• Vandaag hadden we Sport en Spel op school. We moesten naar een turnhal waar onze docent wachtte. We leerde hoe je kleine kinderen spring opdrachten kon laten doen en dan met de leeftijd hoger hoe moeilijker de opdracht. Na wij moesten als konijnen en kikkers op de turnmat springen (dat is dus voor de opleiding). Al snel voelde ik het in mijn knie en mijn achillespees waar ik beide een blessure heb. Na we gingen met de springplank springen. Heel leuk alleen mijn knie deed teveel pijn. Dus ik aan hem uitgelegd dat ik daar vaker last van heb en dat ik dan gewoon moet stoppen. Dus ik zit daar met een paar andere die ook blessure's hadden gaat hij ons allemaal pushen enzo. Dus ik ben nog een keer gegaan maar nu is mijn knie helemaal dik aan het worden en ook zitten ze vol blauwe plekken en schaafwonden van het tikkertje spelen.

    Nu weet ik dat we volgende week weer dit soort dingen gaan doen maar hoe leg ik hem uit dat het gewoon niet kan bij mij. Ik mag hem zoiezo niet aangezien hij denkt dat hij geweldig is en graag meiden aanraakt maar hij loopt dus ook door te drammen en je voorschut te zetten bij de klas als je niet mee kunt doen.

    In het begin viel mijn knie nog mee maar toen ik thuis kwam was hij helemaal dik en lopen doet super veel pijn. Ik heb het ook al gekoeld zeg maar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wow, echt iedereen heeft wel een klacht over zijn/haar gymdocent

    Over dat meiden aanraken: maak het bespreekbaar met iemand die boven hem staat zodat hij een waarschuwing krijgt. Want docenten mogen kinderen niet zomaar aanraken. Althans, dat vertelde mijn mentor.


    26 - 02 - '16

    Gewoon niet mee gymen de volgende keer en desnoods een briefje van je ouders of dokter meenemen waarin het nog eens uitgelegd staat dat jij niet mee mag gymen en/of het niet al te veel mag belasten. ;)

    Wel een stomme gymdocent heb je zeg..


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ailurophilia schreef:
    Wow, echt iedereen heeft wel een klacht over zijn/haar gymdocent

    Over dat meiden aanraken: maak het bespreekbaar met iemand die boven hem staat zodat hij een waarschuwing krijgt. Want docenten mogen kinderen niet zomaar aanraken. Althans, dat vertelde mijn mentor.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Laat hem jouw knie zien.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Neem een briefje mee van je ouders
    Daar kunnen ze niet tegen in gaan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Pewds schreef:
    Laat hem jouw knie zien.
    ik hoop eigenlijk dat het volgende week al weg isXD maar als het er nog over is dan laati k het zien en een briefje is wel slim ja. Ik hoorde oko dat hij wel eens leerlingen daarmee het bed gedeeld heeft alleen weet ik niet of het waar is. Ik mag hem zoiezo eigenlijk al niet het is al een erg arrogante Belg Sorry voor de belgen niets tegen jullie maar mijn twee Belgische docenten kan ik echt niet uitstaan die maar alte graag je hand of arm vast pakt en naar binnen gaapt-_- Ik heb mijn vriendinnen ook gewaarschuwd maar ik was erg blij met een dicht shirt ipv topje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ailurophilia schreef:
    Wow, echt iedereen heeft wel een klacht over zijn/haar gymdocent

    Over dat meiden aanraken: maak het bespreekbaar met iemand die boven hem staat zodat hij een waarschuwing krijgt. Want docenten mogen kinderen niet zomaar aanraken. Althans, dat vertelde mijn mentor.


    En beterschap met je knie (:


    16 - 09 - '17

    Ailurophilia schreef:
    Wow, echt iedereen heeft wel een klacht over zijn/haar gymdocent

    Over dat meiden aanraken: maak het bespreekbaar met iemand die boven hem staat zodat hij een waarschuwing krijgt. Want docenten mogen kinderen niet zomaar aanraken. Althans, dat vertelde mijn mentor.

    + beterschap en sterkte.


    Some people are art and do art at the same time

    danku danku


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ailurophilia schreef:
    Wow, echt iedereen heeft wel een klacht over zijn/haar gymdocent

    Over dat meiden aanraken: maak het bespreekbaar met iemand die boven hem staat zodat hij een waarschuwing krijgt. Want docenten mogen kinderen niet zomaar aanraken. Althans, dat vertelde mijn mentor.


    Life is full of fake people

    Ga aan de kant zitten en negeer hem als hij begint te pushen. Beterschap (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.