch dat ik nooit dingen deed waarvan ik later spijt zou gaan krijgen en ik was altijd voorzichtig.
    'Maak je geen zorgen, ik zal niks doen wat ik niet wil. En ik weet het dus nog niet zeker, maar waarschijnlijk is het wel één van mijn mannelijker vrienden, waar ik dan heenga. Maar nogmaals, maak je geen zorgen,' antwoordde ik met een geruststellende glimlach. Ik ging naast mijn broer op de bank zitten en luisterde naar zijn gezang en gespeel. Hij kon echt goed zingen. Ik was er altijd dol op, als hij dat deed. Toen ik klein was, vond ik het altijd al geweldig. Ik maakte het mijzelf dan ook gemakkelijk en nam een slokje van mijn drinken.


    Happy Birthday my Potter!

    Emma Sarah Tomlinson

    'Al best een tijdje,'antwoorde hij op mijn vraag ,ookal ben ik daar niet veel mee. We waren thuis aangekomen en ik stapte net als Lou de auto uit ,die hij dan vervolgens op slot deed. Als we binnen waren plofte Louis op de bank ,iets wat ik ook even ,doe ,maar daarna sta ik gauw op. Ik moest nog kijken welke outfit ik ging aandoen ,iets niet te opvallend ,voordat Louis zich vragen zou stellen en iets dat je wel kunt dragen voor een date.
    Net las ik naar boven wilde gaan hoorde ik Louis wat vragen. 'Heee, Em, hoe laat ga je eigenlijk weg? En hoe laat ben je weer thuis?' vroeg hij me. "Euh"mompel ik en net op dat moment krijg ik een berichtje ,van Niall. Dat hij om kwart over vijf ging vertrekken ,ik kijk even vluchtog op de klok ,heel veel tijd had ik niet meer. "Ik vertrek om kwart over vijf."zeg ik dan tegen Louis en daarna ren ik de trap op ,om vervolgens naar de badkamer te gaan en me vlug te douchen. Als ik daarmee klaar ben ,droog ik me af en doe ik mijn kleren weer aan. Ik föhn mijn haren en ga daarna naar mijn kamer om in mijn kleerkast te zitten en verschillende dingen bekijk.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall
    Maak je geen zorgen, ik zal niks doen wat ik niet wil. En ik weet het dus nog niet zeker, maar waarschijnlijk is het wel één van mijn mannelijker vrienden, waar ik dan heenga. Maar nogmaals, maak je geen zorgen,' antwoordde ze. Ik knik even, ik wist dat ze alleen dingen deed waarvan ze zeker was maar dan nog het is en blijft mijn zusje. Avah gaat naast me zitten en luisterd. Ik wist dat ze het leuk vond als ik speelde. Niet dat mijn stem nou zo mooi was of zo maar nog. Met een bruggetje ga ik over op Baby van Justin Bieber wat toch mijn lievelingsliedje is en blijft. In gedachten voor vanavond zing ik verder vertrokke in mijn eigen wereld sppeel ik allerlei Justin Bieber liedjes met mijn ogen dicht. De akkoorden kende ik toch uit mijn hoofd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis William Tomlinson
    Awh, dat zou echt super lief zijn c: (is er overigens ook iets wat je moet kan? En ik kan Vanaf half zes wel. Hoe zit het bij jou? X
    Ik lees het berichtje door en begin dan iets terug te typen.
    Half zes is prima, dan zie ik je dan. Wat vind je lekker? X
    Ik drukte op verzenden en sloot even mijn ogen. Nee, ik was geen ster in koken, maar als ik mijn best deed kon ik vast wel iets lekkers klaarmaken, al moet het niet te ingewikkeld zijn.
    Emma antwoordt ondertussen dat ze kwart over vijf weggaat, waarna ik iets mompel wat op 'oke' moet lijken.


    "Family don’t end in blood”

    Cailin Avalee Horan

    Ik sloot mijn ogen en genoot van Niall zijn muziek. 'Oh broertje, wat zou ik toch veel geven voor jouw talent om te zingen en te spelen,' zei ik hem. Hij was er echt te onzeker over. Hij kon zo goed zingen! Ondertussen was mijn mobiel weer afgegaan en ik zag dat ik weer een berichtje van Louis had. Mijn ogen gingen even naar mijn broer. Ik vond het vervelend om tegen hem te liegen, maar het leek de beste optie op het moment.
    Half zes is prima, dan zie ik je dan. Wat vind je lekker? X
    Ik grinnikte even en bedacht mij, dat ik zo wel nog even snel iets anders aan moest trekken en mijn haar moest doen. Dat was een vochtige klittenboel geworden en zag er niet uit.
    Ik ben een Horan, dus ik lust zo goed als alles. Veras me maar, maak maar iets wat jij lekker en leuk om te maken vindt c;
    Ik stuurde het berichtje en nam nog een slokje van mijn drinken.


    Happy Birthday my Potter!

    Emma Sarah Tomlinson

    Ne een paar outfits te hebben gevonden denk ik dat deze ,me het past zou passen of deze. Aangezien Niall daarnet zei dat we naar het strand gingen en naar een restaurantje gingen ,koos ik dan toch voor het kleedje. Ik borstelde mijn haren en deed mijn make up een beetje goed en daarna deed ik mijn outfit aan om vervolgens naar beneden te gaan. "Loueh ,is dit goed?"vroeg ik hem dan. Aangezien mijn broer ook een goede smaak heeft.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall

    'Oh broertje, wat zou ik toch veel geven voor jouw talent om te zingen en te spelen,' zegt ze en ik kijk haar dankbaar blozend en dankbaar aan. Na nog even spelen kijk ik haar aan. ' ik ga mijn haren doen en ik ga weg' zwg ik. In de badkamer doe ik mijn haren en spuit wat deo op. Daarna geef ik Avah een kusje. 'dag zusje' glimlacbend knuffel ik ' als er ieys is ellen' ik rij in mijn grote ajto en parjeer hem bij de pizzeria. Snel sms ik Emma dat ik er ben.

    Sorry kort


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma Sarah Tomlinson

    Voordat Louis nog maar kon antwoorden op mijn vraag kreeg ik een berichtje van Niall dat hij er al was. "Oh ik moet gaan ,dag broertje!" zeg ik met een glimlachje en neem mijn handtas om daarna naar buiten te gaan. Ik nam mijn fiets uit het tuinhuis en fietste naar de pizzaria. En nu hopen dat Louis geen zin heeft in Pizza vandaag... Als ik daar aankom zie ik Niall staan ,ik zet mijn fiets tegen de muur en sluit die om vervolgens glimlachend naar hem toe te gaan. "Hey."glimlach ik naar hem. Ik haalde even vlug een hand door mijn haar ,aangezien het was in de war in gehaald door de wind.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis William Tomlinson
    Ik ben een Horan, dus ik lust zo goed als alles. Veras me maar, maak maar iets wat jij lekker en leuk om te maken vindt c;
    Oke, dat was dus niet moeilijk. Het was een soort van eerste date van ons, dus het moest wel speciaal zijn. Ik kon niet iets heel speciaal's koken, maar ik kon het verder natuurlijk wel speciaal maken. En dan iets te eten... Pizza? Zelf pizza maken was niet moeilijk. Het enige wat ik dan hoefde te doen, was het deeg voor de bodem maken en alles erop leggen. En dan hoefde ik hem alleen nog maar in de oven te stoppen en klaar. Ja, pizza werd het.
    Emma kwam weer naar beneden. 'Loueh, is dit goed?' vroeg ze mij. Ik grinnikte. 'Ja, het staat je goed. Maar sinds wanneer ben jij onzeker over je outfit als je naar een vriendin toe gaat?'
    'Oh, ik moet gaan, dag broertje!' zei ze en vertrok.
    Misschien moest ik toch maar geen pizza maken. Pizza was iets wat je bestelde als je geen tijd of zin had om te koken.
    Wat dan? Pasta? Spaghetti Carbonara was ook niet heel moeilijk. Goed, dan maakte ik dat wel. Ik liep naar de keuken en keek in de koelkast en een paar andere kastjes. De spullen hadden we in huis, dus ik hoefde niet meer naar de winkel. Ik moest wel wat anders aantrekken. Ik liep naar boven en verwisselde mijn versleten spijkerbroek voor een nieuwere. Ik deed mijn shirt uit en deed een lichtblauw blouse aan.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 19:11 ]


    "Family don’t end in blood”