• I call you up when I know he's at home.
    I jump out off my skin when he picks up the phone.
    Why can't i tell if he's looking at me.
    Should I give him a smile ?
    Should I get up and leave ?

    I know it's strange, I don't know what i'm thinking.
    Is it wrong if I see him this weekend?
    I really hope I can get him alone.
    I just don't want her to know.


    That party changed my whole damn life.

    Vijf onafscheidelijke beste vriendinnen hielden een slaapfeest. Hierbij kwam op een gegeven moment veel alcohol kijken, en ook de broers van de vriendinnen raakten erbij betrokken. Op een gegeven moment waren ze hartstikke dronken, en iemand riep: "Let's play Seven Minutes in Heaven!"

    En dat was de eerste fout.


    Het gaat er dus om dat vijf beste vriendinnen zich langzaamaan gaan realiseren dat ze verliefd zijn op de broer van een van haar beste vriendinnen. Maar dit is niet één persoon. Alle vijf zijn ze verliefd, elk op een andere broer. En hun grootste angst is dat een van de vriendinnen erachter komt. Of misschien is het nog wel erger als haar eigen broer tot de ontdekking komt.

    Rollen:
    De jongens:
    - Niall James Horan || IrishNialler.
    - Harry Edward Styles || Limits.
    - Zayn Javadd Malik || Appa.
    - Liam James Payne || Maberu.
    - Louis William Tomlinson || Mouek.

    De meiden:
    - Brookelle "Brooke" Fiona Payne || Skull. [Harry]
    - Emma Sarah Tomlinson || Raccoon. [Niall]
    - Chelsey Alli Styles || Faisean. [Zayn]
    - Cailin Avalee Horan || Rider. [Louis]
    - Delisha Leila Malik || WishingLarry. [Liam]

    Regels.
    - Geen Mary-Sue's/Gary Stu's aka perfecte personages.
    - Minimaal vijf regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Begin er gewoon niet aan als je weet dat je het niet red.
    - Let op je interpunctie.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Geen bromances. Het spijt me, maar hier heb je andere RPG's voor, en het zou deze helemaal door de war schoppen.
    - Topics worden alleen aangemaakt door Go, tenzij anders aangegeven.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Gewoon aangeven.


    IrishNialler || Yvonne.
    Limits || Amber.
    Appa || Brooke.
    Maberu || Noek.
    Skull || Melissa.
    Raccoon || Saar.
    Depay || Amy.
    Rider || Annemiek.
    WishingLarry || Little Snowflake.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 15:41 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Niall

    Ik zit wat te trommelen als, ik haar aan zie komen. " heey" begroet ze me en ik begin te glimlachen. Vrolijk stap ik uit de auto ," zal ik de fiets achterin doen dan kan hij niet gejat of gezien worden" zonder antwoord til ik hem erin en open daarna de deur voor Emma. Verlegen druk ik een kusje op haar wang en ga achter het stuur zitten. " heb je er zin in?" Vraag ik zachtjes " ne geloofde Lou het?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Skull schreef:
    Brookelle Fiona Payne.
    Ik voelde zijn handen onder mijn shirtje, en vervolgens voelde ik de kippenvel in zijn nek. Een klein glimlachje kwam op mijn gezicht te staan. Hij verplaatste zijn lippen naar mijn oorlel, waar hij zachtjes in beet. Ik zuchtte genietend. Hij trok zijn shirt uit en smeet die de kamer door, waarna hij ons omdraaide. Ik trok mijn shirt ook uit, maar besefte toen eigenlijk pas hoe verschrikkelijk fout dit was. Ik keek hem aan. "Het is zo fout, ik..." Ik klom van hem af en ging op de rand van het bed zitten. "Harry, ik weet niet of ik dit wel kan. Ik bedoel, je bent onweerstaanbaar," Ik bloosde toen ik dat zei. Het was lastig om te zeggen voor mij, omdat ik zo onzeker was met jongens. "Maar je bent Alli's broer, en Liam's beste vriend." Ik beet op mijn lip. "Ik ben dan wel iemand die veel durft, maar dat zijn dingen als parachutespringen. Maar met jongens... Ben ik nogal onzeker." Het leek me het beste om het er gewoon maar uit te gooien.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Cailin Avalee Horan

    'Ik ga mijn haren doen en ik ga weg,' zei Niall, toen hij klaar was met spelen. Ik knikte en begon na te denken over wat ik in vredesnaam aan moest doen. Ik wilde mijzelf blijven, maar om nou gewoon een simpel t-shirt aan te trekken was ook zo stom, dus dat deed ik maar niet. Niall was ondertussen weer terug en gaf mij een kusje. 'Dag zusje. Als er iets is bellen,' zei hij er nog bij en knuffelde mij. Ik knuffelde hem terug. 'Zal ik doen. Veel plezier broertje.'
    Toen Niall weg was, ging ik snel naar boven om mijn haar uit de klit te halen en te fohnen, zodat het weer helemaal goed zat. Vlug kleedde ik mij om, zorgde er nog even voor dat ik extra lekker rook en poetste ik mijn tanden, waarna ik Nialls voorbeeld volgde en het huis verliet. In het ruit van mijn auto inspecteerde ik mijn haar en kleren nog even voor de zekerheid en stapte vervolgens in om naar Emma's huis te rijden, aangezien dat dus ook Louis' huis was... best wel vreemd om daarheen te gaan voor iemand anders dan Emma. Ik zuchtte diep. Niet aan denken, Cailin Avalee Horan, niet aan denken.
    Ik stopte de auto en stapte uit, toen ik er was. Snel deed ik de deur op slot en liep op mijn gemakje naar het huis, om op de bel te drukken en af te wachten tot er open gedaan werd.


    Happy Birthday my Potter!

    Delisha Malik
    Ik zag dat Liam opschrok uit zijn gedachten door mijn gelach waardoor ik hem een verontschuldigende blik toewierp. Dat was namelijk niet mijn bedoeling, ook al was dat hoogstwaarschijnlijk bij mijn woorden ook gebeurd.
    Liam lachte en schudde zijn hoofd voor ik antwoord kreeg. Een antwoord die zorgde dat ik mijn wenkbrauw optrok, maar een licht nieuwsgierig twinkel ook in mijn ogen te vinden was. 'Nog niet? Dus je bent het nog wel van plan?' vroeg ik lachend. 'Moet ik dan bang zijn of juist nieuwsgierig? Of juist allebei?'
    Toch kon dat eerste niet. Zeker niet toen zijn wangen ietwat kleurde en het verlegen lachje rond zijn lippen bleef hangen. Iets wat hem schattiger maakte dan hij deze ochtend al was waardoor de woorden 'Je bent schattig zo, Liam.' mijn mond verlieten.
    'Maar ik ben wel blij dat ik mijn gelijk ook krijg. Zo wisselt het af deze keer.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chelsey Alli Styles
    Glimlachend draaide ik de sleutel op zodat de deur open zou gaan. Zachtjes duwde ik de deur open. Verbaasd keek ik op toen ik Brooke haar stem hoorde. '''Brooke'' mompeld ik verbaasd. Ik liet mijn blik even glijden naar Harry die van zijn shirt ontdoen leek te zijn en naar Brooke die alleen nog haar BH aan had. ''Wat waren jullie aan het doen'' met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik hun aan. Als zij op Harry was mocht ze me dat ook wel zeggen hoor. Ik wist donders goed wat ze aan het doen waren maar ik wou het liever uit hun eigen monden horen. ''Ik heb de tijd er voor hoor'' mompel ik.

    Zooo.

    Namens Angel, die forumban heeft.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 20:58 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis William Tomlinson.
    De pasta was klaar en ik moet toegeven, het was best goed gelukt. Ik gaf mezelf een schouderklopje. Ik dempte het licht een beetje en stak de kaarsjes aan die op tafel stonden.
    De bel ging. Shit, daar was ze al. 'Ehhm, ik kom eraan!' riep ik vlug. Ik schepte de spaghetti op de borden en zette ze tegenover elkaar op . Ik legde de rode roos die ik speciaal uit de tuin van de buren gejat had naast haar bord. Daarna liep ik naar de deur, checkte in de spiegel in de hal nog snel mijn haar en kleding, en opende daarna de deur. 'Hey, kom binnen.'
    Ik hoopte maar dat ze het leuk zou vinden. Ik wachtte tot ze binnen was en ging achter haar staan, waarna ik nerveus mijn handen op haar ogen legde en haar voorzichtig naar de woonkamer begeleidde. Daar haalde ik mijn handen weg. 'Nou, ik ehh.. Ik hoop dat je het leuk vind.'


    "Family don’t end in blood”

    Skull schreef:
    Chelsey Alli Styles
    Glimlachend draaide ik de sleutel op zodat de deur open zou gaan. Zachtjes duwde ik de deur open. Verbaasd keek ik op toen ik Brooke haar stem hoorde. '''Brooke'' mompeld ik verbaasd. Ik liet mijn blik even glijden naar Harry die van zijn shirt ontdoen leek te zijn en naar Brooke die alleen nog haar BH aan had. ''Wat waren jullie aan het doen'' met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik hun aan. Als zij op Harry was mocht ze me dat ook wel zeggen hoor. Ik wist donders goed wat ze aan het doen waren maar ik wou het liever uit hun eigen monden horen. ''Ik heb de tijd er voor hoor'' mompel ik.

    Zooo.

    Namens Angel, die forumban heeft.
    Dit dus.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cailin Avalee Horan

    'Ehhm, ik kom eraan!' hoorde ik Louis roepen. Nieuwsgierig probeerde ik naar binnen te gluren, om te zien wat hij aan het doen was, maar het lukte niet echt en dus wachtte ik maar ongeduldig tot de deur openging en Louis verscheen. Blijkbaar was ik niet de enige die zich verkleed had. Hij had een leuk overhemd aan, dat goed paste bij zijn ogen. 'Hey, kom binnen.' Er was een glimlach op mijn gezicht verschenen en ik stapte naar binnen. Daar legde Louis zijn handen over mijn ogen, waarvan ik even schrok, en vervolgens zachtjes lachte.
    'Ow, is het een verassing wat je gekookt hebt?' vroeg ik en snoof de etensgeuren op. Ik rook iets spaghetti-achtigs. Voorzichtig liet ik mij door Louis naar de woonkamer begeleiden, terwijl er zenuwachtige kriebels in mijn buik ontstonden. Eindelijk haalde hij zijn handen van mijn ogen en kon ik rondkijken. Verbaasd op een goede manier sloeg ik mijn hand voor mijn mond. Er brandden allemaal kaarsjes en dergelijke.
    'Nou, ik ehh... Ik hoop dat je het leuk vind,' zei Louis, waarop ik mij naar hem omdraaide.
    'Leuk? Oh, Louis, ik vind het prachtig. Dit had echt niet gehoeven.' Ik keek nogmaals om mij heen. Wauw, gewoon wauw. Zoiets had mijn ex nog nooit gedaan. Geen enkele jongen overigens. 'Al die kaarsjes... en het eten ruikt heerlijk!'


    Happy Birthday my Potter!

    Louis William Tomlinson.
    'Leuk? Oh Louis, ik vind het prachtig! Dit had echt niet gehoeven,' zei Avah waarna ze nogmaals om zich heen keek. 'Al die kaarsjes... En het eten ruikt heerlijk!'
    Ik bloosde, maar probeerde het te verbergen. Gelukkig had ik het een beetje donker gemaakt, dan was er een kans dat Avah het niet zag.
    Ik pakte de roos van tafel en hield hem voor haar. 'Alsjeblieft, voor jou. Omdat het toch een soort van onze eerste date is, en omdat ik je lief vind. En mooi. En schattig.'
    Ik schoof de stoel voor haar naar achteren, zodat ze plaats kon nemen. 'Je ziet er goed uit, trouwens.'


    "Family don’t end in blood”

    Cailin Avalee Horan

    Louis stapte naar de tafel en pakte daar er roos vanaf, waarna hij hem mij aanbood. 'Alsjeblieft, voor jou. Omdat het toch een soort van onze eerste date is, en omdat ik je lief vind. En mooi. En schattig,' zei hij, waardoor mijn wangen iets rood kleurden. Dankbaar en in een soort van dromerige trans, nam ik de roos aan en stak mijn neus tussen de blaadjes, om de heerlijke geur op te snuiven. Ondertussen had Louis een stoel voor mij naar achter geschoven, waar ik op ging zitten. 'Je ziet er goed uit, trouwens.' Ik keek even naar mijn kleren. Oh, ze pasten zo niet bij dit allemaal.
    'Je had echt moeten zeggen dat je het zo romantisch zou maken. Ik val er helemaal buiten met mijn standaard kleding,' zei ik beschaamd. 'Dan had ik iets netters aangetrokken, misschien zelfs hakken,' vervolgde ik. 'Echt, het is zo mooi.' Ik keek naar het bord eten en legde de roos er voorzichtig naast. 'Super lief van je. Stiekem had ik dit echt niet verwacht.'


    Happy Birthday my Potter!

    Louis William Tomlinson.
    Je had echt moeten zeggen dat je het zo romantisch zou maken. Ik val er helemaal buiten met mijn standaard kleding. Dan had ik iets netters aangetrokken, misschien zelfs hakken,' zei Avah. 'Echt, het is zo mooi.'
    Ze legde de roos voorzichtig naast haar bord. 'Superlief van je. Stiekem had ik dit echt niet verwacht.'
    Ik glimlachte. 'Ik ben blij dat je het leuk vindt. Bovendien zie je er geweldig uit.'
    'Wil je trouwens iets te drinken?' vroeg ik. 'Cola? Wijn? Iets anders?'


    "Family don’t end in blood”

    Emma Sarah Tomlinson

    Niall glimlachte en stapte zijn auto uit. "zal ik de fiets achterin doen dan kan hij niet gejat of gezien worden"vroeg hij ,maar zonder op een antwoord te wachten ,tilde hij mijn fiets al op en stak het in zijn kofferbak. "Ja ,is goed."mompel ik dan met een grinnikje. Hij opende het portier voor me en drukte een verlegen kusje op lijn wang ,waardoor ik moest blozen. "Ahn ,een echte gentelman."grinnik ik tegen hem en stap daarna de auto in. Niall deed de deur vervolgens weer dicht en ging zelf aan het steur zitten. " heb je er zin in?" vroeg hij zachtjes en ik knikte glimlachend. "Heel erg"zei ik breed glimlachend. "En geloofde Lou het?" vroeg hij dan en ik knikte. "Ja ,ik heb hem verteld dat ik naar een vriendin ging."zei ik dan. "En Avah ,geloofde ze je?" vroeg ik hem dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kik zeg het alvast vanaff morgen begint school weer voor mij

    Niall Horan

    Ja ,is goed."mompeld ze grinnikend "Ahn ,een echte gentelman."grinnikt ze waardoor ik even bloos. Ze stapt de pauto in en gaat zitten warna ze de gordel aan doet. "Heel erg"zegt ze glimlachend waardoor ikmook glimlach. Ze knikt op de vraag . "Ja ,ik heb hem verteld dat ik naar een vriendin ging.En Avah ,geloofde ze je?" vraagt ze me en ik knik ook. " ja ik heb tegen Avah gezegd dat ik naar Thom ging ze ging metiemand afspreken om te eten al weet ik iet aarof wie. Maar aangezien ze een tijdje weg was voor de wedstrijden waardoor ze Thom niet kent" zeg k glimlachend. Al snel zijn we bij het restaurantje. Ik parkeer de auto en open de deur waarna ik aarzelend haar hand vast pak. Ik begeleid haar naar binnen en begroet de ober. " ik heb gereserveerd op de naam Horan voor twee personen" hij begeleid ons naar een romantisch tafeltje aan het water enik glimlach.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma Sarah Tomlinson

    Nialll knikte ook.. " ja ik heb tegen Avah gezegd dat ik naar Thom ging ze ging met iemand afspreken om te eten al weet ik niet waar of wie. Maar aangezien ze een tijdje weg was voor de wedstrijden waardoor ze Thom niet kent" zei hij en ik knikte even. Het duurde niet lang of Niall parkeerde de auto voor het restaurantjes. Hij opende de deur voor me en ik stapte uit . Toen hij mij hand vastnam glimlachte ik naar hem. Hij begeleide me naar binnen en begroete een ober. " ik heb gereserveerd op de naam Horan voor twee personen."zei Niall ,de ober knikte en begeleide ons naar een tafeltje bij het water. Het zag er hier zo romantisch en gezellig uit. Ik glimlachte en ging tegenover Niall een het tafeltje zitten. "Wauw ,het ziet er erg leuk uit hier."glimlach ik naar hem ,hij had echt zijn best gedaan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oe ik ga vanmmidag miss. Naar de 1d shop jihaaa

    Niall Horan.

    " wauw het ziet er echt leuk uit" zegt ze glimlachend. Ik glimlach " tijdens een strandwandeling en uren op mijn gitaar spelen heb ik het bevonden" glimlach ik. Ik was best vriendloos voorheen tot ik mijn vier beste vrienden ontmoette. Ik was altijd iemand die graag alleen was met mijn gitaar, nu is het minder maar soms ben ik nog wel eens graag alleen. En dan even op mijn gitaar heerlijk. De ober vraagt wat we te drinken willen en ik kijk naar Emma


    Change is for weirdos ~ Niall Horan