• The First Day We Met ! ~ One Direction

2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?

||Rollen||

Jongens :

Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)

Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.

Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

Jim Horan

'' Omg !'' zei ik toen Niall zei dat zijn water gebroken was. Ik tilde hem op en legde hem op bed. '' pers dat rot kind eruit !'' schreeuw ik . Niet op een boze manier hoor maar gewoon schreeuwen . Zoals je iets wil vertellen maar niemand je hoort. Ik sloeg tegen de nep buik van Niall . Als Jasmine hier was dan had ze een hart aan val gekregen denk ik . Straks denkt ze nog dat we dat ook bij James gaan doen . Wat niet zo is ! Want ik sla geen kinderen . Ik heb het wel eens gedaan . maar dat was echt een rot kind

Niall

Hij gooit mij op bed. . '' pers dat rot kind eruit !''  lavjen d gooi ik de kussen op het bed. ' pfffff day was zeaar' ul zag dat Justin en Selena verginfen van het lavhen

Zo slape

Change is for weirdos ~ Niall Horan

[ Owja jij moet morgen weer naar school ;c ]

Jim

Ik ga op Niall liggen en ik begin hem te zoenen . Waarom kan Niall dat zo goed? Owja hij is namelijk een kus god. Niet alleen een kus god maar ook een seks god

Jeps

Biall

Ik glimlacj en kij hem lief aan

Soru

[ Kun jij ook niks aan doen .. Komt door die rot wet]

Jim

Ik glimlach lief

Gwoon inspiloos en moe daarom ga ik naar bed

Niall

Ik glimlach terug. ' ik hou van je' crllijk luister ik naar het muziek e n geshreeuw van de geestende mensen

[ Ga maar slapen babe xx ]

Jim

Ik giechelde en ik ging naar buiten waar ik als een gek begon te dansen

Truste fotos op insta van vandaag btw

Niall

Ik giechel even door Jim en sluit even mijn ogen. Ik genoot er van. De rust die er was. Niet heel de tijd eraan gedacht worden dat ik wereld beroemd ben. En vior ik het wist slkep ik terwijl het middag was

Jim Horan

Als Niall inslaap valt lijkt het mij een goede manier om een taart te gaan halen voor zijn verjaardag. Niall is vergeten dat hij vandaag jarig is. Ik kom terug met een taart en ik begin zachtjes de tent te versieren

[ ? Waar heb je het over ? xd ]

Eleanor Jane Calder.
    'Ah Ellie, please?' zeurt hij nadat hij zijn 'liefste' gezicht heeft opgezet. Ik schud mijn hoofd en stap dan het bed waarna ik Louis ook uit bed trek. 'Nope. Eerst de afwas dan een film.' zeg ik terwijl er een lichte grijns op mijn gezicht ontstaat.

Na als je insta hebt kun je fotos kijken en ik haalde je door dewar.

Niall Horan

Ik droomde geerlijk. Ik had geshopt met Jim en James in de kinderwagen. En we lopen richting huis terwjl James van alles brabbelt in zijn taaltje. Thuia aangekimen was alles donker en toen ik open deed was alles versierd.

Jim Horan

Selena en Justin hadden mij geholpen . Ik bedankte ze . Ik stak de kaarsjes aan en begon voor Niall te zingen. '' Happy Birthday too you !Happy Birthday too you !Happy Birthday .Happy Birthday . Happy Birthday too you ! Gefeliciteerd lieverd '' zeg ik en ik druk een kus op zijn mond

Louis Tomlinson.

Met gebogen hoofd loop ik achter Eleanor aan de trap af. Ik pak het afwasbakje uit het gootsteenkastje en laat het vol met water lopen. Ik heb zo de pest aan afwassen!

Dream on, dreamer.

Eleanor Jane Calder.
    Ik kijk naar Louis die het duidelijk niet ziet zitten. Ik glimlach kort. 'Weet je wat. Ik was wel af, ga jij maar een film uitzoeken.' zeg ik terwijl ik een kus op zijn wang druk en wat afwasmiddel bij het water doe.

[Oh gosh.. Ik heb best wel een kutklas... ;s]

Yesss sleuke klas we gingen tendem rijden

Niall

Ik word wakker als ik herrie hoor en langzaam hoor ik ze happy birthday zingen. Ik zoe Jim met edn taart en behin te glimlachen. Met tranen in mijn ogen kijk ik naar Selena en Justin : dankje' zeg ik zacht